Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook Instagram
    PolandGoPolandGo
    wtorek, 20 maja
    • Strona główna
    • Wiadomości
    • Biznes
    • Finanse
    • Gospodarka
    • Technologie
    • Wywiady
    PolandGoPolandGo
    You are at:Home»Biznes»Ruszył pierwszy w Polsce Instytut Mobile&Digital Marketingu
    Biznes

    Ruszył pierwszy w Polsce Instytut Mobile&Digital Marketingu

    PolandGoBy PolandGo21 sierpnia, 2020Brak komentarzy3 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Ruszył pierwszy w Polsce Instytut Mobile&Digital Marketingu, stworzony w strukturach prestiżowej uczelni Collegium Humanum.

    Jedyna w tej części świata, jednostka edukacyjna szkoląca wysokiej klasy specjalistów w zakresie digital&mobile marketingu.

    Mobile, Digital marketing to jedna z najszybciej rozwijających się gałęzi marketingu. Nowe technologie powoli, ale skutecznie wypierają dotychczasowe formy komunikacji, reklamy czy nawet rozrywki. W dobie pandemii, szybkość rozwoju innowacyjnych produktów czy usług jest znacznie szybsza niż była dotychczas. Jest to więc doskonały moment, żeby wdrożyć swój wirtualny biznes, sklep internetowy, aplikację lub właśnie rozpocząć edukację w tym zakresie.

    Media takie jak telewizja, prasa czy radio będą nadawać w dotychczasowej formie jeszcze długie lata. Zmodyfikowane zostaną pod kątem innowacji, nowych technologii i.. integracji z digital’em. 

    Właśnie dlatego tak ważna jest znajomość rynku digital’owego, który wbrew pozorom nie jest taki banalny.

    Znajomość nomenklatury, procesu realizacji kampanii od strony technologicznej, targetowanie, geolokalizacja to tylko połowa sukcesu. Niezwykle ważna jest komunikacja, jej sposób prezentacji oraz praktyka. Najlepiej bowiem szkolić się na konkretnych przykładach, co w działaniach firmowych jest de facto niedopuszczalne, chcąc odnieść sukces i utrzymać klienta jednocześnie

    -mówi dyrektor Instytutu Aleksandra Fajęcka, MBA, DBA, Prezes Grupy AFA MEDIA

    Dlatego w Instytut Mobile & Digital Marketingu, fokusuje się nie tylko na wiedzy teoretycznej ale również, a może nawet przede wszystkim na praktyce.

    Tworzenie, ustawienie, wdrożenie kampanii, jej analiza i raportowanie.

    Wszystkie te kwestie zostaną szczegółowo omówione na zajęciach z digital marketingu.

    Doskonała znajomość narzędzi i procesów w tworzeniu i realizacji strategii digital, jest niezwykle niezbędna wśród marketerów i sprzedawców pracujących w domach mediowych, agencjach, zarówno interaktywnych, social mediowych, mobilnych jak również w firmach oferujących rozwiązania wspomagające pracę digital managera.

    Przede wszystkim jednak posiadanie szczegółowej wiedzy pozwala marketerom, handlowcom na swobodne prowadzenie rozmowy, trafne zbadanie potrzeb klienta oraz zrozumienie jego oczekiwań, wyzwań i problemów. Tym samym jest to gwarancja pozycji w strukturach firmy czy nawet nawet rynku.

    Studenci, którzy zakończyli naukę certyfikacją, reprezentują elitarne grono wysokiej klasy specjalistów ds. mobile&digital marketingu, gwarantują sobie jak i przyszłemu, potencjalnemu pracodawcy wysoki poziom oferowanych usług.

    Celem uczelni jest wyszkolenie wysoko zaawansowanej technologicznie, marketingowo i merytorycznie grupy studentów, którzy będą pożądaną na rynku pracy grupą zawodowców

    – mówi dyrektor Instytutu Aleksandra Fajęcka, MBA, DBA

    Instytut oferuje edukację:

    • Dzienną, dzienne Studia Magisterskie o specjalizacji digital&mobile marketingu
    • Podyplomową (MBA, DBA)
    • Kursy certyfikowane, sygnowane przez Szkołę Główną Menedżerską Collegium Humanum.
      Mogą być realizowane przez uczniów, nie posiadających tytułu magistra czy licencjata.

    Zapisy na studia oraz kursy odbywają się bezpośrednio przez przez Szkołę Główną Menedżerską Collegium Humanum

    +48 608 800 534

    rektorat@humanum.pl

    digital marketer marketing mobile
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticleNowe spojrzenie na Pracownicze Plany Kapitałowe – PPK jako benefit dla pracownika
    Next Article Jeszcze większy wzrost liczby Polaków chętnych do pracy za granicą. Powód? Utrata pracy w wyniku pandemii.

    Powiązane

    Precyzyjne Targetowanie i Wysokie Konwersje: Kampanie Push App W Działaniu

    9 maja, 2025

    Tysiąclecie Królestwa Polskiego – wyjątkowy wernisaż i konferencja naukowa w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Lublinie

    9 maja, 2025

    Deregulacja nabiera tempa – rząd i strona społeczna upraszczają prawo

    22 kwietnia, 2025
    • Facebook
    • Instagram
    Nie przegap

    Precyzyjne Targetowanie i Wysokie Konwersje: Kampanie Push App W Działaniu

    Tysiąclecie Królestwa Polskiego – wyjątkowy wernisaż i konferencja naukowa w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Lublinie

    Deregulacja nabiera tempa – rząd i strona społeczna upraszczają prawo

    Jak Polacy spędzają Święta Wielkanocne – tradycje i wydatki

    O nas

    Platforma wspierająca polski biznes w czasie kryzysu, zrzeszająca przedsiębiorców z sektora MŚP

    Facebook Instagram
    Popularne

    Precyzyjne Targetowanie i Wysokie Konwersje: Kampanie Push App W Działaniu

    9 maja, 2025

    Tysiąclecie Królestwa Polskiego – wyjątkowy wernisaż i konferencja naukowa w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Lublinie

    9 maja, 2025

    Deregulacja nabiera tempa – rząd i strona społeczna upraszczają prawo

    22 kwietnia, 2025
    Copyright © 2025.
    • O nas
    • Polityka prywatności
    • Regulamin PolandGo
    • Dane kontaktowe

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Szanowna Użytkowniczko, Szanowny Użytkowniku, Zanim klikniesz „Przejdź” lub zamkniesz widok, prosimy o zapoznanie się z informacją. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Przejdź” lub zamykając okno przez kliknięcie w znaczek X, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres. Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy AFA MEDIA Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowychZgodaPolityka prywatności