Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook Instagram
    PolandGoPolandGo
    czwartek, 5 czerwca
    • Strona główna
    • Wiadomości
    • Biznes
    • Finanse
    • Gospodarka
    • Technologie
    • Wywiady
    PolandGoPolandGo
    You are at:Home»Biznes»Branże przyszłości. Kierunki biznesu w kolejnych latach
    Biznes

    Branże przyszłości. Kierunki biznesu w kolejnych latach

    PolandGoBy PolandGo31 lipca, 2020Brak komentarzy3 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Rok 2020 i niespodziewana pandemia, zaburzyła działanie rynku, poszczególnych branż, rytm pracy wielu Polaków.

    Część osób straciła możliwość zarobku i zastanawia się w jakim kierunku rozwijać się zawodowo. Poniżej przedstawimy top obszary, które po weryfikacji każdej z nich, wydają się nam najbardziej przyszłościowe. Co ciekawe, większość to branże związane ze stylem życia, rozrywką i spędzaniem wolnego czasu.

    Pamiętajmy jednak, że mimo iż część branż ma aktualnie spory potencjał biznesowy, to na sukces firmy składa się również dobrze opracowany biznes plan, aktywności marketingowe oraz formuła prowadzenia działalności, nieszablonowość.

    Nie każdy więc podmiot z opisanych poniżej branż odniesie sukces sprzedażowy.

    Przedstawione obszary, dają jedynie pogląd na poszczególne sfery biznesu, które w dobie zaistniałych światowych zmian, mają potencjał sprzedażowy, rozwojowy.

    Niektóre firmy, jeszcze przed pandemią działały w sposób prawidłowy lub narzekały na niewielkie wpływy, jednak w trakcie pandemii rozwijają się w zaskakującym tempie.

    Polacy po pandemicznej kwarantannie, spragnieni rozrywki, relaksu, korzystają z uciech, które oferuje im miasto, wieś oraz fokusują się na aktywnościach domowych, remontach, wystroju wnętrz, aranżacjach.

     

    Polacy, pracujący na umowę o pracę niezwykle chętnie integrują działania firmowe z wyjazdami, pracą zdalną oraz rozrywką swoją lub dzieci, która realizowana jest w godzinach pracy. Jest to w większości możliwe, ze względu na nowe, w części korporacji obostrzenia dotyczące przebywania w biurach. Pracownicy, mają możliwość zdalnej pracy lub pracy w systemie 50/50 – 50% czasu w domu, 50 % czasu w biurze.

    Często więc zabierając komputer ze sobą pracują zdalnie, w różnych miejscach, restauracjach, parkach, a nawet placach zabaw.

    Zdaniem analityków AFA Media i Adhello, niezwykle atrakcyjnym pod względem monetyzacji jest obszar szeroko rozumianej rozrywki, planowania czasu, atrakcji plenerowych.

    Dobrze poprowadzony projekt biznesowy z tego obszaru może wygenerować wzrost przychodów nawet o 30-40 procent większy niż przed pandemią. Jakie warunki trzeba spełnić oprócz dobrze opracowanego biznes planu?

    sprawdź 

    Firmy przeanalizowane przez AFA MEDIA

     

    Restauracje, bary

    Koniecznie z ogródkiem, dobrą pizzą, makaronami oraz sałatkami, miejscem dla dzieci, ciekawostkami i najważniejsze: dobrze zabezpieczonym przed koronawirusem personelem, wnętrzem, jego elementami.

    Firmy budowlane, remontowe, przedsiębiorstwa realizujące prace ogrodowe, sprzedaż części i maszyn ogrodowych.

    Oczywiście w zależności od sposobu prezentacji produktów, usług w sieci, promocji oraz podejścia do klienta można osiągnąć wzrost nawet 40 procentowy

    Szkoły jazdy Konnej, tenisowej, tory rolkarskie, rancza, mini zoo.

    Muszą być zadbane, nowoczesne, zabezpieczone pod kątem koronawirusa, posiadać udogodnienia dla klientów, WIFI dla korzystających.

    Gry online, gry mobile

    Których rynkowy rozwój jest już obserwowany od wielu miesięcy, a spółki giełdowe z tego obszaru spijają aktualnie finansową „śmietankę”.  W minionym miesiącu globalne wydatki na cyfrowe wersje gier komputerowych przekroczyły 10 miliardów dolarów, a to rekordowy wynik.

    Najbardziej niekorzystne obecnie branże 2020 to:

    •  

     

    Branża turystyczna –zakwaterowanie i gastronomia (lokale, które nie miały dostaw domowych, brak pomysłu, nowego podejścia do jedzenia, produktu)

     

    Branża eventowa

     

    administrowanie i działalność wspierająca (do tej kategorii zaliczamy: organizatorów turystyki, pilotów, przewodników wycieczek)

    Redakcja: Aleksandra Fajęcka 

     

    biznes branże gospodarka sukces tarcza antykryzysowa
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticleZwalczanie nieuczciwej konkurencji. Działania prawne.
    Next Article Bon Turystyczny. Na jakich zasadach?

    Powiązane

    Sukcesy rynku mobile: Kampanie digital, SMS i MMS jako klucz do zaangażowania klientów

    28 maja, 2025

    Precyzyjne Targetowanie i Wysokie Konwersje: Kampanie Push App W Działaniu

    9 maja, 2025

    Tysiąclecie Królestwa Polskiego – wyjątkowy wernisaż i konferencja naukowa w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Lublinie

    9 maja, 2025
    • Facebook
    • Instagram
    Nie przegap

    Sukcesy rynku mobile: Kampanie digital, SMS i MMS jako klucz do zaangażowania klientów

    Strategiczne inwestycje i bezpieczeństwo państwa – kluczowy panel na Polskim Kongresie Gospodarczym

    Precyzyjne Targetowanie i Wysokie Konwersje: Kampanie Push App W Działaniu

    Tysiąclecie Królestwa Polskiego – wyjątkowy wernisaż i konferencja naukowa w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Lublinie

    O nas

    Platforma wspierająca polski biznes w czasie kryzysu, zrzeszająca przedsiębiorców z sektora MŚP

    Facebook Instagram
    Popularne

    Sukcesy rynku mobile: Kampanie digital, SMS i MMS jako klucz do zaangażowania klientów

    28 maja, 2025

    Strategiczne inwestycje i bezpieczeństwo państwa – kluczowy panel na Polskim Kongresie Gospodarczym

    22 maja, 2025

    Precyzyjne Targetowanie i Wysokie Konwersje: Kampanie Push App W Działaniu

    9 maja, 2025
    Copyright © 2025.
    • O nas
    • Polityka prywatności
    • Regulamin PolandGo
    • Dane kontaktowe

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Szanowna Użytkowniczko, Szanowny Użytkowniku, Zanim klikniesz „Przejdź” lub zamkniesz widok, prosimy o zapoznanie się z informacją. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Przejdź” lub zamykając okno przez kliknięcie w znaczek X, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres. Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy AFA MEDIA Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowychZgodaPolityka prywatności