Rok szkolny już dawno się rozpoczął, jednak część Polaków zupełnie zapomniała o bezpieczeństwie swoich dzieci czyli o ubezpieczeniu NNW. Wg. badania Instytutu Mobile &Digital Marketingu, 38% rodziców ubezpieczyło swoje pociechy na wypadek wypadku w szkole tudzież poza nią. Ubezpieczenie NNW to zazwyczaj koszt trzydziestu paru złotych, dający rodzicom komfort, bezpieczeństwo w sytuacjach i tak już stresowych. Koszty rehabilitacji czy operacji są ogromne. Często uświadamiamy sobie jak wiele korzyści płynie z ubezpieczenia NNW, jak jest już za późno i nasza pociecha po złamaniu ręki czy nogi, potrzebuje kosztownej, długotrwałej rehabilitacji, w państwowej służbie zdrowia, najczęściej wyznaczonej za wiele miesięcy od wypisania ze szpitala.

Jeśli dziecko złamie nogę, oczywistym jest, że jedziemy do szpitala. Jednak niestety rehabilitacja po wypadku, może być bardzo długa i kosztowana. Dodatkowo, ubezpieczenie jest po to aby Rodzice mogli na cito, skorzystać z prywatnej służby zdrowia.

Które ubezpieczenia cieszą się największą popularnością wśród rodziców? Jakie preferencje zakupowe mają w tym obszarze? Według badania fokusowego, Instytutu Mobile &Digital Marketingu, przeprowadzonego na grupie 769 rodzicach, w dniach 1-16 października, Polacy wybierają trzy najbardziej znane i medialne ubezpieczenia w Polsce. Pod uwagę zostały wzięte kryteria:

a) innowacyjność

b) bogata oferta, zakres ubezpieczeń

c) dodatkowe atrybuty ubezpieczenia

d) przystępność oferty oraz atrakcyjność cenowa

e) jasność oferty, konkretny, zrozumiały przekaz

Kocham To Dbam, czyli produkt pierwszego wyboru w badaniu preferencji rodziców w zakresie ubezpieczeń. KTD to nowatorski, ogólnopolski program ubezpieczeniowy.

Portal, opracowany w taki sposób, aby zaprezentować atrybuty ubezpieczeń, a jednocześnie zachęcić do ich kupowania. Aplikacja to innowacyjna gra miejska, którą medialnie prowadził Filip Chajzer. Wiele znanych osób przyłączyło się do akcji promocyjnej, wspierając ją. Innowacyjność projektu polega na dedykowanym paszporcie, który każdy klient może wygenerować z systemu, opracowanej mapie bezpiecznych szkół, bardzo bogatym zakresie ubezpieczeń oraz wsparciu polskich gwiazd. Cena produktu czyli 35 zł ze zniżką, niezwykle przykuwała uwagę ankietowanych. Atuty to m.in wysokie świadczenia z tytułu uszczerbku na zdrowiu, wypłaty za pobyt w szpitalu od 1 dnia pobytu – w tym COVID, OCHRONA 24H/DOBĘ w szkole, domu, na wakacjach, ochrona dla sportowców, minimum formalności przy wypłacie świadczeń, zwrot kosztów leczenia, rehabilitacji, zwrot kosztów stomatologicznych, pomoc psychologa, korepetycje i najważniejszy aspekt, który przyciągnął zainteresowanie rodziców to pakiet Dziecko w Sieci. Brand tworzony jest przez trzy znane marki w tym Szkolną Agencję Ubezpieczeniową, Unilink oraz Signal Iduna.

 

MojePZU to druga pod względem zainteresowania ankietowanych, oferta która znalazła się w piątce top ubezpieczeń NNW w Polsce. Dlaczego? Rodzice wybierali to ubezpieczenie ze względu na znany brand – PZU. Innym kryterium wyboru tej marki, był fakt, że klienci posiadali już ubezpieczenie PZU w innym obszarze np. ubezpieczenie na życie, zdrowie, autocasco.. w związku z tym było to uzupełnienie dotychczas posiadanych produktów. Mimo, iż cena była znacznie większa od cen oferowanych przez konkurencję, produkt uplasował się na drugim miejscu pod względem zainteresowania i przystępności oferty.

Klienci w atrybutach produktu często podawali jego wiarygodność, ze względu na firmę go oferującą.

Trzecie miejsce w rankingu TOP Ubezpieczeń NNW dzieci i młodzieży w Polsce, zajęła firma Nationale Nederlanden W tym przypadku również, ankietowani jako argument dotyczący wyboru ubezpieczenia, podawali znany brand, wiarygodność marki oraz uzupełnienie innego produktu ubezpieczeniowego firmy. Co ciekawe badani, byli również zainteresowani promocją Nationale Nederlanden, a mianowicie otrzymaniem vouchera na zakupy w sieci sklepów EMPIK.

Niezależnie od wyboru marki ubezpieczeniowej, należy pamiętać, że ubezpieczenie NNW dzieci i młodzieży jest niezwykle przydatne. Niejednokrotnie rodzice zapominając lub bagatelizując fakt, że może wydarzyć się nieszczęście w szkole tudzież poza nią, nie kupują ubezpieczenia. Często żałują swojej decyzji, jednak na jej zmianę jest już za późno.

Red. Magda Rowińska

 

 

Share.
Exit mobile version