W ostatnich miesiącach, trzecia w Polsce co do wielkości sieć dyskontowa NETTO, rozpoczęła intensywne zwiększanie liczby sklepów, wprowadzanie jeszcze większej liczby najwyższej jakości produktów oraz wyjątkowych cenowych ofert dla swoich Klientów.
NETTO POLSKA to wywodząca się z Danii sieć handlowa, która w ciągu 24 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Największa firma handlowa w Danii ma w sumie blisko 1400 różnych sklepów, w tym m.in.: Salling, Fotex czy Bilka.
Od sierpnia sieć proponuje swoim klientom niezwykle atrakcyjną ofertę. Zrobienie zakupów za min 60 złotych, gwarantuje kupon o wartości 10 złotych, na kolejne zakupy.
NETTO 3.0 to dyskont inspirowany stylem skandynawskim, oferujący produkty wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach. Klienci mają do dyspozycji szeroki wybór świeżych owoców i warzyw (ponad 150 gatunków), produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, produkty z certyfikatem BIO, a także produkty ze strefy TO GO obejmującej szeroką gamę dań gotowych. Cechą charakterystyczną każdego Netto jest bogaty asortyment produktów (w tym wiele produktów marek własnych NETTO) w atrakcyjnych cenach.
Skandynawski wystrój sklepów NETTO 3.0 przejawia się w ich funkcjonalnym i minimalistycznym charakterze, a także nawiązaniu do natury. Szerokie alejki, neutralne oświetlenie i kolory czy drewniane elementy wystroju zapewnią kupującym przyjazną atmosferę i komfort robienia zakupów.
Jak podaje serwis retainet.pl
– Proces konwersji Tesco na NETTO przyspiesza – co tydzień otwieramy po kilka nowych placówek zlokalizowanych w całym kraju – mówi Krzysztof Kamiński, Dyrektor Operacyjny w Netto Polska.