Bricomarché to franczyzowa sieć supermarketów typu dom i ogród, która działa na terenie całej Polski. Każdy sklep to samodzielna spółka z o.o., której właścicielem oraz prezesem jest niezależny przedsiębiorca/franczyzobiorca prowadzący własny biznes pod uznaną i rozpoznawalną marką. Bricomarché od lat zajmuje 1 miejsce w kategorii supermarketów dom i ogród pod względem wartości obrotów.
Źródłem sukcesu Muszkieterów jest wyjątkowy model biznesowy oparty na synergii działań i stałej współpracy zrzeszonych franczyzobiorców.
Bricomarché, podobnie jak sieć spożywcza Intermarché, działa w ramach największego europejskiego zrzeszenia przedsiębiorców – Grupy Muszkieterów. Historia Grupy rozpoczęła się w latach sześćdziesiątych, kiedy to kilku niezależnych francuskich handlowców zdecydowało się połączyć swoje siły negocjacyjne, by móc oferować konsumentom asortyment w lepszych cenach i lokalnie prowadzić atrakcyjny biznes pod znanym szyldem.
Dziś Grupa Muszkieterów zrzesza ponad 3.100 niezależnych przedsiębiorców – franczyzobiorców, działając w różnych branżach w czterech krajach Europy: we Francji, w Polsce, Belgii i Portugalii. W Polsce Grupie zaufało już ponad 300 przedsiębiorców i liczba ta stale się zwiększa.
Nowa promocja firmy, to oferta dotycząca akcesoriów, sprzętów do grillowania, ogrodu, remontu, w ramach darmowego dostarczenia do domu. Akcja trwa do 17 maja i może z niej skorzystać każdy