Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook Instagram
    PolandGoPolandGo
    poniedziałek, 19 maja
    • Strona główna
    • Wiadomości
    • Biznes
    • Finanse
    • Gospodarka
    • Technologie
    • Wywiady
    PolandGoPolandGo
    You are at:Home»Biznes»4 rodzaje kampanii reklamowych, które sprawdzają się w czasie pandemii
    Biznes

    4 rodzaje kampanii reklamowych, które sprawdzają się w czasie pandemii

    PolandGoBy PolandGo13 kwietnia, 2021Brak komentarzy3 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Czas pandemii jest niezwykle trudnym sprzedażowo i komunikacyjnie momentem.

    Produkt albo sprzedaje się samoistnie, ze względu na potrzebę albo naprawdę trzeba włożyć sporo pracy w wytworzenie chęci jego zakupu.

    Niezaprzeczalnie, właśnie teraz weryfikujemy co nam jest niezbędne, co smakuje, pierze, myje, relaksuje najlepiej. Właśnie teraz, spędzając czas w dużej mierze w domach, mamy możliwość dokładniejszego przyglądania się kupowanym produktom czy usługom.

    Dlatego oferując produkt czy usługę, pamiętajcie o jej jakości i sposobie prezentacji. Teraz szczególnie ważne jest opakowanie, sposób podania, strona wizualna i jakościowa. Jeśli ten etap macie za sobą i jesteście pewni oferowanych usług czy produktów, przechodzimy to etapu drugiego. Kampanii reklamowej.

    Według badań fokusowych przeprowadzonych w dniach 6-9.04.2021 przez Instytut Mobile&Digital Marketingu w Warszawie, ze względu na pandemię, najlepiej sprawdzają się kampanie:

    SMS/ MMS/ WIDEO MMS

    Zwycięzca pandemii. Sposób komunikacji- bezpośredni. Działanie call to action. Jeśli klient ma dobry, sprawdzony produkt, warto wykorzystać ten rodzaj kampanii, która trafia do danego, targetowanego, geolokalizowanego użytkownika, potencjalnie zainteresowanego produktem lub usługą.

    Komunikacja, która jest dobrze, poprawnie i atrakcyjnie sformułowana, jest w stanie zainteresować nawet wahającego się klienta. Nie zapominajmy jednak o tym, że jest to jedynie narzędzie, które bez poprawnego opracowania marketingowego produktu, samo nie sprzeda. Najlepiej komunikować ofertę do osób zainteresowanych tematem, znajdujących się w pobliżu produktu lub usługi. Jeśli jednak komunikujemy się do mieszkańców danego rejonu, pamiętajmy o tym, że w większości (chyba, że jest to nowość)  znają naszą usługę (w przypadku restauracji, sklepu..). Jeśli dotychczas nie skorzystali z oferty, trzeba zmienić ofertę, wizerunek i dopiero komunikować się z klientem.

    KAMPANIE DIGITAL’OWE

    Najlepsze kampanie digital marketingowe są oparte o grafikę i zdjęcia. Treści wizualne są w Internecie o wiele popularniejsze, niż tekstowe. Pamiętajmy jednak o precyzyjnym wyznaczeniu naszej grupy targetowej (odbiorczej), właściwym sformułowaniu komunikatu, nie za dużej ilości tekstu na grafice reklamowej oraz właściwym, ciekawym przekazie, który wyróżnia się na tle pozostałych. Konkurencyjność jest teraz spora, dlatego każdy element kampanii musi być niezwykle precyzyjnie opracowany i przemyślany. Dodatkowo ważnym aspektem, jest dobór wydawców czyli miejsca gdzie będzie publikowana nasza reklama. Dzięki precyzyjnemu targetowaniu, dotrzemy do interesującej nas grupy docelowej, poprzez dedykowane serwisy i portale.

    KAMPANIE TELEWIZYJNE

    Mimo krążących na rynku informacji, że telewizja przechodzi „do lamusa”, reklama telewizyjna, dalej cieszy się niezwykłym zainteresowaniem. Grupa docelowa jest wprawdzie szersza niż w przypadku internetu, tudzież kampanii SMS/MMS jednak dotarcie poprzez obraz, dźwięk oraz otwartą stację telewizyjną, dalej jest jednym z najlepszych sposobów promowania marki. Niestety w dalszym ciągu to narzędzie jest dostępne jedynie dla nielicznych klientów. Wysoki koszt zakupu, realizacji spotu oraz krótki czas emisji, prezentacji marki, powodują że jeśli budżet, przewidziany na akcję jest niewielki, nie mamy co testować tej opcji. Jeśli jednak mamy możliwość wydania paruset tysięcy złotych, warto ulokować je w to właśnie medium, bo skuteczność i szybkość weryfikacji jest zaskakująca.

    KAMPANIE IVR

    Kampanie IVR czyli kampanie z wykorzystaniem call center, niejednokrotnie są kojarzone pejoratywnie. Dzwoniący do nas ludzie, prezentujący usługę lub produkt, mogą wywołać negatywną reakcję, chyba że..

    Opracujemy plan skutecznej komunikacji. Zaciekawimy tonem głosu, ofertą, przekazem, potencjalnego klienta i zaprosimy do zakupu.

    Skuteczna, poprawna komunikacja bezpośrednia, jest jednym z najlepszych sposobów dotarcia do klienta. Co przekłada się na wysokiej jakości leady (potwierdzenia chęci zakupu) produktu czy usługi.

    Redakcja: Aleksandra Fajęcka

     

     

     

    afa media afamedia biznes call center digital Fajęcka ivr kampanie reklamowe mms reklama sms telewizja wiadomości wideo mms
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticleUwaga Rodzice! Dodatkowy zasiłek opiekuńczy wydłużony do 25 kwietnia
    Next Article Rekrutacja na żołnierzy Wojska Polskiego poprzez aplikację

    Powiązane

    Precyzyjne Targetowanie i Wysokie Konwersje: Kampanie Push App W Działaniu

    9 maja, 2025

    Tysiąclecie Królestwa Polskiego – wyjątkowy wernisaż i konferencja naukowa w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Lublinie

    9 maja, 2025

    Deregulacja nabiera tempa – rząd i strona społeczna upraszczają prawo

    22 kwietnia, 2025
    • Facebook
    • Instagram
    Nie przegap

    Precyzyjne Targetowanie i Wysokie Konwersje: Kampanie Push App W Działaniu

    Tysiąclecie Królestwa Polskiego – wyjątkowy wernisaż i konferencja naukowa w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Lublinie

    Deregulacja nabiera tempa – rząd i strona społeczna upraszczają prawo

    Jak Polacy spędzają Święta Wielkanocne – tradycje i wydatki

    O nas

    Platforma wspierająca polski biznes w czasie kryzysu, zrzeszająca przedsiębiorców z sektora MŚP

    Facebook Instagram
    Popularne

    Precyzyjne Targetowanie i Wysokie Konwersje: Kampanie Push App W Działaniu

    9 maja, 2025

    Tysiąclecie Królestwa Polskiego – wyjątkowy wernisaż i konferencja naukowa w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Lublinie

    9 maja, 2025

    Deregulacja nabiera tempa – rząd i strona społeczna upraszczają prawo

    22 kwietnia, 2025
    Copyright © 2025.
    • O nas
    • Polityka prywatności
    • Regulamin PolandGo
    • Dane kontaktowe

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Szanowna Użytkowniczko, Szanowny Użytkowniku, Zanim klikniesz „Przejdź” lub zamkniesz widok, prosimy o zapoznanie się z informacją. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Przejdź” lub zamykając okno przez kliknięcie w znaczek X, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres. Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy AFA MEDIA Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowychZgodaPolityka prywatności