Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook Instagram
    PolandGoPolandGo
    sobota, 24 maja
    • Strona główna
    • Wiadomości
    • Biznes
    • Finanse
    • Gospodarka
    • Technologie
    • Wywiady
    PolandGoPolandGo
    You are at:Home»Biznes»Iwona Wójcik z handy lab. Dłonie jako Wskaźnik Sukcesu
    Biznes

    Iwona Wójcik z handy lab. Dłonie jako Wskaźnik Sukcesu

    PolandGoBy PolandGo17 czerwca, 2024Brak komentarzy4 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Iwona Wójcik to nie tylko prężnie działająca przedsiębiorczyni, ale także pasjonatka kosmetyków do pielęgnacji rąk. Twierdzi, że „dłonie są wizytówką sukcesu”. Jej marka Handy Lab zdobyła ogromną popularność w krótkim czasie, oferując innowacyjne produkty, które nie tylko pielęgnują dłonie, ale także podkreślają ich piękno. Rozmawiamy z Iwoną, aby poznać historię sukcesu Handy Lab i jej osobiste spojrzenie na znaczenie pielęgnacji dłoni. Dlaczego ta część naszego ciała jest tak ważna z punktu widzenia biznesu?

    Jak zrodził się pomysł na stworzenie marki Handy Lab? Czy istnieje jakaś osobista historia, która zainspirowała cię do tego projektu?

    Iwona Wójcik: Pomysł na Handy Lab zrodził się z mojej osobistej potrzeby i obserwacji rynku. Bardzo dużo mówi się o pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, natomiast dłonie są często traktowane „przy okazji”. Jest to kategoria, której świadomość i edukacja były na niskim poziomie. Choć sytuacja się poprawia, to wciąż jest wiele do zrobienia. Dłonie jako pierwsze zdradzają nasz wiek, są najczęściej uszkodzone mechanicznie oraz atmosferycznie. Zmarszczki i przebarwienia na dłoniach pojawiają się najszybciej – a ręce to nasza wizytówka zarówno w biznesie jak i w życiu prywatnym. Dbam o dłonie i z tej potrzeby oraz chęci edukacji i budowania świadomości powstała linia kosmetyków Handy Lab.

    Dłonie są często niedoceniane w pielęgnacji ciała. Jakie jest twoje zdanie na temat tego, dlaczego warto zadbać o pielęgnację dłoni i jak Handy Lab przyczynia się do tego?

    Iwona Wójcik: Tak jak wspominałam, dbamy o twarz, bo jest ona najbardziej rozwiniętą kategorią pielęgnacji. Dłonie jednak są naszą wizytówką. Możemy mieć lśniące włosy i piękne perfumy, ale dłonie pokazują, jak dbamy o siebie holistycznie. W Handy Lab chcemy edukować i wprowadzać produkty wysokiej jakości, z najlepszymi składnikami. Ważna jest dla nas także ochrona, dlatego w naszych produktach do pielęgnacji dłoni stosujemy filtry SPF. Jako jedna z pierwszych marek wprowadziliśmy krem do rąk z kwasem hialuronowym i filtrem SPF 30. Używamy składników aktywnych stosowanych w pielęgnacji twarzy, takich jak retinol, również do dłoni.

    Handy Lab wyróżnia się innowacyjnymi produktami. Jakie były największe wyzwania podczas opracowywania formuł i produktów?

    Iwona Wójcik: Chciałam stworzyć produkty wartościowe, wygodne w użyciu i poręczne, czyli „handy”. Wyzwaniem było znalezienie fabryki, która mogłaby wyprodukować wysokiej jakości rękawice, smartfon friendly. Ważne było też zrekrutowanie zaangażowanego technologa, który zrozumiałby naszą filozofię i opracował składy odpowiadające na potrzeby regeneracji i odżywienia skóry dłoni, uwzględniając osoby z AZS i problemami tarczycy.

    Marka Handy Lab zdobyła szerokie uznanie klientów. Jakie elementy twojej filozofii biznesowej przyczyniły się do tego sukcesu?

    Iwona Wójcik: Przede wszystkim jakość i dbałość o detale. Dbamy o dobór składników aktywnych i opakowania. Chcemy wprowadzać produkty powoli, sukcesywnie i dobrze opracowane. Jesteśmy marką kosmetyczną, która chce budować brand poprzez storytelling z konsumentem, poruszając ważne tematy i inspirując innych. Współpracujemy z ekspertami z branży beauty i zdrowia, jak refleksolog Urszula Baranowska-Delattre, aby edukować w zakresie holistycznego podejścia do zdrowia.

    Jesteś również aktywną propagatorką idei dbania o środowisko. W jaki sposób Handy Lab angażuje się w kontekście zrównoważonego rozwoju?

    Iwona Wójcik: Dobieramy opakowania z recyklingu, aktywne składniki pochodzenia naturalnego i staramy się minimalizować ślad węglowy, produkując w Polsce. Wspieramy także środowisko artystyczne – do projektowania opakowań zaprosiliśmy polską malarkę, a kolejne projekty realizujemy z studentami kierunku sztuki użytkowej.

    Handy Lab to nie tylko marka kosmetyczna, ale również sposób na podkreślenie piękna dłoni. Jakie rady mogłabyś dać naszym czytelnikom, które chcą zadbać o swoje dłonie i uczynić je „miarą sukcesu”?

    Iwona Wójcik: Przede wszystkim dbajmy o dłonie świadomie i codziennie – tak jak dbamy o mycie zębów, pielęgnację twarzy i włosów. Dłonie to spójny element naszego wizerunku zarówno w biznesie, jak i w życiu prywatnym. Na spotkaniach witamy się, na ślubie zakładamy obrączki, na przyjęciach wznosimy toast. Dłonie to również symbol – wypielęgnowane dłonie oznaczają, że jesteśmy gotowi pomóc sobie i najbliższym.

    Co przewidujesz dla przyszłości marki Handy Lab? Czy możesz podzielić się z nami ekskluzywnymi zapowiedziami lub planami na nadchodzące miesiące?

    Iwona Wójcik: Chcemy konsekwentnie rozwijać kategorię pielęgnacji dłoni. W tym roku wejdziemy w nową kategorię, która będzie obejmować komplementarne rytuały domowego SPA i travel SPA. Planujemy rozwój kolejnych linii produktów, nowych sieci dystrybucji i przygotowujemy się do eksportu na rynki zagraniczne. Z pewnością zachowamy jakość i dbałość o każdy detal na najwyższym poziomie.

    Dziękujemy Iwonie Wójcik za udzielenie nam wglądu w historię i filozofię marki Handy Lab oraz za cenne rady dotyczące pielęgnacji dłoni. Jej pasja do kosmetyków do rąk i zaangażowanie w kwestie zrównoważonego rozwoju stanowią inspirację zarówno dla branży kosmetycznej, jak i dla osób dbających o swoje dłonie. Nie możemy się doczekać, co przyniesie przyszłość tej niezwykłej marki.

    analizy analizy komentarze badania banki bankowość biznes budżet dane dochody dofinansowanie działalność działalność gospodarcza emeryt emerytura fakty finanse firma gdzie inwestować gdzie lokować gospodarka handy Handy Lab ile kosztuje informacje instytut mobile Instytut Mobile Marketingu inwestowanie Iwona Wójcik Iwone Wójcik kariera kraj lab lokaty Międzynarodowy Instytut Marketingu Mobilnego ministerstwo najświeższe wiadomości oszczędności pieniądze PIT podatki Polacy Polak Poland PolandGo polityka Polska praca przedsiębiorstwo przychody rencista renta rząd spółka świat Ukraina wiadomości właściciel firmy wójcik wydatki zarobki zawód zawody
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticleJazda Konna, Golf i Więcej: Ile Trzeba Zapłacić za Weekendowy Relaks?
    Next Article Mikroprzedsiębiorcy Odetchną: Prezydent Podpisuje Ustawę o Wakacjach Składkowych

    Powiązane

    Precyzyjne Targetowanie i Wysokie Konwersje: Kampanie Push App W Działaniu

    9 maja, 2025

    Tysiąclecie Królestwa Polskiego – wyjątkowy wernisaż i konferencja naukowa w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Lublinie

    9 maja, 2025

    Deregulacja nabiera tempa – rząd i strona społeczna upraszczają prawo

    22 kwietnia, 2025
    • Facebook
    • Instagram
    Nie przegap

    Strategiczne inwestycje i bezpieczeństwo państwa – kluczowy panel na Polskim Kongresie Gospodarczym

    Precyzyjne Targetowanie i Wysokie Konwersje: Kampanie Push App W Działaniu

    Tysiąclecie Królestwa Polskiego – wyjątkowy wernisaż i konferencja naukowa w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Lublinie

    Deregulacja nabiera tempa – rząd i strona społeczna upraszczają prawo

    O nas

    Platforma wspierająca polski biznes w czasie kryzysu, zrzeszająca przedsiębiorców z sektora MŚP

    Facebook Instagram
    Popularne

    Strategiczne inwestycje i bezpieczeństwo państwa – kluczowy panel na Polskim Kongresie Gospodarczym

    22 maja, 2025

    Precyzyjne Targetowanie i Wysokie Konwersje: Kampanie Push App W Działaniu

    9 maja, 2025

    Tysiąclecie Królestwa Polskiego – wyjątkowy wernisaż i konferencja naukowa w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Lublinie

    9 maja, 2025
    Copyright © 2025.
    • O nas
    • Polityka prywatności
    • Regulamin PolandGo
    • Dane kontaktowe

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Szanowna Użytkowniczko, Szanowny Użytkowniku, Zanim klikniesz „Przejdź” lub zamkniesz widok, prosimy o zapoznanie się z informacją. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Przejdź” lub zamykając okno przez kliknięcie w znaczek X, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres. Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy AFA MEDIA Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowychZgodaPolityka prywatności