Biznes Uroda/Usługi

TOP PORADY. FRYZJER, SALON KOSMETYCZNY, USŁUGI

FRYZJER, SALON KOSMETYCZNY, USŁUGI. 5 praktycznych porad dla usługodawców w dobie kryzysu! Sposoby na podtrzymanie biznesu lub przekwalifikowanie się, gdy tracisz możliwość pracy w swoim obszarze. Są osoby, które zdają sobie sprawę ze swoich kompetencji i szybko potrafią działać nawet w dobie kryzysu. Inni, którzy musieli zamknąć swoje punkty usługowe, załamują ręce. Świat się zatrzymał, ale … Czytaj dalej TOP PORADY. FRYZJER, SALON KOSMETYCZNY, USŁUGI

FRYZJER, SALON KOSMETYCZNY, USŁUGI. 5 praktycznych porad dla usługodawców w dobie kryzysu!

Sposoby na podtrzymanie biznesu lub przekwalifikowanie się, gdy tracisz możliwość pracy w swoim obszarze. Są osoby, które zdają sobie sprawę ze swoich kompetencji i szybko potrafią działać nawet w dobie kryzysu. Inni, którzy musieli zamknąć swoje punkty usługowe, załamują ręce. Świat się zatrzymał, ale możemy działać.

Relacje ze stałymi klientami

Jak nie stracić stałych klientów..? Przede wszystkim zadbaj o relacje z nimi. Przygotuj dla nich plan samodzielnego dbania o włosy, filmy poradnicze. ewentualnie porady telefoniczne lub online’owe. Bądź z nimi w stałym kontakcie w social mediach lub poprzez sms.

 

Zwiększ obszar działania

Jeśli twój zakład produkuje lub współpracuje z firmą produkującą kosmetyki, produkty pielęgnacyjne, dobierz odpowiednie artykuły pod konkretnego klienta i jego potrzeby. Zaproponuj regularne przesyłanie klientom paczek z dedykowanymi produktami oraz pomoc merytoryczną, doradczą.

 

Rozszerz działania w sieci

Jeśli nie posiadasz strony, pilnie ją załóż. Musi być graficznie atrakcyjna, spójna merytorycznie i ciekawa kontentowo. Załóż profil na LinkedIn, Facebooku, Instagramie a nawet Tik Toku izastanów się jak zainteresować swoich potencjalnych klientów.

 

Jeśli nie masz strony skorzystaj z opcji darmowej https://pl.wix.com/website/templates/html/beauty-and-hair

 

Lub z profesjonalistów np. https://neonsoftware.pl

Edukacja

Wykorzystaj ten czas na samodoskonalenie swoich umiejętności, ale również możesz edukować innych. Lekcje, szkolenia fryzjerstwa online. Osoby uczące się zawodu, chętnie skorzystają z twoich praktycznych porad, jednocześnie atrakcyjniejsze merytorycznie kursy, możesz sprzedawać.

Integracja biznesów

Sprzedawaj bony na przyszłe zabiegi, w pakiecie lub osobno. Możesz również zwiększyć atrakcyjność produktu. Poprzez dołączenie innego, może zaprzyjaźnionego zakładu kosmetycznego.

Reklama dźwignią handlu, zawsze.

Reklamuj swoje umiejętności i porady online, to bardzo ważne. Jeśli nie wiesz od czego zacząć, możesz w prosty sposób ustawić kampanię na facebooku lub skorzystać z porad specjalisty PolandGoSOS

Najważniejsze! Po uruchomieniu usług i zniesieniu kwarantanny, zastosuj wysoki standard realizacji, daj swoim klientom gwarancję bezpieczeństwa. Strój, nienaganny, idealnie czysty, najlepiej kombinezon ochronny, maska, rękawiczki (obowiązkowo). Takie też informacje powinny pojawić się na Twojej stronie.

Zostaw komentarz

Your email address will not be published.

Zobacz również