News Focus
Kampanie reklamowe odgrywają niezwykle istotną rolę w dzisiejszym świecie marketingu. Firmy starają się dotrzeć do…
Highlights - B
Kampanie reklamowe odgrywają niezwykle istotną rolę w dzisiejszym świecie marketingu. Firmy starają się dotrzeć do…
Międzynarodowy Instytut Mobile Marketingu przeprowadził obszerne badanie mające na celu zrozumienie poziomu zadowolenia Polaków z…
Kampanie reklamowe odgrywają niezwykle istotną rolę w dzisiejszym świecie marketingu. Firmy starają się dotrzeć do…
Kampanie reklamowe odgrywają niezwykle istotną rolę w dzisiejszym świecie marketingu. Firmy starają się dotrzeć do…
Focus Grid
Kampanie reklamowe odgrywają niezwykle istotną rolę w dzisiejszym świecie marketingu. Firmy starają się dotrzeć do…
Listing: Modern
Kampanie reklamowe odgrywają niezwykle istotną rolę w dzisiejszym świecie marketingu. Firmy starają się dotrzeć do…
Międzynarodowy Instytut Mobile Marketingu przeprowadził obszerne badanie mające na celu zrozumienie poziomu zadowolenia Polaków z…
Listing: Blog
Kampanie reklamowe odgrywają niezwykle istotną rolę w dzisiejszym świecie marketingu. Firmy starają się dotrzeć do…
Międzynarodowy Instytut Mobile Marketingu przeprowadził obszerne badanie mające na celu zrozumienie poziomu zadowolenia Polaków z…
Współczesna telewizja, a konkretnie formaty w niej emitowane prześcigają się na koncepcje, tematy.. W miarę…
Listing: Timeline
Listing: Classic
Badanie Instytutu Mobile Marketingu: Polacy a Kampanie Reklamowe – Co Wyłaniają Wyniki
0Kampanie reklamowe odgrywają niezwykle istotną rolę w dzisiejszym świecie marketingu. Firmy starają się dotrzeć do swoich klientów poprzez różnorodne kanały, w tym reklamy display, mobile SMS i MMS, oraz powiadomienia push w aplikacjach mobilnych. Jednak czy Polacy są zadowoleni z tych kampanii reklamowych? Czy korzystają z przesyłanych ofert? A co ich denerwuje? Instytut Mobile Marketingu przeprowadził badanie fokusowe w dniach 13-17 listopada, aby poznać opinie Polaków na ten temat. Badanie zostało przeprowadzone na grupie targetowej obejmującej osoby w wieku od 16 do 50 lat. Wyniki tego badania pozwalają na lepsze zrozumienie, jakie są preferencje i reakcje Polaków na kampanie reklamowe…