Czas pandemii jest niezwykle trudnym sprzedażowo i komunikacyjnie momentem.
Produkt albo sprzedaje się samoistnie, ze względu na potrzebę albo naprawdę trzeba włożyć sporo pracy w wytworzenie chęci jego zakupu.
Niezaprzeczalnie, właśnie teraz weryfikujemy co nam jest niezbędne, co smakuje, pierze, myje, relaksuje najlepiej. Właśnie teraz, spędzając czas w dużej mierze w domach, mamy możliwość dokładniejszego przyglądania się kupowanym produktom czy usługom.
Dlatego oferując produkt czy usługę, pamiętajcie o jej jakości i sposobie prezentacji. Teraz szczególnie ważne jest opakowanie, sposób podania, strona wizualna i jakościowa. Jeśli ten etap macie za sobą i jesteście pewni oferowanych usług czy produktów, przechodzimy to etapu drugiego. Kampanii reklamowej.
Według badań fokusowych przeprowadzonych w dniach 6-9.04.2021 przez Instytut Mobile&Digital Marketingu w Warszawie, ze względu na pandemię, najlepiej sprawdzają się kampanie:
SMS/ MMS/ WIDEO MMS
Komunikacja, która jest dobrze, poprawnie i atrakcyjnie sformułowana, jest w stanie zainteresować nawet wahającego się klienta. Nie zapominajmy jednak o tym, że jest to jedynie narzędzie, które bez poprawnego opracowania marketingowego produktu, samo nie sprzeda. Najlepiej komunikować ofertę do osób zainteresowanych tematem, znajdujących się w pobliżu produktu lub usługi. Jeśli jednak komunikujemy się do mieszkańców danego rejonu, pamiętajmy o tym, że w większości (chyba, że jest to nowość) znają naszą usługę (w przypadku restauracji, sklepu..). Jeśli dotychczas nie skorzystali z oferty, trzeba zmienić ofertę, wizerunek i dopiero komunikować się z klientem.
KAMPANIE DIGITAL’OWE
KAMPANIE TELEWIZYJNE
KAMPANIE IVR
Opracujemy plan skutecznej komunikacji. Zaciekawimy tonem głosu, ofertą, przekazem, potencjalnego klienta i zaprosimy do zakupu.
Skuteczna, poprawna komunikacja bezpośrednia, jest jednym z najlepszych sposobów dotarcia do klienta. Co przekłada się na wysokiej jakości leady (potwierdzenia chęci zakupu) produktu czy usługi.