Ruszył pierwszy w Polsce Instytut Mobile&Digital Marketingu, stworzony w strukturach prestiżowej uczelni Collegium Humanum.
Jedyna w tej części świata, jednostka edukacyjna szkoląca wysokiej klasy specjalistów w zakresie digital&mobile marketingu.
Mobile, Digital marketing to jedna z najszybciej rozwijających się gałęzi marketingu. Nowe technologie powoli, ale skutecznie wypierają dotychczasowe formy komunikacji, reklamy czy nawet rozrywki. W dobie pandemii, szybkość rozwoju innowacyjnych produktów czy usług jest znacznie szybsza niż była dotychczas. Jest to więc doskonały moment, żeby wdrożyć swój wirtualny biznes, sklep internetowy, aplikację lub właśnie rozpocząć edukację w tym zakresie.
Media takie jak telewizja, prasa czy radio będą nadawać w dotychczasowej formie jeszcze długie lata. Zmodyfikowane zostaną pod kątem innowacji, nowych technologii i.. integracji z digital’em.
Właśnie dlatego tak ważna jest znajomość rynku digital’owego, który wbrew pozorom nie jest taki banalny.
Znajomość nomenklatury, procesu realizacji kampanii od strony technologicznej, targetowanie, geolokalizacja to tylko połowa sukcesu. Niezwykle ważna jest komunikacja, jej sposób prezentacji oraz praktyka. Najlepiej bowiem szkolić się na konkretnych przykładach, co w działaniach firmowych jest de facto niedopuszczalne, chcąc odnieść sukces i utrzymać klienta jednocześnie
-mówi dyrektor Instytutu Aleksandra Fajęcka, MBA, DBA, Prezes Grupy AFA MEDIA
Dlatego w Instytut Mobile & Digital Marketingu, fokusuje się nie tylko na wiedzy teoretycznej ale również, a może nawet przede wszystkim na praktyce.
Tworzenie, ustawienie, wdrożenie kampanii, jej analiza i raportowanie.
Wszystkie te kwestie zostaną szczegółowo omówione na zajęciach z digital marketingu.
Doskonała znajomość narzędzi i procesów w tworzeniu i realizacji strategii digital, jest niezwykle niezbędna wśród marketerów i sprzedawców pracujących w domach mediowych, agencjach, zarówno interaktywnych, social mediowych, mobilnych jak również w firmach oferujących rozwiązania wspomagające pracę digital managera.
Przede wszystkim jednak posiadanie szczegółowej wiedzy pozwala marketerom, handlowcom na swobodne prowadzenie rozmowy, trafne zbadanie potrzeb klienta oraz zrozumienie jego oczekiwań, wyzwań i problemów. Tym samym jest to gwarancja pozycji w strukturach firmy czy nawet nawet rynku.
Studenci, którzy zakończyli naukę certyfikacją, reprezentują elitarne grono wysokiej klasy specjalistów ds. mobile&digital marketingu, gwarantują sobie jak i przyszłemu, potencjalnemu pracodawcy wysoki poziom oferowanych usług.
Celem uczelni jest wyszkolenie wysoko zaawansowanej technologicznie, marketingowo i merytorycznie grupy studentów, którzy będą pożądaną na rynku pracy grupą zawodowców
– mówi dyrektor Instytutu Aleksandra Fajęcka, MBA, DBA
Instytut oferuje edukację:
- Dzienną, dzienne Studia Magisterskie o specjalizacji digital&mobile marketingu
- Podyplomową (MBA, DBA)
- Kursy certyfikowane, sygnowane przez Szkołę Główną Menedżerską Collegium Humanum.
Mogą być realizowane przez uczniów, nie posiadających tytułu magistra czy licencjata.
Zapisy na studia oraz kursy odbywają się bezpośrednio przez przez Szkołę Główną Menedżerską Collegium Humanum