W dzisiejszym dynamicznym świecie mediów i komunikacji, aby utrzymać przewagę nad konkurencją, niezbędna jest nie tylko wiedza teoretyczna, ale również praktyczne doświadczenie, kontakty i kreatywne myślenie.

od prawej: JM prof. dr. hab. Paweł Czarnecki MBA,dr h.c.; mgr Aleksandra Fajecka, MBA, DBA

Collegium Humanum dokonało strategicznego kroku, ustanawiając Instytut Mediów i Dziennikarstwa, prowadzący studia licencjackie i magisterskie na kierunku: Media, który już zyskał reputację jednego z największych i najbardziej prestiżowych ośrodków edukacyjnych, kształcących przyszłych dziennikarzy oraz specjalistów mediów.

W Instytucie w ramach studiów na kierunku Media oferowanych jest aż 19 różnorodnych specjalności, zapewniających wszechstronną i praktyczną edukację.

Funkcję Dyrektora Instytut Mediów i Dziennikarstwa objęła Aleksandra Fajecka, prezes i założyciel Grupy AFA MEDIA. 

 

Wszechstronne doświadczenie edukacyjne

Instytut Mediów i Dziennikarstwa Collegium Humanum może poszczycić się rozbudowanym wyborem specjalności, doskonale dostosowanych do zróżnicowanych zainteresowań oraz aspiracji zawodowych studentów. Niezależnie od tego, czy ktoś kieruje swoją przyszłość w stronę reklamy, dziennikarstwa, public relations czy produkcji mediów, Instytut oferuje wszechstronną gamę możliwości. Wśród ciekawych specjalności znajdują się między innymi:

Psychologia Mediów i Reklamy: Zrozumienie psychologii konsumpcji mediów i technik reklamowych ma kluczowe znaczenie we współczesnym krajobrazie mediowym.

Public Relations i media relations: Naucz się zarządzać wizerunkiem i reputacją jednostek, firm i organizacji.

Dziennikarstwo Telewizyjne i Wideo Online: Wraz z rozwojem mediów cyfrowych, dziennikarstwo wideo stało się poszukiwanym zawodem w branży.

Dziennikarstwo Radiowe i Prasowe: Odkryj sztukę tworzenia porywających historii za pomocą mediów radiowych i prasowych.

Badania i Analityka w Mediach i Reklamie: Zanurz się w świat analizy danych, aby podejmować informowane decyzje w kampaniach medialnych i reklamowych.

Produkcja i Realizacja Telewizyjna: Nabądź umiejętności techniczne i kreatywne potrzebne do tworzenia intrygującej treści telewizyjnej.

Content Writing and Copywriting: Opanuj sztukę tworzenia angażującej i przekonującej treści dla różnych platform mediowych.

Oraz

Event management – Organizacja i zarządzanie wydarzeniami

Media planning, kampanie marketingowe i reklama

Social media i influencer marketing

Digital marketing i reklama internetowa

e-Marketing, e-Commerce i Social media w biznesie

Komunikacja wizerunkowa (Branding i zarządzanie marką)

Fotografia reklamowa, wydawnicza i artystyczna

Animacja i efekty specjalne

Game Design

Grafika, Design, Multimedia

Fachowe Wsparcie Praktyków Branży

Jednym z unikalnych aspektów, który wyróżnia Instytut Mediów i Dziennikarstwa Collegium Humanum, jest dedykowane zarządzanie każdą specjalnością. Doświadczeni profesjonaliści z bogatym doświadczeniem w swoich dziedzinach nadzorują poszczególne medialne specjalności.

Eksperci zapewniają cenne spojrzenie na obecne praktyki i trendy branżowe.

Silne Partnerstwa 

Aby jeszcze bardziej wzbogacić doświadczenie edukacyjne, Instytut Mediów i Dziennikarstwa nawiązał strategiczne partnerstwa z największymi i najbardziej renomowanymi firmami medialnymi w Polsce, w tym z agencjami, domami mediowymi, produkcyjnymi oraz telewizjami.

Ta inicjatywa umożliwi studentom współpracę z najwyższej klasy praktykami z branży, zdobycie cennego doświadczenia podczas staży oraz dostęp do zaawansowanych zasobów i technologii. Ponadto, stanowi to unikalną okazję dla studentów do zaprezentowania swoich talentów i potencjalnego zdobycia zatrudnienia w renomowanych firmach partnerskich.

Nowoczesne Udogodnienia

Aby zapewnić studentom najnowsze narzędzia i technologie używane w branży medialnej, Collegium Humanum zainwestowało w nowoczesne udogodnienia. Od w pełni wyposażonych studiów telewizyjnych i radiowych po zaawansowane laboratoria analizy mediów. ustanawiając Instytut Mediów i Dziennikarstwa oferuje również immersyjne i praktyczne środowisko nauki.

Wspieranie Kreatywności i Innowacji

Instytut Mediów i Dziennikarstwa Collegium Humanum wierzy w rozwijanie kreatywności i innowacyjności wśród swoich studentów.

Poprzez różnorodne warsztaty, seminaria i projekty, zachęca się studentów do nieszablonowego myślenia i rozwijania oryginalnych pomysłów, które mogą kształtować przyszłość mediów i komunikacji.

Instytut Mediów i Dziennikarstwa Collegium Humanum to jedna z najnowocześniejszych placówek w Polsce, która stała się pionierską siłą w edukacji medialnej, zapewniając studentom kompleksowe i praktyczne doświadczenie nauki.

 

Dzięki bogatej ofercie specjalności, wsparciu wybitnych ekspertów i silnym partnerstwom, ustanawiając Instytut Mediów i Dziennikarstwa przygotowuje swoich studentów do odniesienia sukcesu w konkurencyjnym i dynamicznym świecie mediów i komunikacji.

Skupiając się na innowacyjności i kreatywności, kontynuuje kształtowanie następnej generacji profesjonalistów medialnych, umożliwiając im wpływanie na branżę i zdobywanie trwałego sukcesu zawodowego.

Share.
Exit mobile version