Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook Instagram
    PolandGoPolandGo
    poniedziałek, 19 maja
    • Strona główna
    • Wiadomości
    • Biznes
    • Finanse
    • Gospodarka
    • Technologie
    • Wywiady
    PolandGoPolandGo
    You are at:Home»Biznes»MARKETINGOWE KSIĄŻKI WSZECH CZASÓW! Must Have Literatury
    Biznes

    MARKETINGOWE KSIĄŻKI WSZECH CZASÓW! Must Have Literatury

    PolandGoBy PolandGo8 czerwca, 2022Brak komentarzy2 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Książek z zakresu marketingu, sprzedaży na rynku jest sporo. Każda z nich „jest mądra”, prezentując niejednokrotnie indywidualny tok myślenia lub wręcz przeciwnie schematy marketingowe. Przewertowaliśmy stos publikacji i wybraliśmy takie, dzięki którym można rozwinąć się kreatywnie i intelektualnie, jednocześnie rozszerzyć swój biznes.

    Numer jeden

    „Disruption live. Zmiana reguł gry na rynku” Jean-Mari Dru

    Nasz absolutny HIT! Żaden podręcznik nie może się z nim równać. Konkretnie, na temat i de facto o każdej branży z przykładami.

    Nie będziemy nic więcej pisać, musicie przeczytać.

    Numer dwa

    „Śmiało! Jak stać się wielkim, zamożnym i wpływowym” Diamandis P.Kotler S.

    Diamandis P.Kotler S.

    Autorem książki, jest Steven Kotler, wybitna postać świata marketingu. Książka napisana w sposób przystępny, ciekawy, niezwykle obrazowo prezentująca podejście do kwestii biznesu i marketingu.

    „Śmiało! Jak stać się wielkim, zamożnym i wpływowym” została pomyślana jako manifest przedsiębiorcy wykładniczego i równocześnie jego podręcznik. Idea jest prosta: należy rozwiązać problem, który nęka miliardy ludzi, dzięki temu wywrzeć pozytywny wpływ na świat, spełnić swoje marzenia i znaleźć drogę do prawdziwego sukcesu

    Numer trzy

    „Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki”

    Paweł Tkaczyk

    „Zakamarki marki” to zero teorii, sama praktyka, polski autor w polskich realiach, najbardziej aktualna wiedza.

    Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna ci przemyślana strategia.

    Numer cztery

    „Marketing Wprowadzenie”

    Armstrong Gary, Philip Kotler

    Marketingowy „must have” czyli podręcznik do marketingu, będący ikoną na rynku tego typu publikacji. Napisany przez znawców  Gary’ego Armstrong’a i Philip’a Kotler’a. W książce omówiono między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, tworzenie strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe..

    analizy analizy komentarze biznes budżet dane dofinansowanie działalność działalność gospodarcza edukacja fakty finanse firma gospodarka informacje inwestowanie kariera kraj książki książki marketingowe lektury marketing ministerstwo najświeższe wiadomości nauka pieniądze PIT podatki PolandGo polityka Polska praca przedsiębiorstwo psychologia rząd spółka świat top książki Ukraina wiadomości wiedza właściciel firmy wydatki zawód
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticleKatowice i Gliwice miastami – gospodarzami mistrzostw świata w piłce siatkowej mężczyzn 2022
    Next Article Domy dla matek z dziećmi – nowe rozwiązanie reformy przepisów o nieletnich

    Powiązane

    Precyzyjne Targetowanie i Wysokie Konwersje: Kampanie Push App W Działaniu

    9 maja, 2025

    Tysiąclecie Królestwa Polskiego – wyjątkowy wernisaż i konferencja naukowa w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Lublinie

    9 maja, 2025

    Deregulacja nabiera tempa – rząd i strona społeczna upraszczają prawo

    22 kwietnia, 2025
    • Facebook
    • Instagram
    Nie przegap

    Precyzyjne Targetowanie i Wysokie Konwersje: Kampanie Push App W Działaniu

    Tysiąclecie Królestwa Polskiego – wyjątkowy wernisaż i konferencja naukowa w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Lublinie

    Deregulacja nabiera tempa – rząd i strona społeczna upraszczają prawo

    Jak Polacy spędzają Święta Wielkanocne – tradycje i wydatki

    O nas

    Platforma wspierająca polski biznes w czasie kryzysu, zrzeszająca przedsiębiorców z sektora MŚP

    Facebook Instagram
    Popularne

    Precyzyjne Targetowanie i Wysokie Konwersje: Kampanie Push App W Działaniu

    9 maja, 2025

    Tysiąclecie Królestwa Polskiego – wyjątkowy wernisaż i konferencja naukowa w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Lublinie

    9 maja, 2025

    Deregulacja nabiera tempa – rząd i strona społeczna upraszczają prawo

    22 kwietnia, 2025
    Copyright © 2025.
    • O nas
    • Polityka prywatności
    • Regulamin PolandGo
    • Dane kontaktowe

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Szanowna Użytkowniczko, Szanowny Użytkowniku, Zanim klikniesz „Przejdź” lub zamkniesz widok, prosimy o zapoznanie się z informacją. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Przejdź” lub zamykając okno przez kliknięcie w znaczek X, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres. Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy AFA MEDIA Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowychZgodaPolityka prywatności