Close Menu
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Facebook Instagram
    PolandGoPolandGo
    niedziela, 18 maja
    • Strona główna
    • Wiadomości
    • Biznes
    • Finanse
    • Gospodarka
    • Technologie
    • Wywiady
    PolandGoPolandGo
    You are at:Home»Biznes»Gigantyczny sukces projektu ubezpieczeniowego. Produkt dla dzieci- hitem 2021
    Biznes

    Gigantyczny sukces projektu ubezpieczeniowego. Produkt dla dzieci- hitem 2021

    PolandGoBy PolandGo11 lutego, 2022Brak komentarzy3 Mins Read
    Share
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

    Kocham To Dbam, to nowatorski, ogólnopolski program ubezpieczeniowy, który wystartował w 2021 roku. Portal, opracowany w taki sposób, aby zaprezentować atrybuty ubezpieczeń, a jednocześnie zachęcić do ich kupowania. Aplikacja to innowacyjna gra miejska, którą medialnie prowadził Filip Chajzer. Wiele znanych osób również przyłączyło się do Akcji, zarówno uczestnicząc w eventach jak również w social mediach. Koncept i wdrożenie marketingowe, opracowała Spółka AFA MEDIA.

    Prezes KTD Anna Salij-Kaczkowska

    Cena produktu czyli 35 zł ze zniżką oraz nieszablonowy sposób komunikacji, został zauważony na rynku zarówno przez Klientów, branżę ubezpieczeniową i przede wszystkim przez Agentów, którzy bardzo pozytywnie odebrali projekt, chętnie angażując się w prezentacje nieszablonowej oferty ubezpieczeniowej.

    Kocham To Dbam, uzyskało pierwsze miejsce w rankingu TOP ubezpieczenie w Polsce, opracowanym przez Instytut Mobile&Digital Marketingu.

    Projekt, to niezwykle ciekawa koncepcja zarówno od strony koncepcyjnej, produktowej, sprzedażowej jak i marketingowej.

    Mimo jego ogólnopolskiej skali, gigantycznego sukcesu, nakład finansowy był stosunkowo niewielki, mimo wykorzystania celebrytów, kampanii digital’owych, PR’owych oraz social mediowych.

    Do programu Kocham To Dbam, dołączyły dwie niezwykle cenione marki – Unilink i Siganl Iduna oraz znana z wdrażania produktów oświatowych Szkolna Agencja Ubezpieczeniowa.

    „Niezwykle trafnie dobieramy partnerów do naszych projektów. Tak, aby każda strona była ostatecznie usatysfakcjonowana doskonałą współpracą oraz zrealizowała postawione wcześniej cele.  Korzyść  zawsze musi płynąć zarówno dla jednej jak i drugiej strony W tym przypadku, mowa o gigantycznym sukcesie nie tylko sprzedażowym ale i wizerunkowym”

    • mówi Anna Salij-Kaczkowska, Prezes Grupy Kocham To Dbam
    • ” Dla Signal Iduna wynik sprzedażowy był również bardzo satysfakcjonujący. Tak wysokie  wyniki sprzedażowe w ramach produktu NNW dzieci i młodzieży osiągnięte zostały niewątpliwie dzięki realizacji projektu pod egidą Kocham to Dbam”– dodaje.
    Wiceprezes SI-Adam Malinowski, Prezes KTD Anna Salij-Kaczkowska, Wiceprezes Unilink Piotr Głowski

    Innowacją wręcz rzadkością w zakresie firm ubezpieczeniowych, jest wsparcie fundacji, co miało miejsce w ramach akcji Kocham To Dbam.

    Z każdej sprzedanej polisy w pakiecie Kocham To Dbam SIGNAL IDUNA przekazało 1 zł wsparcia podopiecznym Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.

    To powoduje, że Kocham To Dbam znajduje się również, w TOP 10 darczyńców tej organizacji. 

    Już wkrótce nowa odsłona Kocham To Dbam 2022, projekt przewiduje liczne atrakcje, innowacyjne rozwiązania i kolejne niezastąpione produkty ubezpieczeniowe:

    „Planujemy spektakularne aktywności na rok 2022, nowa koncepcja, nowi Partnerzy, nowe produkty i naprawdę nowa, wyjątkowa odsłona projektu, który gwarantuje bezpieczeństwo dzieci i  ich rodziców oraz pracowników branży oświatowej w Polsce” – mówi Prezes i właściciel projektu Kocham To Dbam, Anna Salij- Kaczkowska.

    „Już w kwietniu start edycji drugiej, która zachwyci nie tylko rodziców ale przede wszystkim dzieci” – dodaje.

    Filip Chajzer pyta dzieci czym jest ubezpieczenie?

     

     

    afa media Aleksandra Fajęcka Anna Salij-Kaczkowska biznes Chajzer dzieci dzieci i młodzieży dziecko Filip Chajzer Gdańsk informacje Kocham To Dbam marketing mobile najlepsze ubezpieczenia najlepsze ubezpieczenie NNW Poznań Signal Iduna SOS Wioski Dziecięce Top ubezpieczenia Trójmiasto ubezpieczenia Ubezpieczenie Unilink Warszawa wiadomości
    Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email
    Previous ArticleRozpoczął się nabór do Programu Kibice Razem na lata 2022-24
    Next Article Aleksandra Fajęcka nowym Członkiem Rady Biznesu Collegium Humanum

    Powiązane

    Precyzyjne Targetowanie i Wysokie Konwersje: Kampanie Push App W Działaniu

    9 maja, 2025

    Tysiąclecie Królestwa Polskiego – wyjątkowy wernisaż i konferencja naukowa w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Lublinie

    9 maja, 2025

    Deregulacja nabiera tempa – rząd i strona społeczna upraszczają prawo

    22 kwietnia, 2025
    • Facebook
    • Instagram
    Nie przegap

    Precyzyjne Targetowanie i Wysokie Konwersje: Kampanie Push App W Działaniu

    Tysiąclecie Królestwa Polskiego – wyjątkowy wernisaż i konferencja naukowa w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Lublinie

    Deregulacja nabiera tempa – rząd i strona społeczna upraszczają prawo

    Jak Polacy spędzają Święta Wielkanocne – tradycje i wydatki

    O nas

    Platforma wspierająca polski biznes w czasie kryzysu, zrzeszająca przedsiębiorców z sektora MŚP

    Facebook Instagram
    Popularne

    Precyzyjne Targetowanie i Wysokie Konwersje: Kampanie Push App W Działaniu

    9 maja, 2025

    Tysiąclecie Królestwa Polskiego – wyjątkowy wernisaż i konferencja naukowa w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej w Lublinie

    9 maja, 2025

    Deregulacja nabiera tempa – rząd i strona społeczna upraszczają prawo

    22 kwietnia, 2025
    Copyright © 2025.
    • O nas
    • Polityka prywatności
    • Regulamin PolandGo
    • Dane kontaktowe

    Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.

    Szanowna Użytkowniczko, Szanowny Użytkowniku, Zanim klikniesz „Przejdź” lub zamkniesz widok, prosimy o zapoznanie się z informacją. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies i o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych. Klikając „Przejdź” lub zamykając okno przez kliknięcie w znaczek X, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres. Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez Zaufanych Partnerów Grupy AFA MEDIA Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowychZgodaPolityka prywatności