Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook Instagram
    PolandGoPolandGo
    poniedziałek, 19 maja
    • Strona główna
    • Wiadomości
    • Biznes
    • Finanse
    • Gospodarka
    • Technologie
    • Wywiady
    PolandGoPolandGo
    You are at:Home»Biznes»Aneta Chrzanowska-Global Head of Social Media Eobuwie.pl o właściwym prowadzeniu social mediów
    Biznes

    Aneta Chrzanowska-Global Head of Social Media Eobuwie.pl o właściwym prowadzeniu social mediów

    PolandGoBy PolandGo30 maja, 2022Brak komentarzy3 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Social media to dziś podstawa każdego biznesu. Prezentacja usług czy produktów na Facebooku i Instagramie, to tzw. marketingowy „must have”. Marki prezentują się na różne sposoby. Poprzez grafikę, kolorystykę, motto, a nawet złote myśli czy memy..

    Jak pozyskiwać nowych klientów, w jaki sposób poszerzać swoje aktywności biznesowe, przy wykorzystaniu właśnie tego medium..? 

    Na te pytania odpowie Aneta Chrzanowska Global Head of Social Media, Grupy MODIVO, Eobuwie.pl na Europę, posiadająca ponad 14 lat doświadczenia w pracy z największymi markami, takimi jak SMYK, AVON..
    Pani Aneto, zarządza Pani niezwykle rozwojowym obszarem- social mediami i to na skalę europejską, ponieważ ma Pani pod sobą 20 rynków, w zakresie social mediów jednej z największych firm e-commercowych MODIVO, Obuwie. 
    Jak to się stało? Jak długo działa Pani w branży social mediów? 
    Zawodowo związana jestem z działem marketingu ponad 10 lat. Mediami społecznościowymi zaczęłam zajmować się w 2016 roku otwierając konto na Instagramie dla AVON Polska. Od samego początku wierzę w ten kanał komunikacji i jestem pewna, że będzie on nadal dynamicznie się rozwija i dostarcza nam nowych narzędzi do zwiększania sprzedaży i świadomości marki.
    Co dają markom dobrze prowadzone social media?
    Jestem przekonana, że każda branża może zaistnieć w mediach społecznościowych i dotrzeć nawet do wąskiej grupy klientów. Liczy się przede wszystkim pomysł i indywidualne podejście. Dobrze prowadzona komunikacja w social mediach ma ogromną siłę.
    Mogliśmy się o tym przekonać podczas wybuchu wojny w Ukrainie. To właśnie social media okazały być bronią, której rosjanie nie wzięli pod uwagę. Również marki takie jak Coca Cola czy Mcdonald’s zmagały się z dużym kryzysem wizerunkowym w mediach społecznościowych spowodowanym zbyt opieszałym wycofywaniem swoich produktów z rynku rosyjskiego.
    Zdecydowanie jest to najszybszy, najbardziej precyzyjny sposób na dotarcie komunikatu do odpowiedniej grupy docelowej i zwiększenie świadomości marki.
    Co to znaczy dobrze prowadzone social media?
    Dobrze prowadzone media społecznościowe mają duże zaangażowanie oraz stałe przyrosty followersów. Wszystko oczywiście zależy od celu jaki sobie postawimy. Czy chcemy inspirować czy skupiamy się na sprzedaży. Wszystko zależy od branży i rodzaju biznesu jaki prowadzimy.
    Jak zachęcić internautów do odwiedzenia naszego profilu? Co przyciąga najbardziej?
    Jakościowe treści na temat naszej branży. Zawsze powinniśmy zastanowić się nad wartością dodaną naszych komunikatów do odbiorców. Komunikacja powinna być skonstruowana na zasadzie Storytellingu bez atakowania naszych fanów non stop „SALE” „Kup”.
    Jak wygląda proces szkolenia się w zakresie social mediów? Co zrobić aby w tym obszarze działać?
    Pracując w social mediach musimy być gotowi na ciągłą zmianę i rozwijanie umiejętności. Najlepiej czerpać wiedzę u źródła czyli z serwisów informacyjnych Facebooka, Instagrama czy Youtube oraz obserwować innych ekspertów z branży na LinkedIn.  Na rynku jest również wiele szkoleń i warsztatów. Warto sprawdzić czy mają certyfikaty i poczytać rekomendacje.
    Reklama płatna czy dobry kontent i ruch organiczny?
    Ruch organiczny na mediach społecznościowych to już historia. Maksymalnie bez płatnej promocji postów dotrzemy do 2% naszej społeczności. Planując działania w mediach społecznościowych koniecznie zaplanuj budżet na działania paid social. Bardzo dobre efekty przynosi również wykorzystanie User Generated Content. Zdecydowanie pozytywnie wpływa na zaangażowanie na kanałach i przywiązanie klienta do marki.
    Jakie są dalsze plany Marki Obuwie w zakresie rozwoju na social mediach? Czy planujecie jakieś innowacje?
    Eobuwie to firma, która zawsze wyznaczała nowe standardy w eCommerce. Na pewno mocno przyglądamy się możliwością rozwojowi SocialSelling oraz nadal stawiamy na Influencer marketing.
    Warto więc inwestować w rozwój swoich firmowych ale i prywatnych profili. W dzisiejszych czasach, jest to bowiem najskuteczniejszy kanał komunikacji z potencjalnymi klientami i prezentacja, tego co mamy najcenniejsze- atrybutów marki.
    analizy analizy komentarze Aneta Chrzanowska biznes budżet dane dofinansowanie działalność działalność gospodarcza Eobuwie EObuwie.pl Facebook fakty finanse firma gospodarka informacje Instagram inwestowanie kariera kraj ministerstwo MODIVO najświeższe wiadomości Obuwie.pl pieniądze PIT podatki PolandGo polityka Polska praca przedsiębiorstwo rząd social media spółka świat Ukraina wiadomości właściciel firmy wydatki zawód
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticleGwiazdy i biznesmeni pomagają Ukrainie. Kto najbardziej?
    Next Article Ranking Sieci komórkowych. Który operator jest najlepszy?

    Powiązane

    Precyzyjne Targetowanie i Wysokie Konwersje: Kampanie Push App W Działaniu

    9 maja, 2025

    Tysiąclecie Królestwa Polskiego – wyjątkowy wernisaż i konferencja naukowa w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Lublinie

    9 maja, 2025

    Deregulacja nabiera tempa – rząd i strona społeczna upraszczają prawo

    22 kwietnia, 2025
    • Facebook
    • Instagram
    Nie przegap

    Precyzyjne Targetowanie i Wysokie Konwersje: Kampanie Push App W Działaniu

    Tysiąclecie Królestwa Polskiego – wyjątkowy wernisaż i konferencja naukowa w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Lublinie

    Deregulacja nabiera tempa – rząd i strona społeczna upraszczają prawo

    Jak Polacy spędzają Święta Wielkanocne – tradycje i wydatki

    O nas

    Platforma wspierająca polski biznes w czasie kryzysu, zrzeszająca przedsiębiorców z sektora MŚP

    Facebook Instagram
    Popularne

    Precyzyjne Targetowanie i Wysokie Konwersje: Kampanie Push App W Działaniu

    9 maja, 2025

    Tysiąclecie Królestwa Polskiego – wyjątkowy wernisaż i konferencja naukowa w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Lublinie

    9 maja, 2025

    Deregulacja nabiera tempa – rząd i strona społeczna upraszczają prawo

    22 kwietnia, 2025
    Copyright © 2025.
    • O nas
    • Polityka prywatności
    • Regulamin PolandGo
    • Dane kontaktowe

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Szanowna Użytkowniczko, Szanowny Użytkowniku, Zanim klikniesz „Przejdź” lub zamkniesz widok, prosimy o zapoznanie się z informacją. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Przejdź” lub zamykając okno przez kliknięcie w znaczek X, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres. Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy AFA MEDIA Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowychZgodaPolityka prywatności