Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook Instagram
    PolandGoPolandGo
    poniedziałek, 19 maja
    • Strona główna
    • Wiadomości
    • Biznes
    • Finanse
    • Gospodarka
    • Technologie
    • Wywiady
    PolandGoPolandGo
    You are at:Home»Biznes»GA oraz GEMIUS najbardziej wiarygodne systemy analityczne
    Biznes

    GA oraz GEMIUS najbardziej wiarygodne systemy analityczne

    PolandGoBy PolandGo16 maja, 2023Brak komentarzy3 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Jedną z niezwykle często wybieranych form reklamowych są kampanie mobilne, tak zwany digital marketing. Kampanie display, SMS, MMS czy push docierają bezpośrednio na telefon odbiorcy. Dodatkowym atutem tej formy reklamowej jest targetowanie kampanii oraz często geolokalizacja.

    Niestety jednak nie wszystkie systemy weryfikujące dane, monitorujące realizują to w sposób poprawny. Część systemów pobiera dane, których pobrać według prawa nie może. Jest to bowiem naruszenie podstawowych kwestii związanych z RODO.

    W związku z nowymi obostrzeniami prawnymi, kwestiami RODO oraz szyfrowania danych, tylko nieliczne systemy analityczne spełniają warunki poprawnej analityki. Oprócz analizy na najwyższym poziomie, gwarantują bezpieczeństwo danych- podaje Instytut Mobile&Digital Marketingu.

    Jakie?

    Gemius i Google Analytics są najbardziej popularnymi, wiarygodnymi oraz innowacyjnymi narzędziami do analizy i mierzenia efektywności kampanii reklamowych, w tym mobilnych kampanii reklamowych.

    Gemius to firma specjalizująca się w badaniach rynku i analityce cyfrowej. Została założona w 1999 roku i jest jednym z wiodących dostawców rozwiązań analitycznych w Europie Środkowo-Wschodniej. Głównym celem Gemius jest dostarczanie narzędzi i wiedzy, które pomagają firmom zrozumieć i wykorzystać potencjał rynku internetowego.

    Gemius oferuje szereg produktów i usług, które służą do monitorowania, analizy i pomiaru zachowań użytkowników w internecie. Ich portfolio obejmuje:

    Gemius Audience – narzędzie do badania i analizy audytorium witryn internetowych, pozwalające na poznanie profilu demograficznego, zainteresowań i nawyków użytkowników.

    e-Monitor – system monitorowania ruchu na stronach internetowych, umożliwiający analizę popularności stron, czasu spędzanego na witrynie, odwiedzanych podstron, itp.

    AdOcean – platforma reklamowa, która umożliwia zarządzanie kampaniami reklamowymi online, w tym ich planowanie, wdrażanie i monitorowanie.

    gemiusDirectEffect – narzędzie do pomiaru skuteczności kampanii reklamowych online, w tym wskaźników takich jak liczba wyświetleń, kliknięć, konwersji itp.

    Gemius jest obecny w wielu krajach Europy Środkowo-Wschodniej i współpracuje z wieloma firmami i agencjami reklamowymi. Ich rozwiązania są wykorzystywane w celu lepszego zrozumienia rynku, optymalizacji działań reklamowych i podejmowania bardziej trafionych decyzji biznesowych w środowisku cyfrowym.

    Gemius dostarcza informacje na temat wyświetleń reklam, kliknięć, konwersji i innych wskaźników związanych z kampaniami mobilnymi, realizując to zgodnie z literą prawa oraz wykorzystując najnowsze technologie.

    Google Analytics natomiast to popularne narzędzie analityczne oferowane przez Google. Jest szeroko wykorzystywane do analizy danych z witryn internetowych i aplikacji mobilnych.

    Posiada również funkcje do śledzenia i mierzenia efektywności kampanii reklamowych, w tym mobilnych.

    Google Analytics zapewnia bogate zestawienia i narzędzia do monitorowania kluczowych wskaźników, takich jak liczba wyświetleń, kliknięć, współczynnik konwersji i wiele innych. Narzędzie to oferuje również integrację z platformą reklamową Google Ads, co ułatwia śledzenie i optymalizację kampanii mobilnych prowadzonych w ramach tej platformy.

    Oba narzędzia mają swoje zalety i różnice w funkcjonalności. Wybór najlepszego narzędzia zależy od indywidualnych potrzeb i preferencji, a także od specyfiki kampanii reklamowych i zakresu analizy, jakiej oczekujesz. Warto przetestować oba narzędzia i zobaczyć, które lepiej odpowiadają Twoim wymaganiom.

    Ostateczny wybór między Gemius a Google Analytics zależy od kilku czynników, takich jak zakres analizy, preferencje użytkownika, dostępność narzędzi w danym regionie i potrzeby konkretnego projektu. Warto rozważyć funkcje i możliwości obu narzędzi oraz przetestować je w praktyce, aby zdecydować, które lepiej spełniają Twoje wymagania i oczekiwania.

    Źródło: Unsplash

    analityka analizy analizy komentarze Badania Gemius biznes budżet dane dofinansowanie działalność działalność gospodarcza emeryt emerytura fakty finanse firma GA Gemius Google Google Analytycs gospodarka ile kosztuje informacje inwestowanie kariera kraj ministerstwo najświeższe wiadomości pieniądze PIT podatki Polacy Polak PolandGo polityka Polska praca przedsiębiorstwo rencista renta rząd spółka świat Ukraina wiadomości właściciel firmy wydatki zawód zawody
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticleW Studio Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej powstaje Interaktywne Centrum Bajki i Animacji
    Next Article Bankowe lokaty na trzy miesiące- warto czy nie?

    Powiązane

    Precyzyjne Targetowanie i Wysokie Konwersje: Kampanie Push App W Działaniu

    9 maja, 2025

    Tysiąclecie Królestwa Polskiego – wyjątkowy wernisaż i konferencja naukowa w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Lublinie

    9 maja, 2025

    Deregulacja nabiera tempa – rząd i strona społeczna upraszczają prawo

    22 kwietnia, 2025
    • Facebook
    • Instagram
    Nie przegap

    Precyzyjne Targetowanie i Wysokie Konwersje: Kampanie Push App W Działaniu

    Tysiąclecie Królestwa Polskiego – wyjątkowy wernisaż i konferencja naukowa w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Lublinie

    Deregulacja nabiera tempa – rząd i strona społeczna upraszczają prawo

    Jak Polacy spędzają Święta Wielkanocne – tradycje i wydatki

    O nas

    Platforma wspierająca polski biznes w czasie kryzysu, zrzeszająca przedsiębiorców z sektora MŚP

    Facebook Instagram
    Popularne

    Precyzyjne Targetowanie i Wysokie Konwersje: Kampanie Push App W Działaniu

    9 maja, 2025

    Tysiąclecie Królestwa Polskiego – wyjątkowy wernisaż i konferencja naukowa w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Lublinie

    9 maja, 2025

    Deregulacja nabiera tempa – rząd i strona społeczna upraszczają prawo

    22 kwietnia, 2025
    Copyright © 2025.
    • O nas
    • Polityka prywatności
    • Regulamin PolandGo
    • Dane kontaktowe

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Szanowna Użytkowniczko, Szanowny Użytkowniku, Zanim klikniesz „Przejdź” lub zamkniesz widok, prosimy o zapoznanie się z informacją. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Przejdź” lub zamykając okno przez kliknięcie w znaczek X, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres. Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy AFA MEDIA Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowychZgodaPolityka prywatności