FRYZJER, SALON KOSMETYCZNY ORAZ INNE USŁUGI.

5 praktycznych porad dla usługodawców w dobie kryzysu- wojny na Ukrainie, pandemii.. Jak zwiększyć przychody? Co zrobić aby poszerzyć wachlarz usług?

Sposoby na podtrzymanie biznesu lub przekwalifikowanie się, gdy tracisz możliwość pracy w swoim obszarze. Są osoby, które zdają sobie sprawę ze swoich kompetencji i szybko potrafią działać nawet w dobie kryzysu. Inni, którzy musieli zamknąć swoje punkty usługowe, załamują ręce. Świat się zatrzymał podczas pandemii, aktualnie podczas wojny na Ukrainie, gigantycznej inflacji również widoczne są spadki przychodów ale możemy działać.

Relacje ze stałymi klientami

Jak nie stracić stałych klientów..? Przede wszystkim zadbaj o relacje z nimi. Oprócz najwyższej jakości swoich usług, przygotuj dla nich plan samodzielnego dbania o włosy, filmy poradnicze. Klient musi czuć się zaopiekowany, zadbany również w czasie kiedy nie jest w salonie.

Zwiększ obszar działania

Jeśli twój zakład produkuje lub współpracuje z firmą produkującą kosmetyki, produkty pielęgnacyjne, dobierz odpowiednie artykuły pod konkretnego klienta i jego potrzeby. Zaproponuj regularne wizyty, maski, zabiegi, wydrukuj plan działania dla każdego klienta indywidualnie, oferuj pomoc merytoryczną, doradczą.

Rozszerz działania w sieci

Jeśli nie posiadasz strony, pilnie ją załóż. Musi być graficznie atrakcyjna, spójna merytorycznie i ciekawa kontentowo. Załóż profil na LinkedIn, Facebooku, Instagramie a nawet Tik Toku i zastanów się jak zainteresować swoich potencjalnych klientów.

Jeśli nie masz strony skorzystaj z opcji darmowej https://pl.wix.com/website/templates/html/beauty-and-hair

Lub z profesjonalnych firm projektujących strony.

Edukacja

Wykorzystaj czas na samodoskonalenie swoich umiejętności, ale również możesz edukować innych. Lekcje, szkolenia fryzjerstwa online. Osoby uczące się zawodu, chętnie skorzystają z twoich praktycznych porad, jednocześnie atrakcyjniejsze merytorycznie kursy, możesz sprzedawać.

Integracja biznesów

Sprzedawaj bony na zabiegi, w pakiecie lub osobno. Możesz również zwiększyć atrakcyjność produktu. Poprzez dołączenie innego, może zaprzyjaźnionego zakładu kosmetycznego.

Reklama dźwignią handlu, zawsze.

Reklamuj swoje umiejętności i porady online, to bardzo ważne. Jeśli nie wiesz od czego zacząć, możesz w prosty sposób ustawić kampanię na facebooku lub skorzystać z porad specjalisty PolandGoSOS

Najważniejsze! Zastosuj wysoki standard realizacji, daj swoim klientom gwarancję bezpieczeństwa. Strój, nienaganny, idealnie czysty, najlepiej kombinezon ochronny, maska, rękawiczki (obowiązkowo). Nawet po pandemii. Oznacza to, że dbasz o klientów, jesteś profesjonalistą. Takie też informacje powinny pojawić się na Twojej stronie.

Red. Aleksandra Fajęcka

Share.
Exit mobile version