Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook Instagram
    PolandGoPolandGo
    poniedziałek, 11 grudnia
    • Strona główna
    • Wiadomości
    • Biznes
    • Finanse
    • Gospodarka
    • Technologie
    PolandGoPolandGo
    Jesteś w:Home»Turystyka/Hotelarstwo»Biznes turystyczny? Tak, jeśli jesteś kreatywny
    Turystyka/Hotelarstwo

    Biznes turystyczny? Tak, jeśli jesteś kreatywny

    PolandGo- PolandGo17 kwietnia, 2020Brak komentarzy2 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Biznes turystyczny? Tak, jeśli jesteś kreatywny

    Turystyka stoi jak większość świata. Odwołane loty, wycieczki, imprezy masowe. Większość obiektów hotelowych została zamknięta, pracownicy zwolnieni, a część zatrudnionych na umowach stałych, oczekują w zawieszeniu.

    Wpływ pandemii oraz działań zapobiegawczych w ramach ochrony ludności skutkuje wielkimi stratami w branży turystycznej. Priorytetem jest dziś bezpieczeństwo, to oczywiste, w związku z tym wyjazdy turystyczne to kwestia trzeciorzędna. Ciężko więc jest planować podróże, gdyż nie mamy pewności, kiedy będzie to możliwe. Jednak firmy z tego sektora rynku muszą o tym myśleć już dziś.

    Jak się przygotować na powrót klientów?

     

    Analitycy rynku turystycznego uważają, że najbardziej atrakcyjne dla turystów będą wycieczki lokalne jednodniowe czy kilkudniowe, dopiero później dalsze, zagraniczne, mniej bezpieczne. Lokalne wycieczki będą najczęściej wybieraną formą wypoczynku, nie tylko ze względów ekonomicznych, ale również ze względu na uzasadniony lęk przed potencjalną chorobą.

    Biura podróży, agenci turystyczni zawczasu powinni sprawdzić więc możliwości często niedocenianych, ciekawych, dopiero odkrywanych zakątków Polski i w takich właśnie miejscach sprawdzić całą strefę komunikacyjną, rozrywkową czy wypoczynkową.

    Zanim potencjalni klienci zaczną myśleć o wakacjach, najpierw wrócą do pracy, zweryfikują domowy budżet i kwotę, którą mogą przeznaczyć na wypoczynek.

    Do zagospodarowania więc, będziemy mieć dwie grupy targetowe. Jedna, najzamożniejsi, oczekujący wysublimowanej, niestandardowej i luksusowej rozrywki oraz druga posiadająca zdecydowanie mniejszy budżet.

    Zarówno dla grupy pierwszej jak i drugiej, należałoby już dziś porozumieć się z dostawcami usług, zaproponować nietypowe promocje i możliwości wypoczynku, jednocześnie zapewniając najwyższy standard usług i bezpieczeństwa.

    Obsługa w maseczkach, rękawiczkach, a nawet kombinezonach ochronnych.

    Informacje w hotelach o odkażaniu pokoi, hotelu.

    Przy stopniowym wycofywaniu ograniczeń, należy brać pod uwagę również ostrożność samych klientów.

    Będziemy podróżować bezpieczniej i bardziej świadomi zagrożeń. Wszelkich, nawet tych, które były obecne dotychczas. Zwiększona świadomość z pewnością wpłynie na większe zainteresowanie ubezpieczeniem zdrowotnym, jak również dodatkowych ubezpieczeń, choćby tym od kosztów rezygnacji.

    Organizatorzy wyjazdów rzecz jasna są zobligowani do informowania klientów o ewentualnych zagrożeniach w konkretnych regionach świata. Jednak, im większa wiedza ze strony biura czy organizatora odnośnie możliwości zniwelowania owych zagrożeń, tym bezpieczniej będzie się czuł klient.

    biznes kryzys kwarantanna marketing podróże tarcza antykryzysowa turystyka
    Udostępnij: Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    PoprzedniBRANŻA EVENTOWA. JAK SIĘ URATOWAĆ
    Następny Sprawdź czy jesteś liderem w dobie kryzysu. TOP 5

    Powiązane

    ALDI, Biedronka, i LIDL – Która Sieć Rządzi na Polskim Rynku Handlowym?

    11 grudnia, 2023

    Ksawery Gut – Architekt Dewastacji: Walka Mieszkańców o Bezpieczeństwo i Przyrodę

    9 grudnia, 2023

    Digitalizacja, innowacje i więcej: Jak przygotować swój biznes na ciężkie czasy

    8 grudnia, 2023
    • Facebook
    • Instagram
    Nie przegap

    ALDI, Biedronka, i LIDL – Która Sieć Rządzi na Polskim Rynku Handlowym?

    Ksawery Gut – Architekt Dewastacji: Walka Mieszkańców o Bezpieczeństwo i Przyrodę

    Digitalizacja, innowacje i więcej: Jak przygotować swój biznes na ciężkie czasy

    Świąteczna Sezonówka: Dlaczego Praca na Magazynie Staje się Coraz Bardziej Pożądana

    O nas

    Platforma wspierająca polski biznes w czasie kryzysu, zrzeszająca przedsiębiorców z sektora MŚP

    Facebook Instagram
    Popularne

    ALDI, Biedronka, i LIDL – Która Sieć Rządzi na Polskim Rynku Handlowym?

    11 grudnia, 2023

    Ksawery Gut – Architekt Dewastacji: Walka Mieszkańców o Bezpieczeństwo i Przyrodę

    9 grudnia, 2023

    Digitalizacja, innowacje i więcej: Jak przygotować swój biznes na ciężkie czasy

    8 grudnia, 2023
    Copyright © 2023.
    • O nas
    • Polityka prywatności
    • Regulamin PolandGo
    • Dane kontaktowe

    Wpisz powyżej i naciśnij Enter, aby wyszukać. Naciśnij Esc, aby anulować.

    Go to mobile version