Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook Instagram
    PolandGoPolandGo
    piątek, 3 października
    • Strona główna
    • Wiadomości
    • Biznes
    • Finanse
    • Gospodarka
    • Technologie
    • Wywiady
    PolandGoPolandGo
    You are at:Home»Biznes»6-ta edycja VideoWars by ScreenLoversjuż 3 października w Warszawie.O wideo i reklamie opowiedzą m.in. Player, YouTube, Gemius i GroupM
    Biznes

    6-ta edycja VideoWars by ScreenLoversjuż 3 października w Warszawie.O wideo i reklamie opowiedzą m.in. Player, YouTube, Gemius i GroupM

    PolandGoBy PolandGo6 września, 2023Brak komentarzy2 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    VideoWars by ScreenLovers to cykliczna impreza dla fachowców z rynku wideo i reklamy. W tym roku po raz szósty pojawią się na niej przedstawiciele branż, którym zapewniony zostanie niezwykle ciekawy i interesujący program. Będzie to okazja, aby zmierzyć się z mitami na temat wideo i telewizji, wejrzeć w przyszłość tych mediów i zastanowić się, jak można połączyć je z biznesem, aby uzyskać z tej kolaboracji najlepszą korzyść. Na VideoWars nie zabraknie wysokiej klasy ekspertów z agencji, działów marketingu, reklamodawców, stacji telewizyjnych, wydawców wideo, firm badawczych, producentów oraz wszystkich, którzy współtworzą rynek telewizji i wideo lub bardzo chcieliby zacząć.

    3 października odbędzie się 6-ta edycja VideoWars by ScreenLovers, konferencji o wideo i reklamie. W warszawskim klubie Palladium spotkają się nadawcy, streamerzy, reklamodawcy i agencje, a organizatorzy imprezy obiecują solidną dawkę wiedzy o trendach w światowym programmingu, FAST, AVOD oraz pomiarze i efektywności reklamy wideo. Szeroko pojęty rynek multiscreen prześwietlą na scenie VideoWars m.in. przedstawiciele YouTube, TVN, Finecast/GroupM, Gemiusa, L’Oreal, FlixBus, Reckitta, Coca-Coli, Mediahub, K7 Media czy Ampere Analysis.

    Co słychać w światowym programmingu i brandedcontent? AVOD, HVOD, SVOD czy FAST: który akronim najmocniej miesza dziś na rynku wideo? Ile GRP spodziewać się w polskim Netfliksie? Jak wymyślono pierwszy polski FAST? Kim jest widz okazjonalny?

    Czy „Pan Samochodzik” rozjechał „Wednesday”, a zielone formaty reklamowe to tylko branżowy temat zastępczy?

    M.in. odpowiedzi na te pytania mogą się spodziewać uczestnicy szóstej edycji VideoWars by ScreenLovers, konferencji poświęconej wideo, telewizji i reklamie. W formule #fakty #dane #konkrety organizatorzy i mówcy konferencji przekrojowo przyjrzą się aktualnej sytuacji oraz bliskiej przyszłości rynku multiscreen, nie unikając konfrontacji z branżowymi mitami.

    3października na scenie VideoWars pojawią się m.in.: Luci Sanan (K7 Media), Iwona Piwek (YouTube), CallumSillars (Ampere Analysis), Marcin Wiatr (FlixBus), Aleksandra Chmielewska (Gemius), Anna Rodzik (Coca-Cola), Maciej Dziedzic (L’Oreal), Maciej Olenderczyk (Finecast/GroupM), Joanna Okła (EssenceMediacom), Magda Kolenkiewicz (Starcom),Marcin Malicki (WP Pilot, WP) czy Anna Sawa (TVN Warner Bros. Discovery).

    Partnerami VideoWars by ScreenLovers są w tymrokuTVN Warner Bros. Discovery, YouTube, GroupM, Finecast, Gemius, Active Family, AFA Media, AMC, GoldenSubmarine  I serwis Vodylla.

     

    Patronat nad konferencją objęły największe stowarzyszenia branżowe: IAB Polska, MOC TV oraz IAA Polska

    Impreza objęta jest akredytacją DIMAQ, uczestnicy otrzymają 20 punktów recertyfikacyjnych.

    Więcej informacji na temat VideoWars znajduje się na stronie konferencji: https://videowars.screenlovers.pl/

    analizy analizy komentarze banki bankowość biznes budżet dane dochody dofinansowanie działalność działalność gospodarcza emeryt emerytura fakty finanse firma gdzie inwestować gdzie lokować gospodarka ile kosztuje informacje inwestowanie kariera kraj lokaty ministerstwo najświeższe wiadomości oszczędności pieniądze PIT podatki Polacy Polak PolandGo polityka Polska praca przedsiębiorstwo przychody rencista renta rząd spółka świat Ukraina wiadomości właściciel firmy wydatki zarobki zawód zawody
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticleDodatkowe 450 mln do budżetu programu Mój Prąd
    Next Article Ataki Hakerskie: Zmieniające się Twarze Zagrożeń. Jak się Przygotować

    Powiązane

    Nowy raport Gemius: Polacy pokochali zakupy online, ale oczekują więcej niż kiedykolwiek

    3 października, 2025

    Nowa siła konsumenta: jak pokolenie Z zmienia strategie wielkich marek

    1 października, 2025

    Polacy kupują domy nad morzem… ale nie w Polsce. Fenomen zagranicznych inwestycji mieszkaniowych

    30 września, 2025
    • Facebook
    • Instagram
    Nie przegap

    Nowy raport Gemius: Polacy pokochali zakupy online, ale oczekują więcej niż kiedykolwiek

    Nowa siła konsumenta: jak pokolenie Z zmienia strategie wielkich marek

    Polacy kupują domy nad morzem… ale nie w Polsce. Fenomen zagranicznych inwestycji mieszkaniowych

    Polacy zmieniają zasady gry. FC Barcelona inwestuje w wrocławski startup Adspective

    O nas

    Platforma wspierająca polski biznes w czasie kryzysu, zrzeszająca przedsiębiorców z sektora MŚP

    Facebook Instagram
    Popularne

    Nowy raport Gemius: Polacy pokochali zakupy online, ale oczekują więcej niż kiedykolwiek

    3 października, 2025

    Nowa siła konsumenta: jak pokolenie Z zmienia strategie wielkich marek

    1 października, 2025

    Polacy kupują domy nad morzem… ale nie w Polsce. Fenomen zagranicznych inwestycji mieszkaniowych

    30 września, 2025
    Copyright © 2025.
    • O nas
    • Polityka prywatności
    • Regulamin PolandGo
    • Dane kontaktowe

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Szanowna Użytkowniczko, Szanowny Użytkowniku, Zanim klikniesz „Przejdź” lub zamkniesz widok, prosimy o zapoznanie się z informacją. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Przejdź” lub zamykając okno przez kliknięcie w znaczek X, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres. Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy AFA MEDIA Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych