Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook Instagram
    PolandGoPolandGo
    niedziela, 18 maja
    • Strona główna
    • Wiadomości
    • Biznes
    • Finanse
    • Gospodarka
    • Technologie
    • Wywiady
    PolandGoPolandGo
    You are at:Home»Biznes»Gra Miejska KOCHAM TO DBAM już 25 lipca w Gdańsku
    Biznes

    Gra Miejska KOCHAM TO DBAM już 25 lipca w Gdańsku

    PolandGoBy PolandGo23 lipca, 2021Brak komentarzy2 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Już 25 lipca od godziny 11:00 w Centrum Gdańska, startuje kolejna edycja gry miejskiej Kocham To Dbam. Zabawa polega na ściągnięciu aplikacji na IOS lub Android, odwiedzeniu 10 punktów i odnalezieniu Filipa i Zygmunta Chajzera, schowanych z nagrodami w wyjątkowym miejscu w Gdańsku. Pierwsze trzydzieści osób, które przejdzie wszystkie punkty i odnajdzie ambasadorów marki, zwycięży hulajnogi, misie i inne przygotowane przez organizatora nagrody.

    Kocham To Dbam to ogólnopolski program bezpieczeństwa, oferujący ubezpieczenia NNW dla dzieci i młodzieży w najwyższym standardzie od 39 zł za rok. Jest to efekt specjalnie wynegocjowanych warunków, skrupulatnych analiz i wieloletniego doświadczenia w temacie bezpieczeństwa dzieci i młodzieży.

    Akcję tworzą jedne z największych podmiotów ubezpieczeniowych w Polsce Signal Iduna, Unilink i Szkolna Agencja Ubezpieczeniowa.

    W ramach akcji prowadzona jest gra miejska w różnych miastach w Polsce.

    Zabawa polega na ściągnięciu aplikacji Kocham To Dbam i odszukaniu punktów w danym mieście, które prowadzą do ukrytego wraz z nagrodami Filipa Chajzera, który na swoim Instagramie i Facebooku, zagrzewa do walki.

    Zabawa przewiduje zagadki, zadania, które dostępne są na trasie ale również spotkania z superbohaterami.

    W akcję zaangażował się również Daniel Rusin sławetny „Reżyser Życia”, który opracował nową etiudę, w której elementem scenariusza będzie akcja Kocham To Dbam a jednym z aktorów Filip Chajzer.

    „Kocham To Dbam to nie tylko nazwa produktu i portalu.

    To również kompletna kampania społeczna mająca na celu podniesienie świadomości ubezpieczeniowej wśród Polaków.  Zwracamy szczególną uwagę na kwestie ubezpieczeń dzieci. Roczny koszt ochrony rozpoczyna się od 39 zł, a zapewnia to komfort i bezpieczeństwo w sytuacjach i tak już stresowych. Formuła promocyjno-edukacyjna Programu jest nowoczesna i w łatwy sposób przyswajalna. Oprócz Agentów, którzy są głównymi Ambasadorami Akcji, w Program zaangażowały się również znane, rozpoznawalne osoby, co jeszcze bardziej podkreśla rangę tego Projektu. Dołączając do społeczności Kocham to Dbam zapewniamy bezpieczeństwo na najwyższym, światowym poziomie i jednocześnie rozrywkę, która dostarczy wielu pozytywnych emocji związanych z dobrą zabawą. Sądzę, że  jest to najlepszy Program ubezpieczeniowy jaki miałam okazję wdrażać” –  dodała Anna Salij-Kaczkowska, właściciel SAU, jak i twórca programu Kocham To Dbam.

     

    Anna Salij-Kaczkowska Chajzer dzieci Filip Chajzer Gdańsk Gdynia gra miejska Kocham To Dbam KochamtoDbam NNW NNW dzieci i młodzieży polisa polisa dla dzieci polisy Sau Signal Iduna Sopot Szkolna Agencja Ubezpieczeniowa ubezpieczenia Ubezpieczenie ubezpieczenie dziecka Unilink zabawa zabawa dla dzieci Zygmunt Chajzer
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticleRuszyła możliwość szczepienia drugą dawką w dowolnym punkcie oraz loteria dla zaszczepionych
    Next Article Krajowy Plan Odbudowy: Ministerstwo zakończyło negocjacje z Komisją Europejską

    Powiązane

    Precyzyjne Targetowanie i Wysokie Konwersje: Kampanie Push App W Działaniu

    9 maja, 2025

    Tysiąclecie Królestwa Polskiego – wyjątkowy wernisaż i konferencja naukowa w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Lublinie

    9 maja, 2025

    Deregulacja nabiera tempa – rząd i strona społeczna upraszczają prawo

    22 kwietnia, 2025
    • Facebook
    • Instagram
    Nie przegap

    Precyzyjne Targetowanie i Wysokie Konwersje: Kampanie Push App W Działaniu

    Tysiąclecie Królestwa Polskiego – wyjątkowy wernisaż i konferencja naukowa w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Lublinie

    Deregulacja nabiera tempa – rząd i strona społeczna upraszczają prawo

    Jak Polacy spędzają Święta Wielkanocne – tradycje i wydatki

    O nas

    Platforma wspierająca polski biznes w czasie kryzysu, zrzeszająca przedsiębiorców z sektora MŚP

    Facebook Instagram
    Popularne

    Precyzyjne Targetowanie i Wysokie Konwersje: Kampanie Push App W Działaniu

    9 maja, 2025

    Tysiąclecie Królestwa Polskiego – wyjątkowy wernisaż i konferencja naukowa w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Lublinie

    9 maja, 2025

    Deregulacja nabiera tempa – rząd i strona społeczna upraszczają prawo

    22 kwietnia, 2025
    Copyright © 2025.
    • O nas
    • Polityka prywatności
    • Regulamin PolandGo
    • Dane kontaktowe

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Szanowna Użytkowniczko, Szanowny Użytkowniku, Zanim klikniesz „Przejdź” lub zamkniesz widok, prosimy o zapoznanie się z informacją. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Przejdź” lub zamykając okno przez kliknięcie w znaczek X, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres. Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy AFA MEDIA Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowychZgodaPolityka prywatności