Marka Shopee podbija polskie media. Chyba nie ma Polaka, który nie słyszał o nowym brandzie. 

Spoty reklamowe firmy, emitowane w większości ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz stacji radiowych, wzbudziły sporo kontrowersji. Kampania opracowana w taki sposób aby każdy odbiorca zapamiętał dźwięki połączone z wielokrotnie wymienianą Marką. Czym jednak jest Shopee?

Shopee to działająca na rynku międzynarodowym firma z Singapuru, zajmująca się przede wszystkim e-commercem. Jej właścicielem jest singapurskie Sea. Shopee uważane jest za największą handlową platformę online z południowowschodniej Azji – z średnim wynikiem 343 mln unikalnych użytkowników miesięcznie po uśrednieniu w skali 2021 r. Działa też na innych rynkach europejskich, a także w obu amerykach.

Shopee zostało uruchomione w 2015 r., będąc pomyślane jako odpowiednik i konkurent dla lokalnych usług Coupang, Lazada, Tokopedia i AliExpress.

Atrybutami brandu jest łatwa obsługa i bardzo prosty, pozbawiony ozdobników interfejs oraz usługa Shopee Guatantee, za sprawą której Shopee nie wypłaca pieniędzy sprzedawcy, dopóki kupujący nie odbierze swojej przesyłki.

Shopee jest darmowe dla kupujących, żyje z prowizji i usług.

Marka to platforma zakupowa, gromadząca towary rozmaitego towaru od ogromnej liczby dostawców. Gigantyczne promocje, wielkie wyprzedaże, kupony rabatowe, to główny atut sklepu.

Podstawą działania Shopee jest udzielenie kupującemu gwarancji bezpiecznych zakupów. Ta „gwarancja Shopee” polega na tym, że firma przekazuje sprzedawcy pieniądze za przesłany towar dopiero po potwierdzeniu odbioru zamówienia przez kupującego. Jeśli klient nie otrzyma produktu, Shopee zwróci mu pieniądze.

Dodatkowym atutem jest gigantyczna ilość produktów, które ciężko znaleźć w Polsce. Jeśli czegoś nie ma na Allegro, na Shopee, znajdziemy to na pewno.

Jak i czy sprawdzi się w Polsce? Zobaczymy 

źródło: Spiderweb

Share.
Exit mobile version