Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook Instagram
    PolandGoPolandGo
    poniedziałek, 19 maja
    • Strona główna
    • Wiadomości
    • Biznes
    • Finanse
    • Gospodarka
    • Technologie
    • Wywiady
    PolandGoPolandGo
    You are at:Home»Biznes»Collegium Humanum otwiera Instytut Mediów i Dziennikarstwa. Pierwszy w Polsce innowacyjny kierunek studiów
    Biznes

    Collegium Humanum otwiera Instytut Mediów i Dziennikarstwa. Pierwszy w Polsce innowacyjny kierunek studiów

    PolandGoBy PolandGo9 sierpnia, 2023Brak komentarzy4 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    W dzisiejszym dynamicznym świecie mediów i komunikacji, aby utrzymać przewagę nad konkurencją, niezbędna jest nie tylko wiedza teoretyczna, ale również praktyczne doświadczenie, kontakty i kreatywne myślenie.

    od prawej: JM prof. dr. hab. Paweł Czarnecki MBA,dr h.c.; mgr Aleksandra Fajecka, MBA, DBA

    Collegium Humanum dokonało strategicznego kroku, ustanawiając Instytut Mediów i Dziennikarstwa, prowadzący studia licencjackie i magisterskie na kierunku: Media, który już zyskał reputację jednego z największych i najbardziej prestiżowych ośrodków edukacyjnych, kształcących przyszłych dziennikarzy oraz specjalistów mediów.

    W Instytucie w ramach studiów na kierunku Media oferowanych jest aż 19 różnorodnych specjalności, zapewniających wszechstronną i praktyczną edukację.

    Funkcję Dyrektora Instytut Mediów i Dziennikarstwa objęła Aleksandra Fajecka, prezes i założyciel Grupy AFA MEDIA. 

     

    Wszechstronne doświadczenie edukacyjne

    Instytut Mediów i Dziennikarstwa Collegium Humanum może poszczycić się rozbudowanym wyborem specjalności, doskonale dostosowanych do zróżnicowanych zainteresowań oraz aspiracji zawodowych studentów. Niezależnie od tego, czy ktoś kieruje swoją przyszłość w stronę reklamy, dziennikarstwa, public relations czy produkcji mediów, Instytut oferuje wszechstronną gamę możliwości. Wśród ciekawych specjalności znajdują się między innymi:

    Psychologia Mediów i Reklamy: Zrozumienie psychologii konsumpcji mediów i technik reklamowych ma kluczowe znaczenie we współczesnym krajobrazie mediowym.

    Public Relations i media relations: Naucz się zarządzać wizerunkiem i reputacją jednostek, firm i organizacji.

    Dziennikarstwo Telewizyjne i Wideo Online: Wraz z rozwojem mediów cyfrowych, dziennikarstwo wideo stało się poszukiwanym zawodem w branży.

    Dziennikarstwo Radiowe i Prasowe: Odkryj sztukę tworzenia porywających historii za pomocą mediów radiowych i prasowych.

    Badania i Analityka w Mediach i Reklamie: Zanurz się w świat analizy danych, aby podejmować informowane decyzje w kampaniach medialnych i reklamowych.

    Produkcja i Realizacja Telewizyjna: Nabądź umiejętności techniczne i kreatywne potrzebne do tworzenia intrygującej treści telewizyjnej.

    Content Writing and Copywriting: Opanuj sztukę tworzenia angażującej i przekonującej treści dla różnych platform mediowych.

    Oraz

    Event management – Organizacja i zarządzanie wydarzeniami

    Media planning, kampanie marketingowe i reklama

    Social media i influencer marketing

    Digital marketing i reklama internetowa

    e-Marketing, e-Commerce i Social media w biznesie

    Komunikacja wizerunkowa (Branding i zarządzanie marką)

    Fotografia reklamowa, wydawnicza i artystyczna

    Animacja i efekty specjalne

    Game Design

    Grafika, Design, Multimedia

    Fachowe Wsparcie Praktyków Branży

    Jednym z unikalnych aspektów, który wyróżnia Instytut Mediów i Dziennikarstwa Collegium Humanum, jest dedykowane zarządzanie każdą specjalnością. Doświadczeni profesjonaliści z bogatym doświadczeniem w swoich dziedzinach nadzorują poszczególne medialne specjalności.

    Eksperci zapewniają cenne spojrzenie na obecne praktyki i trendy branżowe.

    Silne Partnerstwa 

    Aby jeszcze bardziej wzbogacić doświadczenie edukacyjne, Instytut Mediów i Dziennikarstwa nawiązał strategiczne partnerstwa z największymi i najbardziej renomowanymi firmami medialnymi w Polsce, w tym z agencjami, domami mediowymi, produkcyjnymi oraz telewizjami.

    Ta inicjatywa umożliwi studentom współpracę z najwyższej klasy praktykami z branży, zdobycie cennego doświadczenia podczas staży oraz dostęp do zaawansowanych zasobów i technologii. Ponadto, stanowi to unikalną okazję dla studentów do zaprezentowania swoich talentów i potencjalnego zdobycia zatrudnienia w renomowanych firmach partnerskich.

    Nowoczesne Udogodnienia

    Aby zapewnić studentom najnowsze narzędzia i technologie używane w branży medialnej, Collegium Humanum zainwestowało w nowoczesne udogodnienia. Od w pełni wyposażonych studiów telewizyjnych i radiowych po zaawansowane laboratoria analizy mediów. ustanawiając Instytut Mediów i Dziennikarstwa oferuje również immersyjne i praktyczne środowisko nauki.

    Wspieranie Kreatywności i Innowacji

    Instytut Mediów i Dziennikarstwa Collegium Humanum wierzy w rozwijanie kreatywności i innowacyjności wśród swoich studentów.

    Poprzez różnorodne warsztaty, seminaria i projekty, zachęca się studentów do nieszablonowego myślenia i rozwijania oryginalnych pomysłów, które mogą kształtować przyszłość mediów i komunikacji.

    Instytut Mediów i Dziennikarstwa Collegium Humanum to jedna z najnowocześniejszych placówek w Polsce, która stała się pionierską siłą w edukacji medialnej, zapewniając studentom kompleksowe i praktyczne doświadczenie nauki.

     

    Dzięki bogatej ofercie specjalności, wsparciu wybitnych ekspertów i silnym partnerstwom, ustanawiając Instytut Mediów i Dziennikarstwa przygotowuje swoich studentów do odniesienia sukcesu w konkurencyjnym i dynamicznym świecie mediów i komunikacji.

    Skupiając się na innowacyjności i kreatywności, kontynuuje kształtowanie następnej generacji profesjonalistów medialnych, umożliwiając im wpływanie na branżę i zdobywanie trwałego sukcesu zawodowego.

    collegium humanum Dr h.c. dziennikarstwo Humanum Instytut Mediów i Dziennikarstwa Instytut Mediów i Dziennikarstwa JM prof. dr. hab. Paweł Czarnecki MBA Paweł Czarnecki studia uczelnia
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticleKolejna rewolucja Rafała Brzoski! Tym razem inwestycja w edukację.
    Next Article Ustawa wprowadzająca obligatoryjny Krajowy System e-Faktur podpisana

    Powiązane

    Precyzyjne Targetowanie i Wysokie Konwersje: Kampanie Push App W Działaniu

    9 maja, 2025

    Tysiąclecie Królestwa Polskiego – wyjątkowy wernisaż i konferencja naukowa w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Lublinie

    9 maja, 2025

    Deregulacja nabiera tempa – rząd i strona społeczna upraszczają prawo

    22 kwietnia, 2025
    • Facebook
    • Instagram
    Nie przegap

    Precyzyjne Targetowanie i Wysokie Konwersje: Kampanie Push App W Działaniu

    Tysiąclecie Królestwa Polskiego – wyjątkowy wernisaż i konferencja naukowa w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Lublinie

    Deregulacja nabiera tempa – rząd i strona społeczna upraszczają prawo

    Jak Polacy spędzają Święta Wielkanocne – tradycje i wydatki

    O nas

    Platforma wspierająca polski biznes w czasie kryzysu, zrzeszająca przedsiębiorców z sektora MŚP

    Facebook Instagram
    Popularne

    Precyzyjne Targetowanie i Wysokie Konwersje: Kampanie Push App W Działaniu

    9 maja, 2025

    Tysiąclecie Królestwa Polskiego – wyjątkowy wernisaż i konferencja naukowa w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Lublinie

    9 maja, 2025

    Deregulacja nabiera tempa – rząd i strona społeczna upraszczają prawo

    22 kwietnia, 2025
    Copyright © 2025.
    • O nas
    • Polityka prywatności
    • Regulamin PolandGo
    • Dane kontaktowe

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Szanowna Użytkowniczko, Szanowny Użytkowniku, Zanim klikniesz „Przejdź” lub zamkniesz widok, prosimy o zapoznanie się z informacją. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Przejdź” lub zamykając okno przez kliknięcie w znaczek X, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres. Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy AFA MEDIA Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowychZgodaPolityka prywatności