Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook Instagram
    PolandGoPolandGo
    środa, 2 lipca
    • Strona główna
    • Wiadomości
    • Biznes
    • Finanse
    • Gospodarka
    • Technologie
    • Wywiady
    PolandGoPolandGo
    You are at:Home»Biznes»Jak zostać produktem marketingowym czyli być jak Natalia Janoszek
    Biznes

    Jak zostać produktem marketingowym czyli być jak Natalia Janoszek

    PolandGoBy PolandGo29 sierpnia, 2023Brak komentarzy5 Mins Read
    Instagram Natalia Janoszek
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Od momentu opublikowania na Kanale Sportowym materiału przez Krzysztofa Stanowskiego o karierze i zawodowych dokonaniach Natalii Janoszek, hasła: „Bollywoodzkie Zero”, „Natalia Janoszek”, „Krzysztof Stanowski” i „Samozwańcza celebrytka”, są jednymi z najczęściej wyszukiwanych w sieci.

    Instagramm: Natalia Janoszek

    Przypomnijmy, że dziennikarz poświęcił wiele miesięcy na udowodnienie, że rewelacje celebrytki na temat rzekomej jej kariery w Bollywood i Hollywood mają niewiele wspólnego z prawdą i zarzucił wprost aktorce, iż ta „zmyśliła” wszystko, żeby zyskać zainteresowania ze strony reklamodawców i sponsorów.

    Natalia Janoszek funkcjonuje w polskim show biznesie od kilku lat. Na początku swojej kariery nie była znana dla większości odbiorców. Od momentu, kiedy celebrytka zaczęła opowiadać w różnych mediach, że jest gwiazdą wielkich indyjskich produkcji filmowych i robi prawdziwą karierę w Bollywood, jej wizerunek zagranicznej gwiazdy sprawił, że stała się atrakcyjna dla polskich mediów. Zaczęła pojawiać się w śniadaniówkach różnych stacji, na portalach oraz w programach rozrywkowych takich jak „Twoja twarz brzmi znajomo”, czy „Taniec z gwiazdami”.

     

     

    Problemy Natalii Janoszek zaczęły się, gdy jej karierę postanowił prześwietlić Krzysztof Stanowski.

    Instagram: Natalia Janoszek

    W trwającym prawie trzy godziny materiale Stanowski dokładnie przyjrzał się aktywności Janoszek w mediach społecznościowych, publikując fragmenty jej wywiadów czy analizując instagramowe wpisy 33-latki i zarzucił jej  kupowanie followersów oraz polubień na Instagramie.

    Posądził również celebrytkę o doklejenie swojej podobizny do zwiastuna pewnego filmu czy upozorowanie przybycia helikopterem do Cannes. Ponadto, w programie „Dziennikarskie Zero” ujawnił m.in., że nagrody, którymi szczyciła się celebrytka, nie należą do prestiżowych, a produkcje, w których brała udział to niszowe filmy z niewielką widownią.

    Dziennikarz pojechał nawet do Indii, gdzie przeprowadził uliczną ankietę, żeby udowodnić, że tamtejsze społeczeństwo nie kojarzy polskiej „gwiazdy”.

     

    Dziennikarz zwrócił również uwagę m.in. na okładkę arabskiego wydania „L’Officiel” z 2021, na której znalazło się zdjęcie Natalii, która chwaliła się sesją i wywiadem dla zagranicznego pisma w mediach społecznościowych, podkreślając, iż są one dla niej ogromnym zaszczytem.Według dziennikarza zarówno sesja, jak i towarzyszący jej wywiad miały zostać opłacone, a całość wygląda, jakby prowadzący rozmowę dziennikarz w rzeczywistości nie miał pojęcia, kim jest Polka. Stanowski pokusił się nawet o teorię, że tekst mógł zostać przygotowany przez kogoś z teamu Janoszek. Stanowski skontaktował się również z przedstawicielem firmy, o którym Natalia opowiadała w arabskim magazynie. Według dziennikarza mężczyzna przyznał, że sesja oraz wywiad we wspomnianym piśmie zostały opłacone.

    W wyniku opublikowanych przez dziennikarza materiałów notka o celebrytce zniknęła z Wikipedii.

    Instagram: Natalia Janoszek

    Później Stanowski jeszcze niejednokrotnie kpił z rzekomych osiągnięć 33-latki, finalnie dostając nawet sądowy zakaz wypowiadania się na temat, że Natalia Janoszek zmyśliła swoją karierę i oszukuje odbiorców. Krzysztof Stanowski świadomie złamał jednak zakaz sądowy i nakręcił trwający 2 godziny i 45 minut film „Bollywoodzkie zero: Natalia Janoszek. The End”, który stał się hitem w internecie. W reportażu pojawiły się m.in. fragmenty wywiadów z Natalią Janoszek w „Dzień dobry TVN” współprowadzonych przez Marcina Prokopa. Na odzew nie było trzeba długo czekać. Prowadzący odniósł się do tej sprawy w obszernym wpisie w swoich mediach społecznościowych – „media powinny być bardziej szczelne, ostrożne i krytyczne, zwłaszcza dzisiaj, w dobie rozpychającej się łokciami, generatywnej sztucznej inteligencji, która zaleje nas za chwilę falą deep fake’ów, nieodróżnialnych od rzeczywistości. a przy tym wszystkie natalie janoszek tego świata to będzie pikuś… [pisownia oryginalna – red.]” .

    Materiał Krzysztofa Stanowskiego o Natalii Janoszek i jej karierze wzbudza spore kontrowersje. Wiele osób zarzuca Stanowskiemu, że jego materiał jest momentami nieco za agresywny i można odnieść wrażenie, że przybiera formę hejtu, a sam autor zbyt wiele czasu poświęca celebrytce o bujnej wyobraźni. Niewielu staje w obronie samej Janoszek, jednak dziwią się zaangażowaniu Stanowskiego. Mało tego, niektóre portale wciąż starają się pokazywać celebrytkę, która zbiła pokaźny kapitał na oszustwie, jako ofiarę nadgorliwego dziennikarza.

    W świetle tych wydarzeń, warto zadać pytanie – Czy kariera oparta na kłamstwie prędzej czy później upadnie? Czy po tych wszystkich rewelacjach, ewentualnym procesie, Natalia Janoszek nadal będzie funkcjonowała w przestrzeni publicznej i zyskiwała odbiorców?

    Wszyscy wiemy jak funkcjonuje show-biznes i jak widzowie podchodzą do tego typu tematów oraz jak szybko zapominają o kłamstwach i oszustwach swoich ukochanych gwiazd. I gdy jedni chwalą dziennikarza za podjęty wysiłek i zdemaskowanie rzekomej oszustki, drudzy uważają, że to Natalia jest poszkodowana i jedynie co zrobiła to podkoloryzowała trochę swój image. Sama Natalia w ogóle nie się przejęła i nic nie robi sobie z opinii publicznej, ani całej serii filmów dziennikarza. Wciąż zachowuje się jakby była w innym świecie poza medialnymi doniesieniami i informacjami przedstawionymi przez Stanowskiego. Ostatnio celebrytka poinformowała w mediach społecznościowych, że poprowadzi imprezę organizowaną przez brytyjski miesięcznik “Maxim”. skierowany w głównej mierze do mężczyzn. Na plakacie udostępnionym przez Natalię widnieje jej zdjęcie wkomponowane w taki sposób, jakby było rzeczywistą reklamą wydarzenia. Problem w tym, że poza Instagramem, nigdzie nie ma informacji o tym, by miała ona wziąć udział w tym wydarzeniu. Ani w roli prowadzącej, ani nawet uczestniczki.

    Warto również dodać, że zaledwie parę dni po publikacji „Bollywoodzkiego Zera”, pojawił się wpis Edyty Bartosiewicz, w którym piosenkarka poruszyła kwestię wykorzystania w materiale  utworu bez uzyskania jej zgody. W ślad za wpisem zaczęły pojawiać się rozważania prawne dotyczące kwestii wykorzystania utworu bez zgody znanej wokalistki i związanych z tym ewentualnych skutków prawnych. Nic dodać, nic ująć. Refleksja należy do was.

     Red. K. Motylewska

    Źródło:

    www. prawobiznesu.pl

    www.i.pl

    www. pomponik.pl

    www. zloteprzeboje.pl

    analizy analizy komentarze banki bankowość biznes budżet Być jak Janoszek dane dochody dofinansowanie działalność działalność gospodarcza emeryt emerytura fakty finanse firma gdzie inwestować gdzie lokować gospodarka ile kosztuje informacje inwestowanie jak stać się gwiazdą jak Janoszek Janoszek kariera kraj lokaty ministerstwo najświeższe wiadomości Natalia Natalia Janoszek oszczędności pieniądze PIT podatki Polacy Polak PolandGo polityka Polska praca przedsiębiorstwo przychody rencista renta rząd spółka świat Ukraina wiadomości właściciel firmy wydatki zarobki zawód zawody
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticleKolejna czwarta – grupowa edycja „Trenuj z wojskiem”
    Next Article Sztuczna Inteligencja w codziennym życiu. Jak ją wykorzystać?

    Powiązane

    Rynek mieszkań w lipcu 2025: sprzedaż w dużych miastach trzyma się mocno, ale nierównowaga w budownictwie narasta

    30 czerwca, 2025

    Uwaga! Zbliżają się wakacje. TUI oferuje „100% zwrotu” – ale to tylko pozory

    27 czerwca, 2025

    Jakie formy inwestycji cieszą się popularnością w 2025 roku?

    26 czerwca, 2025
    • Facebook
    • Instagram
    Nie przegap

    Rynek mieszkań w lipcu 2025: sprzedaż w dużych miastach trzyma się mocno, ale nierównowaga w budownictwie narasta

    Uwaga! Zbliżają się wakacje. TUI oferuje „100% zwrotu” – ale to tylko pozory

    Jakie formy inwestycji cieszą się popularnością w 2025 roku?

    Co zrobić na wypadek wojny? Praktyczny poradnik przygotowań

    O nas

    Platforma wspierająca polski biznes w czasie kryzysu, zrzeszająca przedsiębiorców z sektora MŚP

    Facebook Instagram
    Popularne

    Rynek mieszkań w lipcu 2025: sprzedaż w dużych miastach trzyma się mocno, ale nierównowaga w budownictwie narasta

    30 czerwca, 2025

    Uwaga! Zbliżają się wakacje. TUI oferuje „100% zwrotu” – ale to tylko pozory

    27 czerwca, 2025

    Jakie formy inwestycji cieszą się popularnością w 2025 roku?

    26 czerwca, 2025
    Copyright © 2025.
    • O nas
    • Polityka prywatności
    • Regulamin PolandGo
    • Dane kontaktowe

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Szanowna Użytkowniczko, Szanowny Użytkowniku, Zanim klikniesz „Przejdź” lub zamkniesz widok, prosimy o zapoznanie się z informacją. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Przejdź” lub zamykając okno przez kliknięcie w znaczek X, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres. Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy AFA MEDIA Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowychZgodaPolityka prywatności