Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook Instagram
    PolandGoPolandGo
    poniedziałek, 19 maja
    • Strona główna
    • Wiadomości
    • Biznes
    • Finanse
    • Gospodarka
    • Technologie
    • Wywiady
    PolandGoPolandGo
    You are at:Home»Biznes»Zakupy o 10 zł taniej. NETTO zaczęło ekspansję na wszystkie regiony Polski.
    Biznes

    Zakupy o 10 zł taniej. NETTO zaczęło ekspansję na wszystkie regiony Polski.

    PolandGoBy PolandGo25 sierpnia, 2021Brak komentarzy2 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    W ostatnich miesiącach, trzecia w Polsce co do wielkości sieć dyskontowa NETTO, rozpoczęła intensywne zwiększanie liczby sklepów, wprowadzanie jeszcze większej liczby najwyższej jakości produktów oraz wyjątkowych cenowych ofert dla swoich Klientów.

    NETTO POLSKA to wywodząca się z Danii sieć handlowa, która w ciągu 24 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Największa firma handlowa w Danii ma w sumie blisko 1400 różnych sklepów, w tym m.in.: Salling, Fotex czy Bilka.

    Od sierpnia sieć proponuje swoim klientom niezwykle atrakcyjną ofertę. Zrobienie zakupów za min 60 złotych, gwarantuje kupon o wartości 10 złotych, na kolejne zakupy.

    NETTO 3.0 to dyskont inspirowany stylem skandynawskim, oferujący produkty wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach. Klienci mają do dyspozycji szeroki wybór świeżych owoców i warzyw (ponad 150 gatunków), produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, produkty z certyfikatem BIO, a także produkty ze strefy TO GO obejmującej szeroką gamę dań gotowych. Cechą charakterystyczną każdego Netto jest bogaty asortyment produktów (w tym wiele produktów marek własnych NETTO) w atrakcyjnych cenach.

    Skandynawski wystrój sklepów NETTO 3.0 przejawia się w ich funkcjonalnym i minimalistycznym charakterze, a także nawiązaniu do natury. Szerokie alejki, neutralne oświetlenie i kolory czy drewniane elementy wystroju zapewnią kupującym przyjazną atmosferę i komfort robienia zakupów.

    Jak podaje serwis retainet.pl

    – Proces konwersji Tesco na NETTO przyspiesza – co tydzień otwieramy po kilka nowych placówek zlokalizowanych w całym kraju – mówi Krzysztof Kamiński, Dyrektor Operacyjny w Netto Polska.

    biznes dyskont gospodarka Netto oferty produkty spożywcze promocje sieć handlowa wiadomości zniżki
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous Article„Senior+”. Dzięki tegorocznej edycji programu liczba placówek przekroczy tysiąc
    Next Article 7 miliardów zł na modernizację polskich szpitali

    Powiązane

    Precyzyjne Targetowanie i Wysokie Konwersje: Kampanie Push App W Działaniu

    9 maja, 2025

    Tysiąclecie Królestwa Polskiego – wyjątkowy wernisaż i konferencja naukowa w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Lublinie

    9 maja, 2025

    Deregulacja nabiera tempa – rząd i strona społeczna upraszczają prawo

    22 kwietnia, 2025
    • Facebook
    • Instagram
    Nie przegap

    Precyzyjne Targetowanie i Wysokie Konwersje: Kampanie Push App W Działaniu

    Tysiąclecie Królestwa Polskiego – wyjątkowy wernisaż i konferencja naukowa w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Lublinie

    Deregulacja nabiera tempa – rząd i strona społeczna upraszczają prawo

    Jak Polacy spędzają Święta Wielkanocne – tradycje i wydatki

    O nas

    Platforma wspierająca polski biznes w czasie kryzysu, zrzeszająca przedsiębiorców z sektora MŚP

    Facebook Instagram
    Popularne

    Precyzyjne Targetowanie i Wysokie Konwersje: Kampanie Push App W Działaniu

    9 maja, 2025

    Tysiąclecie Królestwa Polskiego – wyjątkowy wernisaż i konferencja naukowa w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Lublinie

    9 maja, 2025

    Deregulacja nabiera tempa – rząd i strona społeczna upraszczają prawo

    22 kwietnia, 2025
    Copyright © 2025.
    • O nas
    • Polityka prywatności
    • Regulamin PolandGo
    • Dane kontaktowe

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Szanowna Użytkowniczko, Szanowny Użytkowniku, Zanim klikniesz „Przejdź” lub zamkniesz widok, prosimy o zapoznanie się z informacją. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Przejdź” lub zamykając okno przez kliknięcie w znaczek X, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres. Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy AFA MEDIA Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowychZgodaPolityka prywatności