Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook Instagram
    PolandGoPolandGo
    poniedziałek, 19 maja
    • Strona główna
    • Wiadomości
    • Biznes
    • Finanse
    • Gospodarka
    • Technologie
    • Wywiady
    PolandGoPolandGo
    You are at:Home»Biznes»RUSZA NAJWIĘKSZA W POLSCE GRA MIEJSKA DLA DZIECI I RODZICÓW
    Biznes

    RUSZA NAJWIĘKSZA W POLSCE GRA MIEJSKA DLA DZIECI I RODZICÓW

    PolandGoBy PolandGo24 czerwca, 2021Brak komentarzy3 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    RUSZA NAJWIĘKSZA W POLSCE GRA MIEJSKA DLA DZIECI I RODZICÓW

    Już w sobotę 26.06 od 11:00 rusza największa, polska gra miejska. Akcję poprowadzi Filip Chajzer, a zadanie polegać będzie na odnalezieniu go w Łodzi. JAK?

    #gdziejestfilip #kochamtodbam

    Apka Android – https://bit.ly/KochamToDbam
    Apka IOS – https://bit.ly/Kochamtodbam

    Uczestnicy do dyspozycji mają aplikację, która wyświetlać będzie zadania do wykonania, dzięki którym trafią do Filipa otoczonego nagrodami. Pierwszych trzydzieści osób, które zdobyło największą liczbę punktów i dotrze do Filipa otrzyma nagrody. Hulajnogi, misie, koszulki czekają na zwycięzców.

    Pierwsza tura odbywać się będzie w Łodzi, kolejne w Trójmieście, Poznaniu.

    Kocham To Dbam, to inicjatywa ogólnopolska, innowacyjny program ubezpieczeniowy, promujący bezpieczeństwo dzieci.

    Kocham To Dbam

    Unilink SA wspólnie ze Szkolną Agencją Ubezpieczeniową (SAU) i SIGNAL IDUNA Polska T.U. S.A. uruchomili projekt ubezpieczeń dzieci i młodzieży o nazwie Kocham To Dbam. Już od dziś na stronie www.kochamtodbam.pl można zakupić polisę NNW dla dzieci, otrzymując dostęp do społeczności Kocham To Dbam.

     

    „Ta akcja wyróżnia się na rynku w wielu aspektach, przede wszystkim w aspekcie produktowym, dystrybucyjnym i marketingowym. W sposób nietuzinkowy adresujemy tematykę ubezpieczeń szkolnych. Oferta będzie także dystrybułowana przez kluczowych agentów Unilink oraz nasze placówki własne. Zakup polisy będzie niezwykle prosty, dostępny zarówno u agenta jak i online. Agenci z kolei zostaną wyposażeni w specjalne kody, dzięki którym ich Klient będzie mógł liczyć na jeszcze bardziej atrakcyjną cenowo ofertę. A już w najbliższych dniach, w przestrzeni medialnej pojawi się wiele informacji o naszym programie. Zachęcam do śledzenia tych informacji. ” – powiedział Piotr Głowski, wiceprezes Unilink S.A.

     

    „Kocham To Dbam to nie tylko nazwa produktu i portalu. To również kompletna kampania społeczna mająca na celu podniesienie świadomości ubezpieczeniowej wśród Polaków.  Zwracamy szczególną uwagę na kwestie ubezpieczeń dzieci. Roczny koszt ochrony rozpoczyna się od 39 zł, a zapewnia to komfort i bezpieczeństwo w sytuacjach i tak już stresowych. Formuła promocyjno-edukacyjna Programu jest nowoczesna i w łatwy sposób przyswajalna. Oprócz Agentów, którzy są głównymi Ambasadorami Akcji, w Program zaangażowały się również znane, rozpoznawalne osoby, co jeszcze bardziej podkreśla rangę tego Projektu. Dołączając do społeczności Kocham to Dbam zapewniamy bezpieczeństwo na najwyższym, światowym poziomie i jednocześnie rozrywkę, która dostarczy wielu pozytywnych emocji związanych z dobrą zabawą. Sądzę , że  jest to najlepszy Program ubezpieczeniowy jaki miałam okazję wdrażać” –  dodała Anna Salij-Kaczkowska, właściciel SAU jak i twórca programu Kocham To Dbam.

     

    „Zakres oferowany przez SIGNAL IDUNA jest bardzo szeroki. Od kluczowych elementów jak wysokie sumy na wypadek złamań i uszczerbków, poprzez bogate usługi Assistance (w tym np. ochronę dziecka w sieci), aż do popularnych ryzyk jak np. ugryzienie kleszcza, odbudowa stomatologiczna czy pobyt w szpitalu w wyniku COVID-19. Kluczowy jednak, w tej akcji jest sposób, w jaki chcemy, razem, mówić o ubezpieczeniu. Będzie to formuła lekka, przystępna, z wykorzystaniem najbardziej znanych influencer’ów. Dla SIGNAL IDUNA partnerstwo z takimi tuzami ubezpieczeń szkolnych jak Unilink czy SAU, jest gwarancją powodzenia tego projektu. Zachęcamy do sprawdzenia naszej oferty na www.kochamtodbam.pl” – podsumował Adam Malinowski, wiceprezes SIGNAL IDUNA Polska.

     

     

    aplikacja Chajzer digital dzieci Filip Chajzer gra miejska Kocham To Dbam KochamtoDbam mobile narodowy program Ogólnopolski program bezpieczeństwa
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticleCollegium Humanum z graduacją na światowym poziomie. Wśród gości Zygmunt Chajzer, Otylia Jędrzejczak, politycy i gwiazdy
    Next Article Ruszają konkursy dla gmin, do wygrania miliony złotych

    Powiązane

    Precyzyjne Targetowanie i Wysokie Konwersje: Kampanie Push App W Działaniu

    9 maja, 2025

    Tysiąclecie Królestwa Polskiego – wyjątkowy wernisaż i konferencja naukowa w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Lublinie

    9 maja, 2025

    Deregulacja nabiera tempa – rząd i strona społeczna upraszczają prawo

    22 kwietnia, 2025
    • Facebook
    • Instagram
    Nie przegap

    Precyzyjne Targetowanie i Wysokie Konwersje: Kampanie Push App W Działaniu

    Tysiąclecie Królestwa Polskiego – wyjątkowy wernisaż i konferencja naukowa w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Lublinie

    Deregulacja nabiera tempa – rząd i strona społeczna upraszczają prawo

    Jak Polacy spędzają Święta Wielkanocne – tradycje i wydatki

    O nas

    Platforma wspierająca polski biznes w czasie kryzysu, zrzeszająca przedsiębiorców z sektora MŚP

    Facebook Instagram
    Popularne

    Precyzyjne Targetowanie i Wysokie Konwersje: Kampanie Push App W Działaniu

    9 maja, 2025

    Tysiąclecie Królestwa Polskiego – wyjątkowy wernisaż i konferencja naukowa w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Lublinie

    9 maja, 2025

    Deregulacja nabiera tempa – rząd i strona społeczna upraszczają prawo

    22 kwietnia, 2025
    Copyright © 2025.
    • O nas
    • Polityka prywatności
    • Regulamin PolandGo
    • Dane kontaktowe

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Szanowna Użytkowniczko, Szanowny Użytkowniku, Zanim klikniesz „Przejdź” lub zamkniesz widok, prosimy o zapoznanie się z informacją. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Przejdź” lub zamykając okno przez kliknięcie w znaczek X, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres. Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy AFA MEDIA Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowychZgodaPolityka prywatności