PolandGo pomaga to formuła, która powstała w trakcie trwania pandemii.

Członkowie portalu PolandGo oraz Grupy AFA Media, opracowali formularz umożliwiający zgłoszenie swojej firmy, która podczas pandemii przestała generować przychody lub znacznie je zmniejszyła, nie będąc w stanie odzyskać stabilności rynkowej.

W czasie pandemii, twórcy projektu PolandGo, AFA MEDIA otrzymali ponad 38 zgłoszeń przedsiębiorców, z prośba o pomoc w opracowaniu koncepcji przetrwania kryzysu.

Ponad 20 podmiotów, uzyskało pomoc, z czego 18 wykorzystało i wdrożyło opracowany plan aktywności marketingowej, dwie nie wdrożyły opracowanego planu.

Wzrost przychodów  firm, które zastosowały opracowane koncepcje wzrósł od 15 do nawet 63%. Największy wzrost zanotowały spółki z obszaru usługi. Po modernizacji oferty, komunikacji marketingowej i wdrożeniu nowych koncepcji, podmioty zajmują stabilną pozycję na rynku, stale ją umacniając.

Firmy, które zgłosiły zainteresowanie projektem pomocowym PolandGo reprezentują branże:

Każda z firm, została przeanalizowana pod kątem potencjału, możliwości, a także dotychczasowych działań.

Analiza miała zweryfikować błędy prowadzonych aktywności, ich eliminację oraz zastąpienie nowymi koncepcjami prowadzenia biznesu, w sposób który przełoży się na monetyzację.

 

Klaudia Domżała

Właścicielka Klubu jeździeckiego WEX TEAM, zwiększyła obród o ponad 68 procent w stosunku do okresu przed rozpoczęciem działań pomocowych.

Plan modernizacji obejmował: stworzenie nowego konceptu prowadzenia Stajni, innowacyjnego przedsięwzięcia jeździeckiego na terenie gminy Otwock/ Józefów, wprowadzenie targetu dotarcia, opracowanie i wdrożenie nowej strony internetowej, planu aktywności promocyjnej w sieci, w social mediach, stworzenie nowego, poprawnie funkcjonującego profilu na facebooku i Instagramie, a także innych produktowych zmian związanych z brandem. Przed rozpoczęciem działań, specjaliści z AFA Media, oszacowywali, że po wdrożeniu zmian, obrót powinien zwiększyć się o 30-40 procent w skali trzech miesięcy. Firma natomiast, zwiększyła obrót o ponad 68%.

Dalsze zmiany przewidywane są od września 2020.

   

Anna Żywotowska

reprezentująca branżę Beauty, Międzynarodowy fryzjer stylista fryzur, zgłaszając się do PolandGo, liczyła na zwiększenie obrotów o 20-30 procent. Zmiany wprowadzone podczas modernizacji zapewniły 36 procentowy wzrost przychodów  z tytułu wykonywanych usług.

Plan aktywności, stworzenie wyrazistej marki, identyfikowanej poprzez jej założycielkę, poprawienie dotychczasowej strony internetowej, rozwój social mediów oraz kampanie reklamowe w kanale digital, SMS oraz MMS.

Stanisław Jerzy Wiśniewski

koordynujący branżę remontową, dzięki wprowadzonym zmianom zwiększył przychody ze swojej działalności o 42 procent  w stosunku do okresu poprzedzającego pomoc.

W tym przypadku, została opracowana strona internetowa, odpowiadająca na potrzeby klientów, plan aktywności marketingowej, promocja w sieci, targetowane, geolokalizowane wysyłki komunikacji marketingowej SMS, MMS oraz reklama w social mediach. Firma dostała również zalecenia dotyczące standardu usług, tak aby wyróżniać się na tle konkurencji.

Jan Markowski

Prezes spółki finansowej zwiększył przychody o 26 procent, przy wdrożeniu jedynie części koncepcji, opracowanych przez ekspertów PolandGo i AFA MEDIA. Do czasu otrzymania zgłoszenia, podmiot nie reklamował swoich usług w sieci, jedynie błędnie komunikując się na portalach społecznościowych.

Wprowadzone zmiany dotyczyły opracowania precyzyjnej oferty produktowej, komunikacji w mediach społecznościowych oraz podczas realizowanych kampanii reklamowych z opcją geolokalizacji w aplikacjach finansowych, biznesowych oraz wykorzystania mailingu i SMS, MMS.

„ Aby opracować właściwy, skuteczny plan aktywności biznesowej, niezwykle ważna jest głęboka analiza nie tylko samego produktu, marki ale również całego rynku na którym działa podmiot.  Porównanie aktywności konkurencji, weryfikacja komunikacji, oferty produktowej.. to tylko niewielka część pracy, którą należy wykonać podczas opracowywania planu pomocowego” mówi Aleksandra Prezes Zarządu Grupy AFA MEDIA, założycielka PolandGo.

Do końca roku zamierzamy pomóc jeszcze około 15-20 firmom, które borykają się z problemem braku zleceń, przychodów- dodaje.

Przedstawiciele PolandGo oraz AFA MEDIA opracowały również plan pomocowy dla firm z obszaru: FMCG, Restauracje, kosmetyka, marki odzieżowe, modowe, e-commerce

 

 

 

 

 

Share.
Exit mobile version