Rok szkolny już dawno się rozpoczął, jednak część Polaków zupełnie zapomniała o bezpieczeństwie swoich dzieci czyli o ubezpieczeniu NNW. Wg. badania Instytutu Mobile &Digital Marketingu, 38% rodziców ubezpieczyło swoje pociechy na wypadek wypadku w szkole tudzież poza nią. Ubezpieczenie NNW to zazwyczaj koszt trzydziestu paru złotych, dający rodzicom komfort, bezpieczeństwo w sytuacjach i tak już stresowych. Koszty rehabilitacji czy operacji są ogromne. Często uświadamiamy sobie jak wiele korzyści płynie z ubezpieczenia NNW, jak jest już za późno i nasza pociecha po złamaniu ręki czy nogi, potrzebuje kosztownej, długotrwałej rehabilitacji, w państwowej służbie zdrowia, najczęściej wyznaczonej za wiele miesięcy od wypisania ze szpitala.
Jeśli dziecko złamie nogę, oczywistym jest, że jedziemy do szpitala. Jednak niestety rehabilitacja po wypadku, może być bardzo długa i kosztowana. Dodatkowo, ubezpieczenie jest po to aby Rodzice mogli na cito, skorzystać z prywatnej służby zdrowia.
Które ubezpieczenia cieszą się największą popularnością wśród rodziców? Jakie preferencje zakupowe mają w tym obszarze? Według badania fokusowego, Instytutu Mobile &Digital Marketingu, przeprowadzonego na grupie 769 rodzicach, w dniach 1-16 października, Polacy wybierają trzy najbardziej znane i medialne ubezpieczenia w Polsce. Pod uwagę zostały wzięte kryteria:
a) innowacyjność
b) bogata oferta, zakres ubezpieczeń
c) dodatkowe atrybuty ubezpieczenia
d) przystępność oferty oraz atrakcyjność cenowa
e) jasność oferty, konkretny, zrozumiały przekaz
Kocham To Dbam, czyli produkt pierwszego wyboru w badaniu preferencji rodziców w zakresie ubezpieczeń. KTD to nowatorski, ogólnopolski program ubezpieczeniowy.
Klienci w atrybutach produktu często podawali jego wiarygodność, ze względu na firmę go oferującą.
Trzecie miejsce w rankingu TOP Ubezpieczeń NNW dzieci i młodzieży w Polsce, zajęła firma Nationale Nederlanden W tym przypadku również, ankietowani jako argument dotyczący wyboru ubezpieczenia, podawali znany brand, wiarygodność marki oraz uzupełnienie innego produktu ubezpieczeniowego firmy. Co ciekawe badani, byli również zainteresowani promocją Nationale Nederlanden, a mianowicie otrzymaniem vouchera na zakupy w sieci sklepów EMPIK.
Niezależnie od wyboru marki ubezpieczeniowej, należy pamiętać, że ubezpieczenie NNW dzieci i młodzieży jest niezwykle przydatne. Niejednokrotnie rodzice zapominając lub bagatelizując fakt, że może wydarzyć się nieszczęście w szkole tudzież poza nią, nie kupują ubezpieczenia. Często żałują swojej decyzji, jednak na jej zmianę jest już za późno.
Red. Magda Rowińska