Plany marketingowe, rozwój spółek, wejścia na giełdę.. cały świat na moment się zatrzymał, jednak chwila kontemplacji nie oznacza bezczynności biznesowej, przynajmniej nie dla niektórych.

Grupa AFA na rok 2020 miała spektakularne plany biznesowe. Wejście na giełdę, aplikacja narodowa, własna, rozrywkowa Stacja telewizyjna oraz rozwój w obszarze eventowym.

Największym atrybutem spółki jest zawsze, wysoko wykwalifikowany, charyzmatyczny i kreatywny team, który podczas kryzysu, działa jak świetnie wyszkolony oddział komandosów Navy Seals.

Co w związku z zaistniałą sytuacją? Na pytania odpowiada Aleksandra Fajęcka, Prezes Grupy AFA Media, Członek Zarządu Adhello, twórca portalu PolandGo

Gala Top Polish Brands: Zygmunt Chajzer, Aleksandra Fajęcka, Wioleta Nowak, Milena Gołda

Absolutnie nie zatrzymaliśmy się nawet na chwilę, dywersyfikacja obszarów biznesowych, powoduje, że nasze zainteresowania skierowaliśmy na inne, choć niezupełnie odmienne obszary. Cały czas podkreślam, że największym atrybutem spółki jest zawsze, wysoko wykwalifikowany, charyzmatyczny i kreatywny team, który podczas tego typu sytuacji, działa jak świetnie wyszkolony oddział komandosów Navy Seals.

W czasie kryzysu, weryfikujemy rynek, jego potrzeby. Nie teoretyzujemy, jesteśmy operacyjni i działamy.

Czyli konkretnie, co zamierzacie i co zrobiliście do tej pory w zakresie rozszerzenia biznesu?

Działamy zgodnie z planem. Rozwój spółek Grupy, mamy opracowany na dwa trzy lata do przodu, zawsze. Wyznacza to nam kierunek, a co za tym idzie możliwości.

Przede wszystkim realizujemy kampanie mobilne ze szczególną uwagą w zakresie komunikacji. Pomagamy firmom z serktora MŚP, utrzymać się na rynku, opracować plan aktywności marketingowej, pomocowej, skuteczny sposób komunikacji z klientem w czasie pandemii i co najważniejsze wprowadzamy gwarant- sprzedaż.

Oprócz tego, zgodnie z założeniami, jesteśmy w trakcie realizacji aplikacji lojalizującej Polaków na poziomie narodowym. Projekt, będzie szczególnie istotny jako narzędzie promocji lokalnych przedsiębiorców. Wdrożenie jesień 2020.

Nową aktywnością, którą rozpoczynamy jest projekt integrujący influencerów. Niezwykle ważny produkt, dzięki któremu młodzi ludzie będą mogli monetyzować swoje działania w sieci. Koncepcja jest finalizowana, w obecnej chwili pracujemy nad systemem, w ciągu max 2 miesięcy będzie gotowy do użytkowania.

Dodatkowo pracujemy nad telewizyjną pozycją programową, innowacyjnym Late Night Show, które będzie swoistą rozrywką, po ciężkich czasach pandemii.

Jedyną kwestią zablokowaną przez koronawirusa, która nie zostanie zrealizowana w najbliższych miesiącach, jest rozwój obszaru eventowego oraz plan konsolidacji biznesowej z partnerem zagranicznym oraz debiut na rynku głównym GPW, to zostawiamy na później.

Z analizy psychologów z Bland Sutton Institute, wynika że ok 6 procent Spółek, które przetrwają a wręcz odniosą sukces podczas kryzysu, to spółki, które stają się podmiotami globalnymi, ze względu na wytrwałość w dążeniu do celu, aktywność i siłę przebicia. Dlatego warto działać mimo, iż w pierwszej chwili mogłoby się wydawać, że nie ma perspektyw.

Aleksandra Fajęcka

Share.
Exit mobile version