Mimo pandemii, ceny nieruchomości, w tym domów i działek nie spadają, a wręcz rosną. Wraz z zakupem, pojawiają się pytania dotyczące zagospodarowania terenu i jego dalszego utrzymania.  Zakup kosiarki, podkaszarki, a może automatycznego robota.

Rozwój cywilizacyjny, widoczny w każdym obszarze życia, jest już dla Polaków standardem. Roboty sprzątające, myjące, koszące i gotujące to norma XXI wieku.

Robota sprzątającego czy myjącego wprowadziła również do sprzedaży, jedna z największych sieci Biedronka, a następnie LIDL, co wywołało potężne zainteresowanie klientów i wyprzedanie produktów w ciągu zaledwie paru dni.

Jak podaje Instytut Mobile’a, w  czasie pandemii sprzedaż elektroniki oraz produktów ogrodniczych, elektrycznych wzrosła o 38%, a wg. Badania przeprowadzonego przez Instytut GFK, Polacy pokochali roboty.

Jednym z najbardziej znanych brandów z tego obszaru jest firma MOWER, oferująca zaawansowane technologicznie, najwyższej jakości produkty marki HUSQVARNA, Wacker, Cramer i Honda.

 

Marcin Baran

Dyrektor Generalny ds. New Business i Innowacji technologicznej Spółki MOWER opowie o najnowszych trendach w zakresie

 

 

Czym zajmuje się firma MOWER?

Jesteśmy autoryzowanym dilerem oraz serwisem Husqvarna, Honda, Cramer.

Proponowane przez nas urządzenia zawierają wiele innowacyjnych rozwiązań, które nie tylko uprzyjemniają pracę, ale także niejednokrotnie wyręczają nas w codziennych obowiązkach takich jak koszenie czy nawet podkaszanie.

Dysponujemy najnowocześniejszym sprzętem koszącym, tnącym, wycinającycym, podkaszającym.. oraz jesteśmy jedną z największych firm oferujących sprzęt Husqvarna Automower 450X, który został nagrodzony tytułem Męska Marka Roku 2018.  Jest to model z najwyższej półki od światowego lidera w automatycznym koszeniu.

Jakie produkty sprzedają się u Państwa najlepiej?

Niezaprzeczalnie jest to kosiarka automatyczna Husqvarna. W roku 2020 był to nasz hit sprzedaży, każdego dnia, wokół Warszawy oraz na jej terenie, montowaliśmy min 2-3 kosiarki.

Na drugim miejscu, pod względem sprzedaży uplasowały się podkaszarki, wycinarki, potem dmuchawy do liści, pilarki, myjki ciśnieniowe.

Czyli pandemia nie wstrzymała sprzedaży?

Absolutnie, wręcz przeciwnie. Odnotowaliśmy 25% wzrost sprzedaży wszystkich produktów, nie tylko kosiarek automatycznych, ale również maszyn budowlanych, ciągników, traktorów.

Można by nawet stwierdzić, że pandemia zmobilizowała klientów do zakupów ogrodniczych.

Kim są Państwa klienci? Produkty te zaliczane są raczej do produktów premium

Jeszcze parę lat temu, produkty Husqwarna były uważane za dobro luksusowe, kosztowny sprzęt, innowacyjna technologia, czas oczekiwania na produkt. W obecnej chwili kwoty są znacznie niższe niż jeszcze parę lat temu, a co za tym idzie produkty niezwykle pożądane na rynku.

Naszymi klientami są nie tylko gwiazdy, reprezentanci show biznesu czy politycy, ale przede wszystkim właściciele domów z ogrodami czy nawet ogródkami, którzy pragną mieć idealną przestrzeń, nie wymagającą cyklicznej pracy i zaangażowania.

Każdy kto posiada dom czy działkę wie, że praca może być przyjemna ale niejednokrotnie lepiej usiąść na tarasie z dobrą kawą, patrząc się na pięknie skoszony ogród.

Jesteście jedną z najbardziej znanych i rozpoznawalnych firm na rynku w zakresie sprzętów ogrodniczych. W jaki sposób dbacie o markę i o klientów?

Przede wszystkim niezwykle dbamy o relacje z klientem, który jeśli zdecyduje się na zakup u nas ma pełną gwarancję sprzętu i naszej opieki. Produkt i jego funkcjonowanie jest naszą wizytówką. Nie możemy sobie pozwolić na jakiekolwiek zaniedbania. Dlatego po zakupie sprawdzamy, weryfikujemy, dzwonimy do klientów dając im gwarancje najwyższej jakości nie tylko samego produktu ale i oferowanej przez nas usługi.

Jak wspominałem, z naszych usług korzystają również gwiazdy, reprezentanci biznesu czy politycy, natomiast każdego klienta traktujemy tak samo, ze szczególną atencją i zaangażowaniem. To dla nas bardzo ważne.

Często otrzymuje smsy od klientów, którzy dziękują nam za super sprzęt, doskonałe prosperowanie, wysyłają filmiki czy oznaczają nas na Instagramie. To niezwykle miłe i budujące dla całej firmy i wszystkich pracowników.

Jakie jeszcze usługi oferujecie swoim klientom?

Oprócz sprzedaży sprzętu, oferujemy klientom również serwis i naprawę produktów, montaż instalacji oraz tzw. Zimowanie kosiarek automatycznych. To niezwykle ważne aby po każdym sezonie sprawdzić kosiarkę, zaktualizować system i przygotować do kolejnego sezonu. Dzięki regularnej i kompleksowej obsłudze technicznej wykonywanej przez wykwalifikowany personel zapewniamy optymalną wydajność urządzeń przez cały okres ich użytkowania.

Dlatego zapraszamy do kontaktu, chętnie doradzimy.

Share.
Exit mobile version