Książek z zakresu marketingu, sprzedaży na rynku jest sporo. Każda z nich „jest mądra”, prezentując niejednokrotnie indywidualny tok myślenia lub wręcz przeciwnie schematy marketingowe. Przewertowaliśmy stos publikacji i wybraliśmy takie, dzięki którym można rozwinąć się kreatywnie i intelektualnie, jednocześnie rozszerzyć swój biznes.
Numer jeden
„Disruption live. Zmiana reguł gry na rynku” Jean-Mari Dru
Nasz absolutny HIT! Żaden podręcznik nie może się z nim równać. Konkretnie, na temat i de facto o każdej branży z przykładami.
Nie będziemy nic więcej pisać, musicie przeczytać.
Numer dwa
„Śmiało! Jak stać się wielkim, zamożnym i wpływowym” Diamandis P.Kotler S.
Diamandis P.Kotler S.
Autorem książki, jest Steven Kotler, wybitna postać świata marketingu. Książka napisana w sposób przystępny, ciekawy, niezwykle obrazowo prezentująca podejście do kwestii biznesu i marketingu.
„Śmiało! Jak stać się wielkim, zamożnym i wpływowym” została pomyślana jako manifest przedsiębiorcy wykładniczego i równocześnie jego podręcznik. Idea jest prosta: należy rozwiązać problem, który nęka miliardy ludzi, dzięki temu wywrzeć pozytywny wpływ na świat, spełnić swoje marzenia i znaleźć drogę do prawdziwego sukcesu
Numer trzy
„Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki”
Paweł Tkaczyk
„Zakamarki marki” to zero teorii, sama praktyka, polski autor w polskich realiach, najbardziej aktualna wiedza.
Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna ci przemyślana strategia.
Numer cztery
„Marketing Wprowadzenie”
Armstrong Gary, Philip Kotler
Marketingowy „must have” czyli podręcznik do marketingu, będący ikoną na rynku tego typu publikacji. Napisany przez znawców Gary’ego Armstrong’a i Philip’a Kotler’a. W książce omówiono między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, tworzenie strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe..