Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook Instagram
    PolandGoPolandGo
    niedziela, 28 grudnia
    • Strona główna
    • Wiadomości
    • Biznes
    • Finanse
    • Gospodarka
    • Technologie
    • Wywiady
    PolandGoPolandGo
    You are at:Home»Bez kategorii»kampanie
    Bez kategorii

    kampanie

    PolandGoBy PolandGo11 sierpnia, 2023Brak komentarzy2 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Właściciele marek, firm, realizując. swoje kampanie marketingowe, zawsze wychodzą z założenia, że ich produkt jest najlepszy i wystarczy dać 5 lub 10 procent zniżki, a klient rzuci się jak przysłowiowy „Reksio na szynkę”.

    Niestety nie. Tak to nie działa. Rzeczywiście, opracowując plan aktywności marketingowej, zwiększającej skuteczność sprzedaży, musimy założyć, że promowany produkt jest najwyższej jakości. Jakość bowiem w dzisiejszych czasach ma szczególne znaczenie. Polak 500 plus, przyzwyczaił się do standardów jakościowych: Biedronka czy Lidl oferują dobre, smaczne, a nawet ładne produkty w doskonałych cenach.

    Tak samo musimy patrzeć na oferowany przez nas produkt. Dobry, atrakcyjny i w korzystnej cenie. To zasada numer jeden.

    Co dalej? Jak opracować skuteczny przekaz marketingowy? Poniżej przedstawiamy podstawowe zasady realizacji kampanii:

    Jasny, klarowny przekaz. 

    1. Wydawałoby się, że jest to oczywiste, jednak nie do końca. Czasem znając swój produkt lub markę komunikujemy się tak, jakby całe nasze społeczeństwo miało wiedzieć czym jest „wspaniały XYZ, który musisz wypróbować!”

    Niestety nie. Opisujmy szczegółowo, precyzyjnie np.

    Wyjątkowy krem na zmarszczki, który poprawia jakość skóry już w ciągu 20 dni! Efekt widoczny!

    Atrybuty 

    to słowo określa wszystko. Misję, wizję marki czy produktu. Jeśli masz produkt, który nie wyróżnia się na rynku pod względem atrybutów, musisz mieć chociaż dużo pieniędzy na promocję. B

     

     

    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticleUstawa wprowadzająca obligatoryjny Krajowy System e-Faktur podpisana
    Next Article Stonesi powracają! Niezwykły koncert w ramach Undercover Festival już 25 sierpnia na antenie Polsatu

    Powiązane

    Polska jako nowe centrum inwestycyjne Europy — dlaczego 2025 jest rokiem przełomu (i gdzie czai się ryzyko)

    3 grudnia, 2025

    Strategiczne inwestycje i bezpieczeństwo państwa – kluczowy panel na Polskim Kongresie Gospodarczym

    22 maja, 2025

    „Tarcza Wschód” – Wzmocnienie Wschodniej Granicy Polski i Budowa Bezpiecznej Przyszłości

    12 grudnia, 2024
    • Facebook
    • Instagram
    Nie przegap

    Kobiety w biznesie: bariery, które nadal istnieją (i jak je przełamać)

    Nowy model pracy w 2026 roku: biuro, hybryda czy całkowity zdalny chaos?

    Ekonomia subskrypcji 2.0: Dlaczego konsumenci wolą wynajmować niż posiadać — i jak firmy mogą na tym zarabiać?

    Zagłosuj w aplikacji Rajdu Barbórka i wygraj przejazd życia po Karowej! Rajd już w najbliższą sobotę – 13 grudnia. Ponad 90 załóg i niesamowita atrakcja dla fanów

    O nas

    Platforma wspierająca polski biznes w czasie kryzysu, zrzeszająca przedsiębiorców z sektora MŚP

    Facebook Instagram
    Popularne

    Kobiety w biznesie: bariery, które nadal istnieją (i jak je przełamać)

    19 grudnia, 2025

    Nowy model pracy w 2026 roku: biuro, hybryda czy całkowity zdalny chaos?

    18 grudnia, 2025

    Ekonomia subskrypcji 2.0: Dlaczego konsumenci wolą wynajmować niż posiadać — i jak firmy mogą na tym zarabiać?

    11 grudnia, 2025
    Copyright © 2025.
    • O nas
    • Polityka prywatności
    • Regulamin PolandGo
    • Dane kontaktowe

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Szanowna Użytkowniczko, Szanowny Użytkowniku, Zanim klikniesz „Przejdź” lub zamkniesz widok, prosimy o zapoznanie się z informacją. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Przejdź” lub zamykając okno przez kliknięcie w znaczek X, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres. Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy AFA MEDIA Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych