Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook Instagram
    PolandGoPolandGo
    sobota, 7 czerwca
    • Strona główna
    • Wiadomości
    • Biznes
    • Finanse
    • Gospodarka
    • Technologie
    • Wywiady
    PolandGoPolandGo
    You are at:Home»Biznes»Aleksandra Fajęcka o postpandemicznych zmianach biznesowych
    Biznes

    Aleksandra Fajęcka o postpandemicznych zmianach biznesowych

    PolandGoBy PolandGo17 maja, 2021Brak komentarzy3 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Polakom ciężko wybudzić się z marazmu pandemicznego. Powrót do firmowej rzeczywistości, może wydawać się niezwykle ciężki, a nawet bolesny. Nastroje Polaków bywają różne, nie tylko z punktu widzenia perspektywistycznego ale również psychicznego.

    Jakie kierunki rozwoju przewiduje Instytut Mobile&Digital Marketingu. Co zmieni się w najbliższym czasie? Na te pytania odpowie Aleksandra Fajęcka MBA, DBA twórca brandu, założycielka AFA MEDIA, wykładowca Collegium Humanum.

    Czego możemy spodziewać się w najbliższym czasie?

    Z przeprowadzonych przez Instytut Mobile&Digital Marketingu badań wynika, że zmiany będą widoczne przede wszystkim w obszarze prowadzenia biznesu. Część firm, a nawet ogólnopolskich korporacji utrwala tryb pracy zdalnej. Są to przede wszystkim oszczędności w zakresie wynajmu powierzchni, kosztów stałych, większa wydajność pracowników w tym właśnie trybie. Dodatkowo, obszar biznesu podzielił się obecnie na dwie grupy. Pierwsza, chętna do podjęcia nowych wyzwań, gotowa na zmiany tzw. działająco-wdrażająca.

    Druga natomiast, zamknięta, pełna lęku i strachu, braku motywacji tzw. grupa stagnacyjna, która ze względu na długotrwałe przebywanie w zamknięciu, nie jest w stanie podjąć żadnych działań zmierzających do rozwoju biznesu. Ten podział jest niezwykle widoczny na rynku.

    Grupa pierwsza ma obecnie ogromne możliwości do realizacji swoich celów i zamierzeń. Wystarczy opracowanie poprawnego planu strategicznego, aktywności marketingowej, a sukces jest pewny.

    A jak teraz powinien rozwijać się biznes, w którą stronę powinniśmy iść?


    Ciężko odpowiedzieć na takie pytanie, jednak w obecnej chwili, jak nigdy liczy się nowatorskość, szybkie działanie i wdrażanie oraz oczywiście rozwój obszaru digital’owego firmy.

    Polacy, są zmęczeni pandemią, co zresztą pokazał pierwszy weekend z otwartymi ogródkami. Zapotrzebowanie na rozrywkę, normalność jest ogromna. Socjologowie i medioznawcy dywagowali, czy po czasie lockdownu, nie zmienią się preferencje Polaków w zakresie spędzania wolnego czasu, spożywania posiłków głownie w domu, jednak jak widać, naród tylko czekał na hasło „otwarcie”.

    Czas pandemii spowodował przede wszystkim rozwój edukacji w zakresie digitalu. Ci, którzy nie mieli styczności z innowacjami technologicznymi, komunikatorami internetowymi, zakupami online, teraz w większości doskonale się w tym poruszają. Mowa o grupie nauczycieli, wykładowców, a nawet o studentach czy sprzedawcach, którzy zmuszeni byli do rozwoju swojej sprzedaży poprzez działania Internetowe.

    A jak AFA MEDIA rozwinie się w najbliższym czasie?

    My również mieliśmy czas na opracowanie nowych strategii, kierunków rozwoju nie tylko przedsiębiorstwa, ale również już istniejących produktów.

    Finalizacja narodowej aplikacji mobilnej opartej na Augmented Reality, wdrożenie jej do sierpnia 2021, rozwój własnego VOD, które jest w trakcie finalizacji, realizacja produkcji własnych: seriali, filmów, produkcji rozrywkowych oraz pełna integracja z systemem Adhello, autorskim adserwerem integrującym dane.

    Szykujemy również projekty klienckie, ogólnopolskie, które startują już od czerwca. To nowość w naszym portfolio, ze względu na kompleksowość działania i ogromne zaangażowanie projektowe.

    Jaką radę może Pani dać Przedsiębiorcom, którzy nie mogą się zmotywować?

    Motywacja, rzeczywiście jest kluczowa. Czasem po prostu opadamy z sił, jednak moja rada to przede wszystkim wykorzystanie tego czasu. Drugi raz się on raczej nie powtórzy aczkolwiek nie wiadomo (śmiech). Stąd to co wydarzyło się w ostatnim roku, daje nam możliwości, których wcześniej nie było. Zwłaszcza, jak wspomniałam w obszarze digital’u. Jeśli więc planujemy stworzenie sklepu internetowego, portalu, teraz jest ten czas, a ja kibicuję wszystkim innowatorom.

    Red. Aneta Mostkowska

    afa media afamedia Aleksandra Fajęcka biznes digital Fajęcka gospodarka media mobile rozwój wiadomości
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticleStatus zawodowy nauczyciela- propozycje zmian
    Next Article Rekordowy wzrost cen żywności w Polsce. Z czego wynika?

    Powiązane

    Leczenie endometriozy – bezpłatna, kompleksowa opieka dla kobiet

    7 czerwca, 2025

    Nowy park narodowy w Polsce! Sejmik Województwa Zachodniopomorskiego dał zielone światło

    6 czerwca, 2025

    Sukcesy rynku mobile: Kampanie digital, SMS i MMS jako klucz do zaangażowania klientów

    28 maja, 2025
    • Facebook
    • Instagram
    Nie przegap

    Leczenie endometriozy – bezpłatna, kompleksowa opieka dla kobiet

    Nowy park narodowy w Polsce! Sejmik Województwa Zachodniopomorskiego dał zielone światło

    Sukcesy rynku mobile: Kampanie digital, SMS i MMS jako klucz do zaangażowania klientów

    Strategiczne inwestycje i bezpieczeństwo państwa – kluczowy panel na Polskim Kongresie Gospodarczym

    O nas

    Platforma wspierająca polski biznes w czasie kryzysu, zrzeszająca przedsiębiorców z sektora MŚP

    Facebook Instagram
    Popularne

    Leczenie endometriozy – bezpłatna, kompleksowa opieka dla kobiet

    7 czerwca, 2025

    Nowy park narodowy w Polsce! Sejmik Województwa Zachodniopomorskiego dał zielone światło

    6 czerwca, 2025

    Sukcesy rynku mobile: Kampanie digital, SMS i MMS jako klucz do zaangażowania klientów

    28 maja, 2025
    Copyright © 2025.
    • O nas
    • Polityka prywatności
    • Regulamin PolandGo
    • Dane kontaktowe

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Szanowna Użytkowniczko, Szanowny Użytkowniku, Zanim klikniesz „Przejdź” lub zamkniesz widok, prosimy o zapoznanie się z informacją. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Przejdź” lub zamykając okno przez kliknięcie w znaczek X, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres. Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy AFA MEDIA Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowychZgodaPolityka prywatności