Grupa AFA MEDIA to to szeroka sieć reklamowa, innowacyjna agencja mobile marketingu i produkcji telewizyjnej.
AFA współpracuje z podmiotami polskimi jak i zagranicznymi w zakresie opracowywania oraz wdrożenia strategii marketingowych, obsługi mobile’owej i digital’owej. Spółkę reprezentują wysokiej klasy specjaliści z zakresu reklamy mobilnej, broadcast marketingu, geolokalizacji, technologii i zakupu mediów.
AFA posiada również dział produkcji telewizyjnej i internetowej, realizuje spoty reklamowe, programy telewizyjne i teledyski.
Spółka rozpoczęła właśnie realizację nowego serialu obyczajowego, dotyczącego relacji damsko-męskich i świata biznesu.
„To nie jest szablonowy serial. Zarówno od strony scenariuszowej jak i realizacyjnej, prezentujemy nową jakość. Realizację na najwyższym światowym poziomie, w jakości 4K, w stylu filmowym, zintegrowanym z techniką teledyskową. Tego oczekują i de facto poszukują w sieci młodzi ludzie, co zresztą w mojej opinii stanie się standardem w przyszłości. Czas zatem sprostać wyzwaniu”
– mówi Aleksandra Fajecka, Prezes Zarządu AFA MEDIA, producent, współscenarzysta serialu.
Produkcja prezentuje wartości dzisiejszego świata, płytkość relacji, walkę o pieniądze, karierę ale i o samego siebie.
„W „Silnej Dziewczynie” weźmie udział grupa wybitnych aktorów i aktorek ale również znanych influencerów, którzy doskonale radzą sobie z wyzwaniem aktorskim”
– dodaje Wioleta Nowak, Członek Zarządu Grupy AFA MEDIA
AFA MEDIA podpisała już list intencyjny z jedną z ogólnopolskich Stacji telewizyjnych. Emisja planowana jest na ramówkę jesienną.
„Koncepcja, a następnie scenariusz, powstawał przez rok. Staraliśmy się zebrać historie kobiet w różnym wieku, o odmiennych poglądach, temperamentach, tak aby zaprezentować odbiorcy różnorodność wątków. To niesamowite, co obecnie dzieje się w zakresie relacji i myślę, że warto to zaprezentować” – dodaje Fajęcka.
Scenariusz napisany został przez Aleksandrę Fajęcką, Karolinę Motylewską pod redakcją znanego scenarzysty filmowego.
Odcinek pierwszy, najdłuższy bo aż 60 minutowy, dostępny będzie w sieci, kolejne natomiast na antenie telewizji.
W główną rolę wciela się Monika Goździalska, prezenterka, uczestniczka programów rozrywkowych w tym „Master Chef”, „Big Brother”, „Z pierwszej strony”, od ponad dwóch lat, studiująca aktorstwo.
Producent przewiduje 6 odcinków w pierwszej serii.
Już wkrótce prezentacja aktorów i trailera. Zapowiada się hit jesieni.