Od pensji NAUCZYCIELA do 15.000.000 PLN obrotu rocznie | Anna Salij – Kaczkowska

W dzisiejszych czasach kobiety coraz bardziej chcą się rozwijać, zajmować kierownicze stanowiska, zarządzać. Czy skutecznie?

Polska zajmuje drugie miejsce w UE pod względem udziału kobiet na stanowiskach kierowniczych. Kobiety w Polsce zajmowały 44 proc. takich stanowisk w III kwartale 2020 roku – takie dane podał Eurostat.

Na pierwszym miejscu jest Łotwa z 45 proc. udziałem.

Anna Salij- Kaczkowska to jedna z kobiet, która skutecznie przejmuje rynek ubezpieczeń w Polsce. W 2021 roku, wprowadziła na rynek markę Kocham to Dbam. Innowacyjny program bezpieczeństwa dla dzieci i młodzieży.

Kocham To Dbam, to nowatorski, ogólnopolski program ubezpieczeniowy.

Portal, opracowany w taki sposób, aby zaprezentować atrybuty ubezpieczeń, a jednocześnie zachęcić do ich kupowania. Aplikacja to innowacyjna gra miejska, którą medialnie prowadził Filip Chajzer. Wiele znanych osób przyłączyło się do akcji promocyjnej, wspierając ją. Innowacyjność projektu polega na dedykowanym paszporcie, który każdy klient może wygenerować z systemu, opracowanej mapie bezpiecznych szkół, bardzo bogatym zakresie ubezpieczeń oraz wsparciu polskich gwiazd. Cena produktu czyli 35 zł ze zniżką. Atuty to m.in wysokie świadczenia z tytułu uszczerbku na zdrowiu, wypłaty za pobyt w szpitalu od 1 dnia pobytu – w tym COVID, OCHRONA 24H/DOBĘ w szkole, domu, na wakacjach, ochrona dla sportowców, minimum formalności przy wypłacie świadczeń, zwrot kosztów leczenia, rehabilitacji, zwrot kosztów stomatologicznych, pomoc psychologa, korepetycje i najważniejszy aspekt, który przyciągnął zainteresowanie rodziców to pakiet Dziecko w Sieci.

Brand tworzony jest przez trzy znane marki w tym Szkolną Agencję Ubezpieczeniową (Anna Salij-Kaczkowska), Unilink oraz Signal Iduna.

Wywiad, udzielony dla kanału Przygody Przedsiębiorców:

Share.
Exit mobile version