Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook Instagram
    PolandGoPolandGo
    sobota, 2 grudnia
    • Strona główna
    • Wiadomości
    • Biznes
    • Finanse
    • Gospodarka
    • Technologie
    PolandGoPolandGo
    Jesteś w:Home»Biznes»Rok 2021 prawdziwym rokiem mobile’a
    Biznes

    Rok 2021 prawdziwym rokiem mobile’a

    PolandGo- PolandGo7 marca, 2021Brak komentarzy2 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Od lat mówi się, że „ten właśnie rok, będzie rokiem mobile’a”, jednak digital rozwijał się niezwykle skutecznie ale powoli. Nikt nigdy nie przypuszczał, że realna intensyfikacja obszaru digital’owego nastąpi w ciągu paru miesięcy, stawiąc pod ścianą tych, którzy do tej pory nawet nie mieli styczności z tym właśnie tematem.

    Przedsiębiorcy, których brand przed rokiem 2020 nie był obecny w internecie, musieli szybko zacząć działać, na tyle aby stworzyć platformę informacyjną, zakupową i jeszcze ją skutecznie wypromować.

    Ci, którzy liczyli na szybki powrót do stacjonarnej normalności, spotkał duży zawód lub nawet bankructwo.

    Wg. Raportu PWC dotyczącego polskiego mikro,małego i średniego biznesu w obliczu pandemii COVID 19:

    63% średnich firm prowadzących działalność produkcyjną, ograniczyło swoją działalność w związku ze zmianami społeczno gospodarczymi, będącycmi następstwem COVID

    51% przedsiębiorstw z sektora przemysłowego ograniczyło zatrudnienie

    36% wszystkich firm, biorących udział w badaniu ocenia że jest w stanie zachować płynność finansową i regulować zobowiązania do kontrahentów i pracowników nie więcej niż 3 miesiące

    35% przedsiębiorców spodziewa się, że w nadchodzącym miesiącu ich przychody będą o ponad 50% mniejsze niż w analogicznym miesiącu wcześniej

    Jak podaje PWC

    Najbardziej dotknięte efektami pandemii są firmy działające w sektorze usług konsumenckich, a relatywnie najmniej przedsiębiorstwa budowlane oraz firmy działające w obszarze usług biznesowych.

    W badaniu nie było ani jednej firmy z sektora usług konsumenckich, która nie odczułaby spadku przychodów, a ponad 60% obawia się spadku przychodów o ponad połowę, w porównaniu do analogicznego okresu w roku poprzednim. W pozostałych sektorach jest niewielka część firm, których zarządzający nie obawiają się niższych wpływów w następnym miesiącu: 17% w budownictwie, 15% w sektorze usług biznesowych, 7% w przemyśle i 6% w handlu. Odpowiednio 35% i 41% firm działających w przemyśle i handlu prognozuje spadek przychodów o ponad 50%. Analogiczna struktura odpowiedzi występuje w pytaniach o zdolność do utrzymania płynności finansowej przez firmy.

    Analiza ta potwierdza tylko fakt, że wszelkiego rodzaju działania:

    – budowania marki/ brandu

    – promowania jej

    Powinny zostać zintesyfikowane i skupiać się na obszarze digitalowym, mobile’owym z wykorzystaniem usług targetowanych, geolokalizowanych, dobrze zaprezentowanych w sieci, aplikacjach mobilnych oraz docierających poprzez działania bezpośrednie takie jak komunikacja SMS, MMS dedykowana do istniejących klientów, z wykorzystaniem baz własnych oraz targetowana i kierowana do baz zewnętrznych. 

    Red. Aleksandra Fajęcka

    afa media biznes digital gospodarka marketing mobilny mobile PWC raport dotyczący rynku wiadomości
    Udostępnij: Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    PoprzedniW co inwestować w czasach pandemii? Tendencje rynkowe
    Następny Amazon już wystartował! Nowe stanowiska pracy, e-commerce, big data

    Powiązane

    Badanie Instytutu Mobile Marketingu: Polacy a Kampanie Reklamowe – Co Wyłaniają Wyniki

    1 grudnia, 2023

    Sondaż Społeczny: Jak Polacy Oceniają Jakość Życia i Satysfakcję z Pracy

    30 listopada, 2023

    Telewizja na zakręcie: Dlaczego Innowacje Są Kluczowe dla Przyszłości Oglądalności

    29 listopada, 2023
    • Facebook
    • Instagram
    Nie przegap

    Badanie Instytutu Mobile Marketingu: Polacy a Kampanie Reklamowe – Co Wyłaniają Wyniki

    Sondaż Społeczny: Jak Polacy Oceniają Jakość Życia i Satysfakcję z Pracy

    Telewizja na zakręcie: Dlaczego Innowacje Są Kluczowe dla Przyszłości Oglądalności

    Pracownikom przysługuje refundacja szkieł kontaktowych

    O nas

    Platforma wspierająca polski biznes w czasie kryzysu, zrzeszająca przedsiębiorców z sektora MŚP

    Facebook Instagram
    Popularne

    Badanie Instytutu Mobile Marketingu: Polacy a Kampanie Reklamowe – Co Wyłaniają Wyniki

    1 grudnia, 2023

    Sondaż Społeczny: Jak Polacy Oceniają Jakość Życia i Satysfakcję z Pracy

    30 listopada, 2023

    Telewizja na zakręcie: Dlaczego Innowacje Są Kluczowe dla Przyszłości Oglądalności

    29 listopada, 2023
    Copyright © 2023.
    • O nas
    • Polityka prywatności
    • Regulamin PolandGo
    • Dane kontaktowe

    Wpisz powyżej i naciśnij Enter, aby wyszukać. Naciśnij Esc, aby anulować.

    Go to mobile version