Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook Instagram
    PolandGoPolandGo
    wtorek, 20 maja
    • Strona główna
    • Wiadomości
    • Biznes
    • Finanse
    • Gospodarka
    • Technologie
    • Wywiady
    PolandGoPolandGo
    You are at:Home»Biznes»Start salonów kosmetycznych! Sprawdź czy jesteś przygotowany!
    Biznes

    Start salonów kosmetycznych! Sprawdź czy jesteś przygotowany!

    PolandGoBy PolandGo14 maja, 2020Brak komentarzy3 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Od 1 kwietnia wszystkie salony kosmetyczne były zamknięte. Jednak od poniedziałku 18.05 startują ponownie, jednak przygotuj się, że będą osoby z uzasadnionymi obawami do korzystania z takich usług. Co zrobić by salon dalej, a nawet lepiej funkcjonował?

    1. Wzmacniaj relacje z klientkami

    Bądź dla nich dostępna z pytaniami na temat pielęgnacji, można stworzyć odpowiedni materiały pomocnicze dla klientów np. jak zadbać o włosy, skórę w domu – krok po kroku. Dowiedz się czego będą potrzebowały w pierwszej kolejności po otwarciu salonu.

    Wyślij SMS

    zapraszający ponownie do swoich usług, zaoferuj zniżkę i specjalny rytuał, zabieg, prezent GRATIS

    Zagwarantuj sterylność, higienę wykonywanych usług.

    Reklamuj swoje zabiegi oraz swoje osiągnięcia i umiejętności, by jeszcze więcej można było się dowiedzieć, wrzucaj zdjęcia zabiegów przed i po, nagraj filmik o higienie, dezynfekcji salonu i tego jak będzie przygotowany na powrót klientów.

    Bądź cały czas aktywna w mediach społecznościowych, wysyłaj newslettey, umieszczaj posty. Udzielaj się na lokalnych grupach tematycznych, forach, promując swoje usługi i wiedzę. Zerknij, jak robi to konkurencja, podpatruj, inspiruj się.

    Zaangażuj pracowników w proces utrzymania i ratowania salonu. Organizuj szkolenia dla pracowników, aby poszerzali swoją wiedzę i umiejętności, póki co online. Poproś ich o udzielanie się w mediach społecznościowych w kontekście salonu.

    Zrób analizę finansów: Szukaj pomysłów na nowe zabiegi, informacji o nowych producentach urządzeń, materiałów, hurtowniach z atrakcyjniejszymi cenami a podobnymi jakościowo. Przygotuj precyzyjne zestawienia finansowe za poprzedni rok, wyciągnij wnioski, zaplanuj zmiany. Stwórz plan oszczędzania na przyszłość, aby przy kolejnej sytuacji bez wyjścia, mieć względny spokój. Być może jesteś w takiej sytuacji, gdzie liczy się każdy grosz, więc możesz np. znaleźć tańszych dostawców choćby podstawowych usług jak internet, prąd, zakupy do salonu.

    Stwórz nowe procedury sprzedażowe, zabiegowe, obsługi klienta, które będą panowały po otwarciu salonu. Bardzo możliwe, że liczba twoich pracowników się zmieni i rozdzielenie pracy i jej organizacji dla każdego wraz z przygotowaniem do nowych, bardziej sterylnych procedur zabiegowych będzie kluczowa dla sprawnego powrotu do pracy w pełnym wymiarze.

    Przeorganizuj przestrzeń na ewentualne zmiany w prowadzeniu salonu po złagodzeniu obostrzeń. Należy zakładać, że sterylne warunki, które były naturalnym środowiskiem dla salonów kosmetycznych a przynajmniej być powinny, będą musiały być jeszcze bardziej odkażone. Przygotuj się na to, że z początku będziesz przyjmować mniej klientów w większych odstępach czasowych, zaopatrzony we wszelkie środki ostrożności, w postaci masek, ubrań ochronnych, środków dezynfekujących etc.

    Zajmij się wszystkimi zaległymi tematami jak potrzebne zmiany w salonie, pomysły na nowe usługi, uporządkuj informacje na temat dotychczasowej organizacji pracy w salonie, rozpocznij działania marketingowe na różnych portalach społecznościowych, rozwój strony internetowej, a przede wszystkim bieżąca obsługa wiadomości od klientów, którzy z pewnością mają wiele pytań.

    Przede wszystkim jednak zapewnij ich o bezpieczeństwie owych zabiegów oraz profesjonalnym przygotowaniu na czas ich powrotu.

     

    kosmetyka kryzys pomoc salony fryzjerskie salony kosmetyczne spa
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticleDziałania podjęte przez firmy w czasie kryzysu, które sprawdzą się również po pandemii. Podpowiadamy
    Next Article Jak wyjść z marazmu i zacząć normalnie pracować?

    Powiązane

    Precyzyjne Targetowanie i Wysokie Konwersje: Kampanie Push App W Działaniu

    9 maja, 2025

    Tysiąclecie Królestwa Polskiego – wyjątkowy wernisaż i konferencja naukowa w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Lublinie

    9 maja, 2025

    Deregulacja nabiera tempa – rząd i strona społeczna upraszczają prawo

    22 kwietnia, 2025
    • Facebook
    • Instagram
    Nie przegap

    Precyzyjne Targetowanie i Wysokie Konwersje: Kampanie Push App W Działaniu

    Tysiąclecie Królestwa Polskiego – wyjątkowy wernisaż i konferencja naukowa w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Lublinie

    Deregulacja nabiera tempa – rząd i strona społeczna upraszczają prawo

    Jak Polacy spędzają Święta Wielkanocne – tradycje i wydatki

    O nas

    Platforma wspierająca polski biznes w czasie kryzysu, zrzeszająca przedsiębiorców z sektora MŚP

    Facebook Instagram
    Popularne

    Precyzyjne Targetowanie i Wysokie Konwersje: Kampanie Push App W Działaniu

    9 maja, 2025

    Tysiąclecie Królestwa Polskiego – wyjątkowy wernisaż i konferencja naukowa w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Lublinie

    9 maja, 2025

    Deregulacja nabiera tempa – rząd i strona społeczna upraszczają prawo

    22 kwietnia, 2025
    Copyright © 2025.
    • O nas
    • Polityka prywatności
    • Regulamin PolandGo
    • Dane kontaktowe

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Szanowna Użytkowniczko, Szanowny Użytkowniku, Zanim klikniesz „Przejdź” lub zamkniesz widok, prosimy o zapoznanie się z informacją. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Przejdź” lub zamykając okno przez kliknięcie w znaczek X, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres. Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy AFA MEDIA Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowychZgodaPolityka prywatności