Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook Instagram
    PolandGoPolandGo
    poniedziałek, 19 maja
    • Strona główna
    • Wiadomości
    • Biznes
    • Finanse
    • Gospodarka
    • Technologie
    • Wywiady
    PolandGoPolandGo
    You are at:Home»Biznes»SALON KOSMETYCZNY, RESTAURACJA. DO BOJU! CZAS NA SUKCES. TOP 3 PORADY
    Biznes

    SALON KOSMETYCZNY, RESTAURACJA. DO BOJU! CZAS NA SUKCES. TOP 3 PORADY

    PolandGoBy PolandGo11 maja, 2020Brak komentarzy3 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Sukces w branży usługowej po zakończeniu pandemii? Fryzjerzy, restauracje, salony kosmetyczne.. Kto ma szansę? Przedstawiamy Top 3

    Po ciężkim czasie kwarantanny, zastoju biznesowego, czas rozpędzić firmy ale w taki sposób, aby przypadkowo nie skrzywdzić, zarażając siebie lub innych. Pamiętajmy bowiem, że bezpieczeństwo jest najważniejsze i nie jest to magiczna, marketingowa sentencja tylko fakt.

    W żadnym przypadku nie można lekceważyć obostrzeń, zaleceń, ponieważ chronisz nie tylko siebie ale i swoich bliskich oraz otoczenie.

    Co więc zrobić i jak podejść do biznesu jeśli prowadzisz restaurację, kawiarnie, salon kosmetyczny? Jak przygotować się na ponowny start swojego biznesu?

     Poniżej TOP 3

    Bezpieczeństwo to nie tylko podstawa gwarantująca zdrowie i życie ale również niezbędny element, który zapewni klientów lepiej niż jakikolwiek czynnik, dlatego koniecznie zastosuj poniższe porady:

     

     

    STRÓJ

    Zadbaj o bezpieczeństwo i komfort psychiczny Twoich klientów poprzez obowiązkowe, permanentne noszenie maseczek, rękawiczek, a jeśli to możliwe również kombinezonu ochronnego. Na portalach aukcyjnych, dostępne są wersje jednorazowe, niskobudżetowe. Stanowi to o Twoim podejściu, jakości, standardzie usług, jednocześnie wysyłasz przekaz, że dbasz o klienta, jego zdrowie i komfort psychiczny. Powrót do korzystania ze wszelakich usług, będzie utrudniony ze względu na obawy społeczeństwa, stąd należy zapewnić STANDARD wykonywanych usług, pod każdym względem.

    Dzięki takiemu podejściu, nie tylko zadbasz o stałych klientów, ale również zapewnisz sobie nowych.

    *Kombinezony ochronne możesz zakupić na licznych aukcjach internetowych w bardzo korzystnych cenach.

    Jeśli więc prowadzisz SALON URODY, zaopatrz siebie i pracowników w zestaw ochronny, ale również zadbaj o klientów poprzez dostęp do maseczek i rękawiczek, które powinny znaleźć się w recepcji salonu.

    Pamiętaj o kwestiach marketingowych (umiejscowienie zestawu, komunikację bezpieczeństwa, dostosowanie elementów kolorystycznych, wizerunkowych do swojej marki)

    Jeśli natomiast zarządzasz restauracją, barem, to analogicznie do usług kosmetycznych, w przypadku restauratorów strój to obligo, natomiast sterylne przygotowywanie posiłków oraz informowanie o tym to kwestia kluczowa.

    Na stolikach powinna znaleźć się informacja:

    stolik oraz wszystkie elementy znajdujące się na nim, zostały odkażone, personel zabezpieczony jest w jednorazową odzież ochronną. Dziękujemy za zaufanie. Smacznego.

     

    Dowożąc jedzenie, zapewnij klientów o jakości potraw oraz sterylności ich przygotowywania poprzez karteczkę dokładaną do zamówienia (plus np. gratis: sok z imbiru: mini produkt zwiększający odporność.

     

     KOMUNIKACJA

    Pamiętaj, że dobra komunikacja to podstawa. Jeśli więc jesteś przekonany, że Twoje produkty lub usługi są najwyższej jakości, a TY sam dbasz o ich sterylne przygotowanie, podanie, dostarczenie poinformuj o tym klientów w przekazie marketingowym, na stronie Internetowej, Facebooku, Instagramie lub w kampanii SMSowej, displayowej. 

    PORADY, INTEGRACJA Z KLIENTEM

    Pamiętaj, że żyjemy w dziwnych, ciężkich czasach. Twój klient, niezależnie czy pracujesz w branży gastronomicznej czy kosmetycznej, musi czuć się komfortowo, wyjątkowo, dobrze zaopiekowany przez Twoją firmę. Jeśli więc korzysta z Twoich usług często, lojalizuj go poprzez gratisy, bezpłatne próbki, porady.

    Te trzy podstawowe zasady są kluczem do sukcesu po zakończeniu kwarantanny. Musisz więc być przygotowany i zabezpieczony we wszystkie powyższe elementy, a jeśli zrobisz to poprawnie to gwarantujemy Ci, że Twoje przychody co najmniej wrócą do poprzedniego stanu lub też znacznie wzrosną.

    bar gastronomia gospodarka marketing restauracja top3 usługi
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticleMedia w dobie kryzysu?! Co dalej?
    Next Article Działania podjęte przez firmy w czasie kryzysu, które sprawdzą się również po pandemii. Podpowiadamy

    Powiązane

    Precyzyjne Targetowanie i Wysokie Konwersje: Kampanie Push App W Działaniu

    9 maja, 2025

    Tysiąclecie Królestwa Polskiego – wyjątkowy wernisaż i konferencja naukowa w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Lublinie

    9 maja, 2025

    Deregulacja nabiera tempa – rząd i strona społeczna upraszczają prawo

    22 kwietnia, 2025
    • Facebook
    • Instagram
    Nie przegap

    Precyzyjne Targetowanie i Wysokie Konwersje: Kampanie Push App W Działaniu

    Tysiąclecie Królestwa Polskiego – wyjątkowy wernisaż i konferencja naukowa w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Lublinie

    Deregulacja nabiera tempa – rząd i strona społeczna upraszczają prawo

    Jak Polacy spędzają Święta Wielkanocne – tradycje i wydatki

    O nas

    Platforma wspierająca polski biznes w czasie kryzysu, zrzeszająca przedsiębiorców z sektora MŚP

    Facebook Instagram
    Popularne

    Precyzyjne Targetowanie i Wysokie Konwersje: Kampanie Push App W Działaniu

    9 maja, 2025

    Tysiąclecie Królestwa Polskiego – wyjątkowy wernisaż i konferencja naukowa w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Lublinie

    9 maja, 2025

    Deregulacja nabiera tempa – rząd i strona społeczna upraszczają prawo

    22 kwietnia, 2025
    Copyright © 2025.
    • O nas
    • Polityka prywatności
    • Regulamin PolandGo
    • Dane kontaktowe

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Szanowna Użytkowniczko, Szanowny Użytkowniku, Zanim klikniesz „Przejdź” lub zamkniesz widok, prosimy o zapoznanie się z informacją. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Przejdź” lub zamykając okno przez kliknięcie w znaczek X, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres. Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy AFA MEDIA Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowychZgodaPolityka prywatności