Sukces w branży usługowej po zakończeniu pandemii? Fryzjerzy, restauracje, salony kosmetyczne.. Kto ma szansę? Przedstawiamy Top 3

Po ciężkim czasie kwarantanny, zastoju biznesowego, czas rozpędzić firmy ale w taki sposób, aby przypadkowo nie skrzywdzić, zarażając siebie lub innych. Pamiętajmy bowiem, że bezpieczeństwo jest najważniejsze i nie jest to magiczna, marketingowa sentencja tylko fakt.

W żadnym przypadku nie można lekceważyć obostrzeń, zaleceń, ponieważ chronisz nie tylko siebie ale i swoich bliskich oraz otoczenie.

Co więc zrobić i jak podejść do biznesu jeśli prowadzisz restaurację, kawiarnie, salon kosmetyczny? Jak przygotować się na ponowny start swojego biznesu?

 Poniżej TOP 3

Bezpieczeństwo to nie tylko podstawa gwarantująca zdrowie i życie ale również niezbędny element, który zapewni klientów lepiej niż jakikolwiek czynnik, dlatego koniecznie zastosuj poniższe porady:

 

 

STRÓJ

Zadbaj o bezpieczeństwo i komfort psychiczny Twoich klientów poprzez obowiązkowe, permanentne noszenie maseczek, rękawiczek, a jeśli to możliwe również kombinezonu ochronnego. Na portalach aukcyjnych, dostępne są wersje jednorazowe, niskobudżetowe. Stanowi to o Twoim podejściu, jakości, standardzie usług, jednocześnie wysyłasz przekaz, że dbasz o klienta, jego zdrowie i komfort psychiczny. Powrót do korzystania ze wszelakich usług, będzie utrudniony ze względu na obawy społeczeństwa, stąd należy zapewnić STANDARD wykonywanych usług, pod każdym względem.

Dzięki takiemu podejściu, nie tylko zadbasz o stałych klientów, ale również zapewnisz sobie nowych.

*Kombinezony ochronne możesz zakupić na licznych aukcjach internetowych w bardzo korzystnych cenach.

Jeśli więc prowadzisz SALON URODY, zaopatrz siebie i pracowników w zestaw ochronny, ale również zadbaj o klientów poprzez dostęp do maseczek i rękawiczek, które powinny znaleźć się w recepcji salonu.

Pamiętaj o kwestiach marketingowych (umiejscowienie zestawu, komunikację bezpieczeństwa, dostosowanie elementów kolorystycznych, wizerunkowych do swojej marki)

Jeśli natomiast zarządzasz restauracją, barem, to analogicznie do usług kosmetycznych, w przypadku restauratorów strój to obligo, natomiast sterylne przygotowywanie posiłków oraz informowanie o tym to kwestia kluczowa.

Na stolikach powinna znaleźć się informacja:

stolik oraz wszystkie elementy znajdujące się na nim, zostały odkażone, personel zabezpieczony jest w jednorazową odzież ochronną. Dziękujemy za zaufanie. Smacznego.

 

Dowożąc jedzenie, zapewnij klientów o jakości potraw oraz sterylności ich przygotowywania poprzez karteczkę dokładaną do zamówienia (plus np. gratis: sok z imbiru: mini produkt zwiększający odporność.

 

 KOMUNIKACJA

Pamiętaj, że dobra komunikacja to podstawa. Jeśli więc jesteś przekonany, że Twoje produkty lub usługi są najwyższej jakości, a TY sam dbasz o ich sterylne przygotowanie, podanie, dostarczenie poinformuj o tym klientów w przekazie marketingowym, na stronie Internetowej, Facebooku, Instagramie lub w kampanii SMSowej, displayowej. 

PORADY, INTEGRACJA Z KLIENTEM

Pamiętaj, że żyjemy w dziwnych, ciężkich czasach. Twój klient, niezależnie czy pracujesz w branży gastronomicznej czy kosmetycznej, musi czuć się komfortowo, wyjątkowo, dobrze zaopiekowany przez Twoją firmę. Jeśli więc korzysta z Twoich usług często, lojalizuj go poprzez gratisy, bezpłatne próbki, porady.

Te trzy podstawowe zasady są kluczem do sukcesu po zakończeniu kwarantanny. Musisz więc być przygotowany i zabezpieczony we wszystkie powyższe elementy, a jeśli zrobisz to poprawnie to gwarantujemy Ci, że Twoje przychody co najmniej wrócą do poprzedniego stanu lub też znacznie wzrosną.

Share.
Exit mobile version