RUSZA NAJWIĘKSZA W POLSCE GRA MIEJSKA DLA DZIECI I RODZICÓW

Już w sobotę 26.06 od 11:00 rusza największa, polska gra miejska. Akcję poprowadzi Filip Chajzer, a zadanie polegać będzie na odnalezieniu go w Łodzi. JAK?

#gdziejestfilip #kochamtodbam

Uczestnicy do dyspozycji mają aplikację, która wyświetlać będzie zadania do wykonania, dzięki którym trafią do Filipa otoczonego nagrodami. Pierwszych trzydzieści osób, które zdobyło największą liczbę punktów i dotrze do Filipa otrzyma nagrody. Hulajnogi, misie, koszulki czekają na zwycięzców.

Pierwsza tura odbywać się będzie w Łodzi, kolejne w Trójmieście, Poznaniu.

Kocham To Dbam, to inicjatywa ogólnopolska, innowacyjny program ubezpieczeniowy, promujący bezpieczeństwo dzieci.

Kocham To Dbam

Unilink SA wspólnie ze Szkolną Agencją Ubezpieczeniową (SAU) i SIGNAL IDUNA Polska T.U. S.A. uruchomili projekt ubezpieczeń dzieci i młodzieży o nazwie Kocham To Dbam. Już od dziś na stronie www.kochamtodbam.pl można zakupić polisę NNW dla dzieci, otrzymując dostęp do społeczności Kocham To Dbam.

 

„Ta akcja wyróżnia się na rynku w wielu aspektach, przede wszystkim w aspekcie produktowym, dystrybucyjnym i marketingowym. W sposób nietuzinkowy adresujemy tematykę ubezpieczeń szkolnych. Oferta będzie także dystrybułowana przez kluczowych agentów Unilink oraz nasze placówki własne. Zakup polisy będzie niezwykle prosty, dostępny zarówno u agenta jak i online. Agenci z kolei zostaną wyposażeni w specjalne kody, dzięki którym ich Klient będzie mógł liczyć na jeszcze bardziej atrakcyjną cenowo ofertę. A już w najbliższych dniach, w przestrzeni medialnej pojawi się wiele informacji o naszym programie. Zachęcam do śledzenia tych informacji. ” – powiedział Piotr Głowski, wiceprezes Unilink S.A.

 

Kocham To Dbam to nie tylko nazwa produktu i portalu. To również kompletna kampania społeczna mająca na celu podniesienie świadomości ubezpieczeniowej wśród Polaków.  Zwracamy szczególną uwagę na kwestie ubezpieczeń dzieci. Roczny koszt ochrony rozpoczyna się od 39 zł, a zapewnia to komfort i bezpieczeństwo w sytuacjach i tak już stresowych. Formuła promocyjno-edukacyjna Programu jest nowoczesna i w łatwy sposób przyswajalna. Oprócz Agentów, którzy są głównymi Ambasadorami Akcji, w Program zaangażowały się również znane, rozpoznawalne osoby, co jeszcze bardziej podkreśla rangę tego Projektu. Dołączając do społeczności Kocham to Dbam zapewniamy bezpieczeństwo na najwyższym, światowym poziomie i jednocześnie rozrywkę, która dostarczy wielu pozytywnych emocji związanych z dobrą zabawą. Sądzę , że  jest to najlepszy Program ubezpieczeniowy jaki miałam okazję wdrażać” –  dodała Anna Salij-Kaczkowska, właściciel SAU jak i twórca programu Kocham To Dbam.

 

„Zakres oferowany przez SIGNAL IDUNA jest bardzo szeroki. Od kluczowych elementów jak wysokie sumy na wypadek złamań i uszczerbków, poprzez bogate usługi Assistance (w tym np. ochronę dziecka w sieci), aż do popularnych ryzyk jak np. ugryzienie kleszcza, odbudowa stomatologiczna czy pobyt w szpitalu w wyniku COVID-19. Kluczowy jednak, w tej akcji jest sposób, w jaki chcemy, razem, mówić o ubezpieczeniu. Będzie to formuła lekka, przystępna, z wykorzystaniem najbardziej znanych influencer’ów. Dla SIGNAL IDUNA partnerstwo z takimi tuzami ubezpieczeń szkolnych jak Unilink czy SAU, jest gwarancją powodzenia tego projektu. Zachęcamy do sprawdzenia naszej oferty na www.kochamtodbam.pl” – podsumował Adam Malinowski, wiceprezes SIGNAL IDUNA Polska.

 

 

Share.
Exit mobile version