Jakie marki najczęściej widujemy w social mediach?

Social media jest to platforma w Internecie, dzięki której możemy wymieniać się informacjami,  dzielić się newsami i zdjęciami, tworzyć i przekazywać treści oraz komunikować się z innymi użytkownikami. Za pośrednictwem takich serwisów jak Facebook czy Instagram, jesteśmy w stanie udostępniać treści nie tylko z naszego życia codziennego czy zawodowego, ale także wykorzystać je jako wspaniałe narzędzie marketingowe, o czym doskonale wiedzą firmy, które postawiły na ten sposób komunikacji z klientem i doskonale realizują ten sposób strategii marketingowej.

Jakie Marki są najczęściej prezentowane przez naszych polskich influencerów? Każdy post u naszych rodzimych gwiazd to koszt od 8 tysięcy złotych nawet do 50 tysięcy złotych, w zależności o której gwieździe mówimy.  Poniżej zestawienie najbardziej szczodrych brandów:

Instagram: Gosia Andrzejewicz

Natural Mojo, Banana Beauty czy SmileSecret to tylko niektóre z marek, które postawiły na ten sposób komunikacji, a do swojej promocji zatrudniły gwiazdy z pierwszych stron gazet. Przyjrzyjmy się uważniej, co w swoim asortymencie mają firmy, które tak chętnie promuje pierwsza liga show-biznesu:

Natural Mojo to naturalne produkty, które mają nam pomóc zadbać nie tylko o ciało, ale także o umysł.  Celem marki, która powstała w 2015 roku było stworzenie innowacyjnych produktów, opartych na superfoods, które mają wpłynąć pozytywnie na nawyki żywieniowe konsumentów. Sam profil tej firmy na instagramie śledzi blisko 140 tysięcy osób, a reklamowały ją m.in. Natalia Siwiec, Iza Miko, Katarzyna Cichopek, Gosia Andrzejewicz  czy Karolina Pisarek zachęcając swoich fanów do sięgnięcia po produkty, które znajdziemy w internetowym sklepie.

W asortymencie Natural Mojo znajdziemy m.in. fit caps, które przyśpieszą pracę naszego metabolizmu, fit shaki o różnych smakach, czyli pełnowartościowe zamienniki posiłków , a nawet…fit soup, czyli pełnowartościowy zamiennik zupy.

Oczywiście, korzystając z kodu, które oferowały gwiazdy reklamujące Natural Mojo, mamy możliwość zakupić ich produkty w niezwykle promocyjnych cenach.

 

Instagram: Marina Łuczenko- Szczęsna

Banana Beauty to marka, która została wypromowana w dobie instagrama. O jakości produktów i ich trwałości przekonywała nas nawet Marina Łuczenko – Szczęsna, pokazując, jak pięknie wygląda po nałożeniu pomadki w swoim ulubionym odcieniu. Oczywiście, w asortymencie marki znajdziemy także inne produkty kosmetyczne, które- jak możemy przeczytać na stronie Banana Beauty- są ultra trwałe a także cruelty-free czyli nietestowane na zwierzętach.

Tusze do rzęs, pomadki, kredki czy olejki do demakijażu, to tylko niektóre z produktów, które znajdziemy w ich asortymencie. Co do ceny- jak to w przypadku marek, które do swoich działań marketingowych zatrudniają celebrytów- nie są one zbyt niskie, jednak tu ponownie marka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i oferuje kody zniżkowe, dzięki którym możemy stać się posiadaczami ulubionej pomadki Mariny Łuczenko- Szczęsnej w bardzo przystępnej cenie.

Smile Secret– o skuteczności tej metody przekonywała swoich followersów Klaudia El Dursi czy Kuba Wojewódzki. Było to dość spore zaskoczenie, gdyż kampania owej marki polegała na tym, że gwiazdy pozowały z… urządzeniem w buzi. Nie byłoby w tym może nic dziwnego, gdyby nie fakt, że na zdjęciach z instagrama prezentowało się to dość humorystycznie, ale czego się nie robi dla zadowolenia klienta i pięknego uśmiechu.

Smile Secret specjalizuje się w zestawach do wybielania zębów, a dzięki ich Phonebleachingowi wybielanie jest zupełnie bezbolesne. Producent podkreśla także, że składnikami aktywnymi są organiczny olej kokosowy i węgiel aktywny, a także zapewnia, że jego produkty są bezpieczne i przede wszystkim- skuteczne.

Warto też zwrócić uwagę na to, jakimi pojazdami poruszają się gwiazdy. Uważnym obserwatorom na pewno zapadła w pamięć marka PanekCarSharing, który w zamian za udostępnianie swoich aut do użytkowania, mógł liczyć na oznaczenia i relacje na instagramie. Podobnie działają też duże koncerny samochodowe, które zatrudniają swoich ambasadorów- aktorów, piosenkarzy czy dziennikarzy i dzięki temu przekonują potencjalnych odbiorców, że to właśnie ich marka jest najlepsza.

Instagram: ZoZo Design: Sandra Kubicka

ZoZo design, marka, która doskonale wie jak wywołać emocje, wykorzystując do tego zapotrzebowanie na produkt poprzez wykorzystanie gwiazd. 

Jeśli chodzi o biżuterię,  to śmiało można powiedzieć, że to właśnie ZoZo stało się ulubioną marką wśród celebrytów. Idealnie wpisująca się w światowe trendy marka ZoZo współpracuje m.in. z:

Małgorzatą Rozenek, Agatą Rubik czy Sandrą Kubicką, które z dumą prezentują ich najnowsze produkty. Swojego czasu markę bardzo mocno promowała także Natalia Siwiec, która przez wiele lat była ich ambasadorką i zachęcała swoich followersów do zakupów w butiku na Mokotowskiej.

ZoZo nie pomija także mężczyzn- na instastory Barona i Radka Majdana bardzo często możemy zobaczyć biżuterię, która idealnie wpisuje się w ich stylizacje.

 

Instagram: Insta Stories: Natalia Siwiec

Oceans Apart– Oceans Apart to nowa generacja odzieży do zadań specjalnych, którą pokochały nasze gwiazdy. Marka doskonale wie, jak promować swoje produkty za pośrednictwem social-mediów,  co i rusz podsyłając  gwiazdom nowości ze swojego asortymentu. Nic więc dziwnego, że ich profil na instagramie śledzi 115 tysięcy osób. O wyjątkowości produktów Oceans Apart przekonuje nas m.in. Karolina Pisarek, Sandra Kubicka, Natalia Siwiec czy Marina Łuczenko-Szczęsna, które na swoich instatory prezentują projekty z najnowszych kolekcji.

Trzeba przyznać, że sposób prezentowania obcisłych kompletów przez celebrytki okazał się strzałem w 10-tkę, bo kto z nas nie chciałby tak świetnie wyglądać w stroju treningowym jak one?

Jak widzicie, spectrum produktów, które gwiazdy reklamują na instagramie jest bardzo obszerne.

 

Jednak schemat działań marketingowych najczęściej jest taki sam- obserwatorzy dzięki unikalnym kodom zniżkowym, które prezentują ich ulubieńcy, mogą wejść w posiadanie rzeczy modnych i wyjątkowych, które cieszą się ogromną popularnością, nie tylko przez swoją jakość i innowacyjność, ale przede wszystkim- przez świetnie przeprowadzone kampanie reklamowe za pośrednictwem social-mediów.

Red. karolina Motylewska

Share.
Exit mobile version