Fryzjerstwo w nowym wymiarze. Mobilne, kosmetyczne VIP usługi
Czas pandemii, wpłynął na wszystkie branże, jednak obszar „beauty” ucierpiał niezwykle mocno.
Brak możliwości zarabiania, brak informacji, kiedy ponownie pracownicy będą mogli wrócić do pracy, stały stres spowodowany brakiem środków.
Jednak są i tacy, którzy podczas kwarantanny nie próżnowali, szukali rozwiązań i przygotowywali się na „lepsze jutro”, tworząc koncepcje mobilnego, innowacyjnego salonu fryzjerskiego.
Anna Żywotowska, międzynarodowy, certyfikowany fryzjer, wielokrotnie nagradzany ekspert stylizacji i odnowy włosów, startuje z nową koncepcją swojego biznesu, a wszystko to dzięki pomocy PolandGo.
Jakie były Twoje pierwsze odczucia po wprowadzeniu kwarantanny i zakazu wykonywania usług?
Niezaprzeczalnie miałam nadzieję, że blokada na wykonywanie usług, za chwilę się skończy i będę mogła szybko wrócić do pracy. Jednak czas upływał, a tak się nie działo. Postanowiłam więc zrobić coś w kierunku rozwoju. Jedna z moich modelek, podesłała mi link do Waszego portalu. Stwierdziłam, że nic mi nie szkodzi a mogę zyskać i dzięki temu, jestem tu gdzie jestem:)
Pracujesz jako Fryzjer stylista dla Marki Wellme ale też na tzw. Własny rachunek. Ja teraz będzie wyglądała Twoja praca?
Założenia biznesowe, które już zostały wdrożone to innowacyjny pod względem kosmetycznym i sprzętowym, mobilny salon fryzjerski.
Do tej pory realizowałam fryzury, stylizacje nie tylko ślubne, ale również na pokazy mody, premiery, plany zdjęciowe i filmowe. Tego typu obszar trochę przystopował i skupiłam się na rozwoju swojej marki: Anna Żywotowska Fryzjer, stylista.
Moja usługa jest innowacyjną pod względem jej realizacji, wykonania.
Jest to usługa VIP na najwyższym poziomie.
Dojeżdżam do klienta, z całym sprzętem, kosmetykami, próbnikami de facto przenośnym, w pełni i wyposażonym salonem fryzjerskim.
Na co klient może liczyć? Do tej pory fryzjerstwo w domu kojarzyło się z bałaganem, włosami na podłodze i zamieszaniem.
Absolutnie, jak wspomniałam, jest to usługa VIP. Nie mogę sobie pozwolić na najmniejszy błąd, nawet wizerunkowy. Do każdego klienta przyjeżdżam z pełnym zabezpieczeniem, foliami wręcz mini podłogą, do której przyczepiają się wszystkie włosy i włoski, po usłudze zestaw zwijam i nie zostaje nawet najmniejszy włosek. Jest czyściej niż było (śmiech)
A sprzęt, kosmetyki? W salonie fryzjerzy dysponują ampułkami, kosmetykami niezbędnymi do zabiegów. A jak jest w tym przypadku?
Oczywiście, też mam ze sobą całą gamę kosmetyków, najwyższej jakości w kompaktowych opakowaniach, tak aby dysponować wszystkim co oferuje najbardziej prestiżowy salon w mieście. Mam więc ampułki, kuracje, kosmetyki nawilżające, wygładzające, sprzęty do modelowania, zamykania łusek, zwiększania objętości.
Jakie masz dalsze plany biznesowe związane ze swoją działalnością i czy obecnie jesteś zadowolona ze swoich działań i przychodów?
Po wprowadzeniu planu aktywności marketingowej, opracowanego przez PolandGo i wystartowaniu ponownie z usługami moje przychody wzrosły o 30 a obecnie 45 procent. Od 18 maja zyskałam nowych klientów, a mój kalendarz jest wypełniony po brzegi.
No tak, w końcu wg. Tego co mówią klienci jesteś najlepsza!
Życzymy więc dalszych sukcesów, powodzenia.