Kocham To Dbam, to nowatorski, ogólnopolski program ubezpieczeniowy, który wystartował w 2021 roku. Portal, opracowany w taki sposób, aby zaprezentować atrybuty ubezpieczeń, a jednocześnie zachęcić do ich kupowania. Aplikacja to innowacyjna gra miejska, którą medialnie prowadził Filip Chajzer. Wiele znanych osób również przyłączyło się do Akcji, zarówno uczestnicząc w eventach jak również w social mediach. Koncept i wdrożenie marketingowe, opracowała Spółka AFA MEDIA.
Cena produktu czyli 35 zł ze zniżką oraz nieszablonowy sposób komunikacji, został zauważony na rynku zarówno przez Klientów, branżę ubezpieczeniową i przede wszystkim przez Agentów, którzy bardzo pozytywnie odebrali projekt, chętnie angażując się w prezentacje nieszablonowej oferty ubezpieczeniowej.
Kocham To Dbam, uzyskało pierwsze miejsce w rankingu TOP ubezpieczenie w Polsce, opracowanym przez Instytut Mobile&Digital Marketingu.
Projekt, to niezwykle ciekawa koncepcja zarówno od strony koncepcyjnej, produktowej, sprzedażowej jak i marketingowej.
Mimo jego ogólnopolskiej skali, gigantycznego sukcesu, nakład finansowy był stosunkowo niewielki, mimo wykorzystania celebrytów, kampanii digital’owych, PR’owych oraz social mediowych.
Do programu Kocham To Dbam, dołączyły dwie niezwykle cenione marki – Unilink i Siganl Iduna oraz znana z wdrażania produktów oświatowych Szkolna Agencja Ubezpieczeniowa.
„Niezwykle trafnie dobieramy partnerów do naszych projektów. Tak, aby każda strona była ostatecznie usatysfakcjonowana doskonałą współpracą oraz zrealizowała postawione wcześniej cele. Korzyść zawsze musi płynąć zarówno dla jednej jak i drugiej strony W tym przypadku, mowa o gigantycznym sukcesie nie tylko sprzedażowym ale i wizerunkowym”
- mówi Anna Salij-Kaczkowska, Prezes Grupy Kocham To Dbam
- ” Dla Signal Iduna wynik sprzedażowy był również bardzo satysfakcjonujący. Tak wysokie wyniki sprzedażowe w ramach produktu NNW dzieci i młodzieży osiągnięte zostały niewątpliwie dzięki realizacji projektu pod egidą Kocham to Dbam”– dodaje.
Innowacją wręcz rzadkością w zakresie firm ubezpieczeniowych, jest wsparcie fundacji, co miało miejsce w ramach akcji Kocham To Dbam.
Z każdej sprzedanej polisy w pakiecie Kocham To Dbam SIGNAL IDUNA przekazało 1 zł wsparcia podopiecznym Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.
To powoduje, że Kocham To Dbam znajduje się również, w TOP 10 darczyńców tej organizacji.
Już wkrótce nowa odsłona Kocham To Dbam 2022, projekt przewiduje liczne atrakcje, innowacyjne rozwiązania i kolejne niezastąpione produkty ubezpieczeniowe:
„Planujemy spektakularne aktywności na rok 2022, nowa koncepcja, nowi Partnerzy, nowe produkty i naprawdę nowa, wyjątkowa odsłona projektu, który gwarantuje bezpieczeństwo dzieci i ich rodziców oraz pracowników branży oświatowej w Polsce” – mówi Prezes i właściciel projektu Kocham To Dbam, Anna Salij- Kaczkowska.
„Już w kwietniu start edycji drugiej, która zachwyci nie tylko rodziców ale przede wszystkim dzieci” – dodaje.
Filip Chajzer pyta dzieci czym jest ubezpieczenie?